تابلو چوبی

0

تابلو چوبی

تابلو چوبیبارها پیش آمده است که قصد عوض کردن دکوراسیون و زیباتر کردن خانه ی خود را داشته ایم، اما اینکه چگونه می توان این کار را کرد، جای بحث دارد.

تابلو چوبی

آیا تا بحال برای تزئین کردن دیوارهای خانه ی خود به نصب تابلو چوبی فکر کرده اید؟ آیا تابه حال از تابلو دیواری برای دکوراسیون استفاده کرده اید؟ آیا اصلا در مورد باید و نبایدهای خرید تابلو چوبی دیواری چیزی می دانید؟ البته که هر چیزی اصول خود را دارد و آنچه باید شما همیشه به آن توجه داشته باشید اصول و قواعد دکوراسیون داخلی است.

ما در اینجا این اصول و بایدها و نبایدها را برای شما آورده ایم. تنها با دقت تمام مطلب را بخوانید.

تابلو چوبی دیواری 

چه نوع تابلویی مد نظرتان است؟ در اینجا فاکتورهایی را برای خرید تابلو چوبی به شما معرفی می کنیم. با دنبال کردن این ها انتخاب نهایی خود را واضح و روشن کنید.

  • گرم و سرد بودن: آیا دکوراسیون خانه و مبلمان های شما گرم هستند یا سرد؟ گرم منظور رنگ هایی از طیف قرمز و نارنجی و سرد منظور رنگ هایی مانند آبی و سبز است. اگر گرم است که توصیه می کنیم تابلوی دیواری که انتخاب می کنید، گرم باشد. تابلو چوبی این خاصیت را در خود دارد و حس گرمی دارد و برای فضاهای گرم مناسب است. البته که همین تابلو را می توان در فضاهای سرد نیز به کار برد. این خاصیت تابلو چوبی است که با دکورهای مختلف هماهنگی دارد.
  • عمودی یا افقی بودن تابلو : تابلویی که می خواهید خریداری کنید، چه ابعادی باید داشته باشد، به علواه تابلو را می خواهید به صورت عمودی نصب کنید یا افقی. تابلوهای افقی برای فضاهای پشت کاناپه و مبل مناسب هستند و تابلوهای عمودی برای راهروها و فاصله میان پنجره ها مناسب تر هستند. شما باید، نصب و حضور تابلو را بر روی دیوارهای مختلف خانه تجسم کنید.
  • سبک تابلو: امروزه انواع تابلوها در سبک های مختلف قابل تهیه کردن است. از جمله این سبک ها می توان به سبک کلاسیک تابلو چوبی، تابلوهای مدرن، تابلوهای سنتی، فانتزی، آبستره و مفهومی اشاره کرد. این دیگر کاملا به پسند و مود سبکی شما برمی گردد که کدام نوع را برای دیوارهای خانه ی خود انتخاب می کنید. البته پیشنهاد ما این است که میان سبک خانه و طراحی داخلی خانه ی شما و تابلویی که می خرید، هماهنگی وجود داشته باشد.

نصب تابلو دیواری

جای مناسبی را برای نصب تابلو چوبی در نظر بگیرید. بهتر است آن را در دید بگذارید. مثلا جایی که مهمانان شما می نشینند و یا در سالن انتظار محل کارتان.

منظور ما این است که این تابلوهای چوبی برای تزیینات فوق العاده هستند. آنها را دست کم نگیرید. اطراف تابلو را ساده رها نکنید.

می توانید از انواع نورپردازی ها و قاب بندی های هنری برای تابلو استفاده کنید. اینگونه زیبایی آن

را در چندان خواهید کرد. وقتی با نورپردازی توکار و مخفی به چیزی می پردازید در واقع به آن تاکید می کنید، برای همین بیشتر به چشم خواهد آمد.

ساخت تابلو 

شما می توانید خودتان تابلو چوبی بسازید یا آنها را از تولیدی ها و فروشگاههای آنلاین خریداری کنید. اگر هنرمند هستید و دستی در این حوزه دارید، که به راحتی می توانید از پس آن بر بیایید.

کار کردن با چوب آرامش بخش است. همین حس را بعدها، تابلویی که بر دیوار نصب شده است به شما می دهد. تابلو چوبی گرمای خاصی بر دیوارها و فضاهای شما ایجاد می کند.

نکته ی مهمی که در مورد مدل های مختلف تابلو چوبی دیواری وجود دارد، بحث نگهداری و مراقبت از این نوع تابلوهاست.

به هیچ عنوان تابلوهای چوبی را ر معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. این نور بافت چوب را پوسیده می کند و بعد از مدتی چوب تغییر رنگ می دهد.

برای تمیز کردن آن هم اگر هر از گاهی با دستمالی نمدار آن را تمیز کنید، دیگر مجبور به شستن آن نخواهید بود. تابلوهای چوبی مخصوص فضاهای ساده و خلوت هستند.

شما می توانید به زیبایی به آن تاکید کنید. یک تابلو برای یک دیوار کافیست. البته که بهتر است در کنار آن تابلویی دیگر را قرار ندهید، مخصوصا اگر قرار است تابلو چوبی نباشد.

تمام نکته هایی که تاکنون گفته شد برای زیباتر شدن خانه های شماست. این شما هستید که با توجه به ظرفیت های خانه ی خود و با توجه به پسند خودتان، تصمیم نهایی را می گیرید.

یک ویژگی خوب دیگر برای تابلوهای چوبی که می توان به آن اشاره کرد، مناسب بودن برای هدیه دادن است. اگر می خواهید برای هدیه و کادو، تابلو خریداری کنید و نمی دانید چه نوعی باید بخرید، تابلو چوبی دیواری یک گزینه ی خوب است.

چرا که با انواع فضاها و دکوراسیون ها خوانایی دارد، دیگر اینکه تقریبا همه از داشتن یک تابلو چوبی بر روی دیوارهای خانه ی خود خوشحال خواهند شد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد