خرید اقساطی تابلو مینیاتوری 

0

خرید اقساطی تابلو مینیاتوری

خرید اقساطی تابلو مینیاتوریامروزه بسیاری از افراد برای خرید اقساطی تابلو  مینیاتوری اقدام می کنند، چرا که قیمت این تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر مقداری بیشتر است.

امروزه از آنجایی که توان مالی بسیاری از افراد چندان زیاد نمی باشد ترجیح می دهند برخی از تجهیزات خانه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

خرید تابلو  مینیاتوری یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید تابلوی مورد نظر خود را در خانه خود نصب کنید، برخی از این تابلوها از آنجایی که هنر زیادی درون آنها به کار رفته است قیمت بالاتری هم دارد و به همین دلیل برخی از افراد نمی توانند آنها را خریداری کنند ولی باید بدانید به صورت قسطی می توانید آنها را خریداری نمایید و در مکان مورد نظر خود نصب کنید.

تابلوهای مینیاتوری یکی از قدیمی ترین تابلوهای تزئینی به شمار می رود که از گذشته هم مورد استفاده قرار می گرفته است. تصاویری که در این تابلو وجود دارد بسیار خاص می باشد و به دنیای واقعی هیچ گونه شباهتی ندارد، به همین دلیل قیمت آن نسبت به تابلوهای دیگر مقداری بیشتر است.

از آنجایی که خرید اقساطی تابلو مینیاتوری برای بسیاری از افراد آسان است آنها ترجیح می دهند با خرید قسطی این تابلو را در خانه و یا مکان مورد نظر خود نصب نمایند.

برای خرید تابلو مینیاتوری باید با انواع آن آشنایی های لازم را داشته باشید و سپس خرید خود را انجام دهید، به همین دلیل در ادامه انواع این تابلو را معرفی می کنیم.

خرید اقساطی تابلو مینیاتوری و انواع آن :

همانطوری که بیان کردیم برای اینکه در مورد خرید اقساطی تابلو مینیاتوری اطلاعات بیشتری داشته باشید باید انواع آن را به خوبی شناسایی کنید چرا که برخی از آنها قیمت پایین تری دارند و برخی دیگر از آنها نسبت به آنها قیمت بالاتری دارند. انواع تابلوهای مینیاتوری برای خرید اقساطی عبارتند از :

  1. تابلوهای دست ساز :

یکی از انواع این تابلوها که در خرید اقساطی تابلو مینیاتوری قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد تابلو دست ساز می باشد. این نوع از تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر قیمت کمتری دارد، چرا که شما خودتان هم می توانید آنها را برای برخی از مکان های خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب و یا حمام ترسیم کنید.

تصاویری که در این نوع از تابلوها وجود دارد بسیار واقعی می باشد . برای ترسیم آنها باید از وسایل مانند گچ، چوب و … استفاده کنید. این نوع از تابوها در برخی از خانه ها مورد استفاده می گیرد و طرفداران بسیاری هم دارد.

  1. تابلو فرش :

در واقع باید بدانید که خرید اقساطی تابلو در نوع تابلو فرش آن برای شما بسیار به صرفه تر است، چرا که این تابلوها قیمت بالاتری دارند و برای خرید آنها با هزینه زیادی را پرداخت نمایید ولی اگر هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کنید برای شما بسیار به صرفه است.

تصاویری که در این تابلو فرش ها وجود دارد بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند خانه زیبایی داشته باشند از این تابلوها استفاده می کنند.

استفاده کردن از این تابلو بیشتر برای خانه هایی که کلاسیک هستند توصیه می شود، چرا که زیبایی آنها تاثیر بسیاری در زیباتر نشان دادن خانه های کلاسیک دارد.

تصاویری که در این تابلوها وجود دارد غیر واقعی می باشد و در آنها از نخ ابریشم استفاده می کنند، زمانی که این نخ ها در تابلوها به کار می روند زیبایی آن را چندین برابر می نماید و به همین دلیل است که قیمت آن هم نسبت به تابلوهای دیگر بالاتر می باشد، اما شما به هیچ عنوان نگران قیمت آن نباشید چرا که با خرید اقساطی تابلو مینیاتوری می توانید آنها را تهیه کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید.

  1. تابلو نقاشی :

یکی از قدیمی ترین تابلوهای مینیاتوری که زیبایی بسیاری دارد و از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است تابلو نقاشی مینیاتوری می باشد.

خرید اقساطی تابلو مینیاتوری در این نوع از تابلوها هم انجام می شود و شما به راحتی می توانید هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

تصاویر و طرح هایی که در این تابلو وجود دارد بسیار خاص و زیبا می باشد و در عالم واقعیت این تصاویر وجود ندارند. رنگی که در تابلوهای نقاشی مینیاتوری به کار می رود شفافیت و زیبایی خاص و منحصر بفردی دارد، در واقع باید بدانید ترکیب رنگ هایی که در این تابلو به کار می رود موجب زیبایی آن شده است.

شما می توانید این تابلوها را در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به کار ببرید و زیبایی این فضاها را بیشتر کنید.

خرید اقساطی تابلو مینیاتوری در فروشگاه رویا مد :

فروشگاه رویا مد یکی از فروشگاه های اینترنتی تابلوهای دیواری می باشد که شما می توانید خرید اقساطی تابلو مینیاتوری مورد نظر خود را در این فروشگاه انجام دهید.

تمامی تابلوهایی که در این فروشگاه وجود دارد را می توانید در سایت مشاهده کنید و هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را به صورت قسطی خریداری نمایید.

فروشگاه رویامد اولین فروشگاه اینترنتی می باشد که در آن خرید اقساطی تابلو مینیاتوری انجام می گردد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد