تابلو دیواری برجسته

0

تابلو دیواری برجسته

تابلو دیواری برجسته را کجا می توان به کار برد؟ این نوع تابلو، زیباترین انتخابی است که می توانید برای پذیرایی ها و دکوراسیون فضای کاری و یا نشیمن های خود به کار ببرید.

انواع طرح ها و ترکیب رنگ های مختلف را می توانید بسته به نوع دکوراسیون، خریداری و نصب کنید. با ما همراه باشید، تا نکات مهم را برایتان بازگو کنیم.

تابلو دیواری برجسته

شاید برای شما هم سوال باشد چرا امروزه سفارش تابلو دیواری برجسته افزایش چشمگیری داشته است. آیا شما هم به دنبال یک دکور متفاوت در خانه ی خود هستید؟ امروزه بهترین گزینه برای دکوراسیون خانه های کوچک، استفاده از تابلو دیواری برجسته است.

این تابلوها در سطح دو بعدی خود باقی نمانده و برجستگی هایی در سطح خود دارند. برجستگی های تابلو دیواری برجسته باعث می شود که سایه روشن هایی در سطح آن پدید بیاید و این یک جلوه ی ویژه ای به آن می دهد. جلوه ای که تابلوهای دو بعدی و صاف ندارند.

ویژگی های مثبت این نوع تابلو زیاد است. انواع طرح ها و مدل های آن را می توانید از رویا مد تهیه کنید. چرا که محصولات و تابلوها مرتب به روز و جایگزین می شوند. در ادامه با انواع این نوع تابلو و موارد استفاده آن آشنا خواهید شد.

چه نوع تابلو دیواری برجسته بخریم؟

البته که برای خرید تابلو دیواری برجسته نباید به هیچ شیوه، خودسرانه عمل کنید. هماهنگ بودن این تابلو را با دیگر قسمت های دکوراسیون خانه یا فضای مورد نظر حتما رعایت کنید.

آنچه که جای اطمینان دارد این است که با خرید تابلو دیواری برجسته، کمک های شایانی به زیبایی و جذابیت خانه ی خود کرد اید.

تابلو دیواری برجسته یک محصول کاملا جدید است. در دو قسمت مختلف خارجی و داخلی می توان آن را به کار برد. عنصری تزئینی است که همخوانی زیادی با سلیقه و پسند مردم دارد.

مزایای تابلو دیواری برجسته

زیبایی و جذابیت این نوع تابلو بر کسی پوشیده نیست. اما زیبایی تنها خصیصه ی آن نیست. از میان ویژگی های مهم تابلو دیواری برجسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع رنگی این تابلوها زیاد است: این تنوع رنگی به حدی زیاد است که شما حتما میتوانید برای رنگ های مختلف مبلمان و دکوراسیون خود، تابلوی مناسب را پیدا کنید. رنگ های مختلف را به مقاصد مختلف می توانید به کار ببرید. مثلا اگر زمینه ی قالی شما آبی است به یاد داشته باشید که تابلو دیواری برجسته آبی رنگ می تواند گزینه ی مناسبی باشد. برای همین است که می گوییم دکوراسیون خانه خود را در هنگام خرید بارها به یاد بیاورید.
  • امکان اجرای تابلو دیواری برجسته با طرح های مختلف: نکته ی مثبت و بسیار خوب این نوع تابلوها این است که می توانید طرح های خاص خود را سفارش دهید. کارهای سفارشی این خوبی را دارند که مخصوص شما خواهند شد و دیگری آن را نخواهد داشت. انواع لوگوها، تصاویر خاص را می توانید به گروه رویا مد بسپارید.
  • استفاده از تابلو دیواری برجسته در دیوارهای داخلی و خارجی: انواع این تابلو بر روی سفال و رزین اجرا می شود. اشکال سفالی را در بیرون و استفاده های خارجی به کار می برند و انواع رزینی که روی چوب و ام دی اف کار می شود را در سالن های پذیرایی، اتاق خواب ها و دیگر فضاهایی داخلی به کار می برند. برای همین می توانید برای تزیین دیوارهای خارجی نیز از این تابلوها بهره ببرید.
  • جاگیر نبودن: برای نصب این تابلو نیاز نیست جای خاصی را به آن اختصاص دهید. قسمتی از دیوار کافیست. برای همین است که در فضاهای کوچک و ساده، گزینه ای فوق العاده برای تزیین به حساب می آیند.

انواع تابلو دیواری

تابلوهای دیواری پدیده تازه ای در دنیای تزئینات نیستند. قرن ها پیش، اشراف و پادشاهان از انواع تابلوها در قصرها، کاخ ها و دیگر ساختمان ها بهره می بردند.

امروزه نیز خانه و محل کار ثروتمندان نیز حتما جایی برای انواع تابلوها در خود دارد. انواع تابلو دیواری شامل، تابلوهای دیواری؛ تابلوهای فانتزی، تابلوهای چند تکه، توکار، تزئینی و غیره می باشد.

در این میان تابلوهای برجسته به لحاظ تزئینی بودن و شیک بودن مورد توجه مردم و طراحان داخلی قرار گرفته است. البته که دیگر انواع تابلو نیز کاربردهای خاص خود را دارند و انتخاب کاملا به خود شما برمی گردد.

انواع تابلو برجسته

انواع تابلو برجسته را بر حسب جنس تقسیم بندی می کنند. در این میان تابلو دیواری برجسته چوبی، زیبایی خاصی دارد. این نوع تابلوها دوام زیادی دارند و به لحاظ پایداری و زیبایی شناسی، متریال آنها حس خوبی را به اطرافیان منتقل می کند.

وقتی می گوییم تابلو، حتما نیاز نیست شکل آن در مربع، مستطیل و یا کادر خاصی احاطه شده باشد. امروزه انواع تابلوهای زیبا را می توانید بر روی دیوار نصب کنید که هر تکه ی آن در جایی نصب می شوند و در واقع ترکیبی از تابلوهای برجسته و چند تکه را می توانید به کار ببرید.

کجا می توان تابلو برجسته را به کار برد؟

از مهمترین فضاهایی که توصیه می کنیم تابلوهای برجسته را به کار ببرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محیط کار
  • پذیرایی و نشیمن خانه ها
  • اتاق خواب
  • فضاهای عمومی همچون کافه ها، رستوران ها
  • لابی بیمارستان ها و هتل ها
  • فضاهای کوچک همچون اتاق های یک هتل
  • لابی دانشکده ها
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد