انواع تابلو مینیاتوری

0

انواع تابلو مینیاتوری

انواع تابلو مینیاتوریشما برای اینکه تابلو مینیاتوری زیبا و جذابی را خریداری نمایید باید در ابتدا با انواع آن آشنایی داشته باشید و سپس خرید خود را انجام دهید.

هر یک از انواع تابلو مینیاتوری ویژگی های خاصی دارد و در طرح ها و رنگ های گوناگونی هستند. امروزه انواع تابلو مینیاتوری بسیار گسترده شده است و شما می توانید گزینه های زیادی برای انتخاب این تابلوها داشته باشید.

اگر شما در مورد هر یک از انواع این تابلوها اطلاعات بیشتری داشته باشید به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید و در واقع بهترین انتخاب را برای فضای مورد نظر خودتان خواهید داشت.

برای اینکه با انواع تابلو  مینیاتوری آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه آنها را معرفی می کنیم تا شما هر یک از آنها را که مایل هستید خریداری نمایید.

معرفی انواع تابلو مینیاتوری :

همانطوری که بیان کردیم تابلو مینیاتوری انواع گوناگونی دارد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند. زیبایی که هر یک از انواع تابلو مینیاتوری در فضای مورد نظر شما به وجود می آورند بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و شما می توانید هر یک را که بیشتر می پسندید را برای فضای مورد نظر خود تهیه کنید. انواع تابلو مینیاتوری عبارت است از :

  1. تابلوهای دست ساز :

یکی از انواع تابلو مینیاتوری که زیبایی بسیار خاص و منحصر بفردی دارد و به صورت دستی ترسیم می شود تابلوهای دست ساز مینیاتوری می باشد.

یکی از ویژگی هایی که این تابلو دارد این است که تصاویر در آن تا حدودی واقعی می باشد. بیشتر این تابلوها در فضاهایی مانند حمام، اتاق خواب، جاکلیدی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این تابلوها به نوعی کاردستی ماهرانه می باشد که امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. این تابلوها در نگاه اول شاید برای شما بسیار ساده به نظر بیاید ولی باید بدانید برای ترسیم آن زمان و هزینه بسیاری صرف شده است.

به عنوان مثال تابلویی که برای آشپزخانه ترسیم می شود تصاویری برجسته به صورت گونی برنج، مواد غذایی و .. در آن وجود دارد.

  1. تابلوهای نقاشی :

یکی دیگر از انواع تابلو که از گذشته طرفداران بسیاری داشته است و افراد زیادی این نوع تابلوها را خریداری می کند تابلوهای نقاشی شده می باشند.

تصاویری که در این تابلوها ترسیم می شود غیر واقعی هستند و به صورت واقعی نمی باشند. یکی از ویژگی های اصلی این تابلوها که آنها را جذاب کرده است رنگ آمیزی بی نظیر آنها می باشد. رنگ هایی که در این تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار خاص می باشد و دلیل اصلی زیبایی آن رنگ هایی می باشد که درون تابلو به کار می رود.

نقاشی هایی که در تابلوهای مینیاتوری وجود دارد غیر مبهم هستند و شما از مشاهده ترکیب رنگ هایی که درون آن وجود دارد لذت می برید.

  1. تابلو فرش :

یکی دیگر از انواع تابلو مینیاتوری که جذابی بسیاری دارد و قسمت آن نسبت به تابلوهای دیگر بیشتر است تابلو فرش های مینیاتوری می باشد.

به دلیل نخ های ترکیبی و رنگارنگی که در این نوع از تابلوها وجود دارد جذابیت و زیبایی آن هم بسیار بیشتر از تابلوهای دیگر است.

برای ترسیم کردن این نوع از قالی ها زمان و هزینه زیادی صرف شده است و به همین دلیل برای پرداخت آن باید قیمت بیشتری را پرداخت نمایید، که البته می توانید هزینه آن را به صورت قسطی هم پرداخت کند.

در بین انواع تابلو مینیاتوری این تابلو طرفداران بسیاری دارد و بیشتر در طراحی دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می گیرد که سبک کلاسیک هستند.

تابلو فرش هایی که در بین تابلو مینیاتوری قرار می گیرند طرح های بسیار خاصی دارند و در واقع به همین دلیل است که به آنها تابلو فرش مینیاتوری می گویند.

تصاویری که در این نوع از تابلو فرش وجود دارد غیر واقعی می باشد و در واقع همین غیر واقعی بودن آنها موجب شده است آنها زیبایی خاص و منحصر بفردی داشته باشند.

رنگ هایی که در این نوع از تابلوها وجود دارد ترکیبی می باشد و هزاران رنگ را می توانید در این تابلو مشاهده کنید. اندازه آنها هم متنوع است و شما هر یک از آنها را که بیشتر بپسندید را می توانید انتخاب کنید.

بدون شک اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید در بین تابلو مینیاتوری تابلو فرش آن را انتخاب می کنید و بر روی دیوار خود نصب می نمایید چرا که زیبایی آن بسیار خاص است.

انواع تابلو در فروشگاه رویا مد :

فروشگاه رویا مد یکی از فروشگاه های اینترنتی تابلوهای دیواری می باشد که شما می توانید انواع تابلو مینیاتوری که در بالا معرفی کردیم را در این فروشگاه مشاهده کنید و هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید.

یکی از مزیت هایی که این فروشگاه برای مشتریان دارد این است که تمامی تابلوها را در سایت اینترنتی با تمامی جزئیات می توانند مشاهده کنند و همچنین اگر قیمت تابلو برای آنها مقداری زیاد بود آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

اگر شما از جمله افرادی می باشید که به دنبال تابلو مینیاتوری هستید بدون شک می توانید آنها را در هزاران طرح و رنگ در ین فروشگاه پیدا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد