تابلو دیواری سلطنتی

0

تابلو دیواری سلطنتی

تابلو دیواری سلطنتی داستانی بر روی دیوار شما به تصویر می کشد.  یکی از بهترین گزینه ها برای زیباتر کردن خانه های شماست.

به راستی که خوش سلیقه ها سمت این نوع تابلو می روند. تابلوهایی با نقش و رنگ زیاد که به تنهایی یک دیوار را برای شما تزیین می کنند اما نکته های هست که بهتر است قبل از خرید بدانید.

تابلو سلطنتی

آیا از طرفداران تابلو دیواری سلطنتی هستید؟ به راستی خوش سلیقه ترین ها به سمت این تابلوهای زیبا و پر نقش می آیند.

تابلو دیواری سلطنتی شکوه و زیبایی خاصی در خود حبس کرده است که مخصوص خودش می باشد. شاید ساعت ها محو این تصاویر زیبا و مفاهیم آنها شوید.

از ویژگی های بسیار خوب تابلو دیواری سلطنتی این است که هیچ گاه از مد نمی افتد. این تابلو دیواری سلطنتی هیچگاه کهنه نمی شود.

بگذار واضح بگوییم شما هیچ گاه از نگاه کردن به این تابلو خسته نخواهید شد. در حالت کلی تابلوها یک گزینه ی بسیار مناسب برای دکوراسیون و طراحی داخلی است.

در خانه های بزرگ می تواند جلوه ی زیبایی به راهروها و اتاق ها بدهد و در خانه های کوچک می تواند بخشی از نشیمن و فضاهای کوچک را با آن تزیین کرد.

انواع تابلو دیواری سلطنتی

تابلو دیواری سلطنتی گزینه ی مناسبی برای شیک به نظر رسیدن خانه و قسمت های مختلف آن می باشد. این تابلوها را باید با دقت خرید.

اندازه ی آنها بسیار فاکتور مهمی است. به هیچ وجه نباید از تابلوهای کوچک برای جاهای بزرگ و از تابلوهای بزرگ برای جاهای کوچک استفاده کرد.

تناسبات تابلو را در هنگام خرید حتما مد نظر داشته باشید. بهتر است که اندازه ی عرض این تابلوها دو سوم عرض کاناپه های شما باشد، اگر قصد دارید آن را بر روی کاناپه نصب کنید. تابلو دیواری سلطنتی خود به تنهایی یک تلویزیون گویا است.

این یک انتخاب مناسب برای شلوغ کردن جاهای خلوت و بدون دکور است. البته که اگر دکور و سبک طراحی داخلی شما در کل سلطنتی است، شما حتما به یکی از این تابلوها نیاز پیدا خواهید کرد.

تابلو دیواری سلطنتی را کجا نصب کنیم؟

اکثر کسانی که تابلو دیواری سلطنتی را خریداری می کنند بعدها با محل نصب آن مشکل پیدا می کنند. این مساله را باید در آغاز و پیش از خرید برای خود حل کنید.

بهتر است این تابلوها را در جاهای عمومی مانند پذیرایی خانه و یا لابی هتل ها و غیره نصب کنید. چشمگیر بودن این تابلوها یکی از خصوصیات منحصر بفرد آنهاست.

اگر این تابلوهای دیواری را برای پذیرایی خانه ی خود انتخاب کرده اید ابتدا محل نصب آن را به درستی انتخاب کنید و ببینید آیا در آنجا مزاحم هیچ ویوی خانه ی شما نیست؟ این تابلوها را در جایی بگذارید که دیده شوند.

شاید شما نیز دقت کرده باشید، تابلوهای سلطنتی هر کدام در خود داستانی را روایت می کنند. داستانی بر روی دیوار که هرکس تفسیری از آن را خواهد داشت.

می توانید انواع تابلوهای دیواری را با روشنایی و نورپردازی خاص و شیک کنید. کار کردن لامپ های توکار در بالای این تابلوها جلوه ی ویژه ای به تابلو دیواری سلطنتی می دهد.

دیگر مساله ای که بسیار مهم است و حتما در نصب انواع تابلوها به آن دقت کنید، ارتفاع نصب تابلو است. قرار دادن تابلو در آکس چشم بیننده کار درستی است.

تابلوهایی که بالاتر و پایین تر هستند دیگر برای دکور و زیبایی نخواهند بود. قرار دادن تابلو در محور چشم باعث می شود که راحت دیده شوند.

هماهنگ با چشم و پرسپکتیوهای دید انسان باشند. می توانید این تابلوها را در لابی هتل ها و جاهای مختلف نیز نصب کنید. در این مکان ها می توانید از اندازه های بزرگ تر استفاده کنید.

شاید لابی هتل های لوکس را اگر دقت کرده باشید، انواع تصاویر سلطنتی را بر روی دیوارها دیده باشید. اینها مناسبت های تابلو دیواری سلطنتی هستند.

خرید تابلو دیواری

همانطور که خودتان نیز می دانید امروزه انواع تابلوهای دیواری در بازار موجود هستند. اینکه کدام برای شما مناسب است و بهتر است کدام را انتخاب کنید کاملا به سلیقه و انتخاب خودتان برمی گردد. نظر شما فاکتور تعیین کننده است.

 انواع تابلو از تابلوهای برجسته، چند تکه، سلطنتی، یک تکه و غیره موجود هستند و هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند.

نوع کاربری و نوع دکوراسیون کلی خانه و یا محل مورد نظر شما بسیار مهم است. اگر دکوراسیون خانه ی شما کلاسیک است می توانید یک تابلوی ساده از یک منظره را انتخاب کنید.

اگر نرده ها، پرده ها، لوازم و مبلمان سلطنتی دارید، یک تابلوی سلطنتی، اگر خانه ای مدرن و امروزی دارید، یک تابلوی چند تکه و … خریداری کنید. اما همواره موارد مهمی هستند که باید در خرید آنها را مد نظر داشته باشید:

  • تناسبات تابلو باید با تناسبات فضا همخوانی داشته باشد، از تابلوهای بزرگ و کوچک نمی توان برای هر فضایی استفاده کرد.
  • تابلوهای سلطنتی رنگی و پرنقش هستند برای همین با انواع مبلمان های سازگار و کاربردی می باشند.
  • نصب چند تابلوی سلطنتی را هیچگاه توصیه نمی کنیم. این تابلوها خود شلوغ هستند. تعداد زیاد آنها در کنار هم آشفتگی بصری ایجاد می کند.
  • تابلو دیواری سلطنتی در قیمت های مختلف موجود است. هزینه ی شما به مواردی از جمله اندازه، جنس تابلو و نوع آن برمی گردد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد