ساخت تابلو دیواری تزیینی

0

ساخت تابلو دیواری تزیینی

ساخت تابلو دیواری تزیینیبا چند روش ساده می توانید زیباترین تابلو دیواری تزیینی را خودتان بسازید. ما در اینجا چند روش جدید و خلاقانه را برای ساخت تابلو دیواری تزیینی به شما آموزش می دهیم، این روش ها راحت هستند و شما کمترین هزینه را برای ساخت آنها به کار خواهید برد. به شما قول می دهم، در پایان این متن، یکی از آنها را خواهید ساخت.

ساخت تابلو دیواری تزیینی

آیا به دنبال ایده ها جدید و طریقه ی ساخت تابلو دیواری تزیینی هستید. ما در اینجا چند روش بسیار کاربردی برای ساخت انواع تابلو دیواری تزیینی برای شما آورده ایم.

با دنبال کردن این روش ها حتما میتوانید، تابلو زیبای مد نظر خود را به بهترین شیوه بسیازید. امروزه اصلا نمی شود، نقش کاربردی تابلوها در زیبایی و دکور خانه را نادیده گرفت.

چه چیزی بهتر از یک تابلو دیواری تزیینی می تواند دیوارهای خشک خانه را در برابر چشم ما، دیدنی و جذاب کند؟ مسلما بهترین گزینه هستند.

تابلو دیواری تزیینی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به آنها ایده ی خود را به زیبایی عملی کنید.

اگر تصاویری قدیمی و خاص دارید که کارتان محدود می شود به قاب بندی زیبا و شیک و چسباندن آن. به شما توصیه می کنیم، عکس های ناب را پیدا کنید، آنها را تعمیر کنید و  در نرم افزارها، کیفیت و وضوح عکس را بالا ببرید، سپس با یک قاب زیبا آن را در بهترین جای خانه نصب کنید.

راههای ساخت تابلو دیواری تزیینی

  • ساخت تابلو دیواری تزیینی با جوهر: تابلوهای آبرنگ را دیده اید؟ این کار مشابه آن است. شاید کمی پیچیده به نظر برسد، اما شما از پس آن بر خواهید آمد. جوهر رنگ الکی تهیه کنید که در واقع جوهری هستند که بر پایه ی اتانول و متانول ساخته شده اند و از مواد رنگی آلی برای رنگی کردن آنها استفاده کرده اند. این جوهر رنگ ها از این لحاظ مناسب هستند، که به خوبی پخش می شوند. یکنواخت پخش نمی شوند و شما می توانید از این غیریکنواختی استفاده ی خوبی بکنید. یک قاب شیشه ای تهیه کنید، الکل بر روی آن بریزید و سپس جوهر رنگی را بر روی آن با یک حرکت پخش کنید، طرح های بسیار زیبایی بوجود می آید. این یک تابلو دیواری رنگی بسیار زیبا است که شما خود آن را ساخته اید.
  • ساخت تابلو گل به عنوان تابلو دیواری تزیینی: ساخت این تابلوها بسیار ساده است. شما به یک تکه ابر گلسازی نیاز دارید، سیم مفتول؛ نخ های محکم، گل های مصنوعی که خودتان نیز می توانید بسازید. در این نوع تابلو، باید طرح کلی بسیار زیبایی از گل ها و برگ ها بسازید، و آن را به زیبایی قاب کنید.
  • ساخت تابلو هنری با میخ و نخ: این نوع تابلو طرفداران زیادی دارد. شما می توانید هر طرحی که مد نظر دارید را با این روش بسازید.
  • ساخت تابلو عکس های شخصی: یک فریم زیبا و بزرگ درست کنید، آن را طناب کشی کنید، عکس های خود را در اندازه های مختلف پرینت بگیرید و آنها را با گیره های زیبا که می توانند رنگی باشند، از طناب ها آویزان کنید. این کار را می توانید در اتاق خواب ها و نشیمن های خصوصی انجام دهید.
  • ساخت تابلو دیواری تزیینی با شاخه های درختان: مطمئنا عاشق این تابلو خواهید شد. یک ایده ی ساده و قابل اجرا برای خانه های شما، که به راحتی از پس آن بر خواهید آمد. شاخه های شکسته را جمع آوری کنید، بهتر است این شاخه ها از اندازه های مختلفی باشند، آنها را شاخه های خشک را به طریقی زیبا در کنار  هم بچینید و در اتاق نشیمن و یا پذیرایی نصب کنید، حس خوبی را به فضای شما منتقل خواهند کرد.
  • ایده تابلو دیواری تزیینی با برگ درختان: برگ های درختان را نیز می توانید جمع آوری کنید، آنها را بین دو شیشه قرار دهید، قاب بندی کنید و بر روی دیوار نصب کنید، حس زندگی و تازگی خاصی را به دیوارهای شما خواهند بخشید.
  • یک پیام و متن الهام بخش: تابلوهایی که یک پیام امیدوارکننده و الهام بخش را نمایش می دهند، جذاب به نظر می رسند. می توانید حروف را بر روی چوب پیاده کنید و سپس آن را قاب کنید.
  • تابلو دیواری با آبرنگ: تکه های مثلثی درست کنید و آنها را با آبرنگ رنگ کنید، سپس این تکه های رنگی را در کنار هم بر روی تابلویی بچسبانید، حس رنگی بودن آنها به انسان انرژی می دهد.
  • تابلو دیواری تزیینی با گل های خشکیده: گل های خشکیده را در کنار هم بگذارید، شاخ و برگ های آن را نکنید، بعد یک قاب ساده و شیک به دور آن ببندید. این یک تابلوی فوق العاده است .به شرطی که گل های خود را به روش صحیحی خشک کرده باشید. می توانید از گل های رز سفید مانند عکس استفاده کنید و یا گل های رنگی به کار ببرید، جفتش زیبا است.

خودتان ایده بدهید

علاوه بر موارد بالا بسیاری روش های دیگر برای ساخت تابلو دیواری تزیینی وجود دارد. شما خودتان نیز می توانید ایده بدهید و آن را عملی کنید.

با چوب بستنی ها قلب بسازید، با آنچه قرار است دور بریزید، تابلویی زیبا ایجاد کنید، شابلون بسازید، و با پاشاندن رنگ طرح ایجاد کنید، تابلوهای سه بعدی بسازید و بسیاری روش های دیگر. مهم تمیز بودن کار است. قبل از آن حتما راههای ساخت را بررسی کنید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد