تابلو دیواری با قیمت مناسب

0

تابلو دیواری با قیمت مناسب

تابلو دیواری با قیمت مناسب را می توانید در برند رویامد دنبال کنید. انواع تابلوهای شیک و به روز در این گالری به فروش می رسد.

این میزان اعتماد حاصل تلاش برای بالا بردن کیفیت و زیبایی در طول سالها بوده است. شما با هر هزینه ای که قادر هستید، می توانید تابلوهای زیبایی برای خانه ی خود خریداری کنید.

تابلو دیواری با قیمت مناسب

تابلو دیواری با قیمت مناسب: خرید تابلو دیواری با قیمت مناسب را می توانید در رویا مد دنبال کنید. این برند، جدیدترین و بهترین تابلو با قیمت های خرید مناسب را به مشتری های خود عرضه می کند.

رویا مد توانسته است در طول سالها اعتماد بازار خود را بدست آورد و این نتیجه ی سالها تلاش در راه عرضه ی محصولات با کیفیت و مناسب است.

البته که تابلو دیواری با قیمت های مختلفی در بازار موجود است. رنج های این تابلوها بسته به جنس، اندازه، نوع و غیره از هزینه های کم ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان شروع می شود و تا هزینه های بالاتر ۶ تا ۷ میلیون تومان ادامه دارد.

گاها بسته به نوع خاص تابلوها از این حد نیز فراتر می رود. اما شما می توانید در رویا مد از تخفیف ها و تابلو دیواری با قیمت های مناسب تری برخوردار شوید.

انواع تابلوهای جدید اعم از خوشنویسی، مذهبی، خطی، نقاشی، تابلوهای مدرن، تابلوهای چند تکه و غیره را می توانید با قیمت های مناسب خریداری کنید.

قیمت خرید تابلو دیواری

همانطور که گفته شد تابلو دیواری با قیمت های مختلفی وجود دارد. این نوع انتخاب شماست که هزینه ی نهایی را مشخص می کند.

مسلما از این میان، تابلو دیواری با قیت بالاتر مربوط می شود به آثار هنری ای که کار دست هنرمندان هستند. طرح های جدید تابلوهای دیواری را در رویا مد دنبال کنید و با خرید آنها زیبایی را به خانه های خود ببرید.

در اینجا لیستی از انواع تابلو دیواری با قیمت هایشان را برای شما آورده ایم. شما پیش از همه چیز بازه ی هزینه ی قابل پرداخت خود و نوع تابلویی که می خواهید را مشخص و واضح برای خود تعریف کنید.

  • تابلو رویامد مدل پاریس: تابلویی بسیار زیبا و فانتزی که یک گزینه ی بسیار خوب برای اتاق خواب و یا حتی هدیه دادن است. این تابلوی بی نظیر تنها ۹۶۰۰۰ تومان قیمت دارد. می توانید تابلو دیواری با قیمت مناسب را در هر لحظه ای که خواستید به صورت اینترنتی خریداری کنید. مشخصات تابلو بدین صورت است که کاربرد آن دیواری است. ابعاد آن برابر ۴*۱۴*۲۵ سانتی متر است. وزن آن ۴۰۰ گرم، جنس از کاغذ، پارچه، چوب، شیشه، پلی استر، مقوا و پی وی سی است. تکنیک این تابلو سه بعدی مینیاتوری است. مستطیل شکل است. ضخامت قاب ۴ سانتی متر است.
  • تابلو رویامد مدل ایران: این تابلو نیز طرح خاص و زیبایی دارد. قیمت: ۱۰۱۰۰۰تومان
  • تابلو دیواری رویامد مدل آویسا: این تابلو دیواری با قیمت تنها ۷۹۰۰۰ تومان یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. گارانتی اصالت کالا و تضمین قیمت دارد. در طی ۱ تا ۷ روز ارسال برای شما انجام می شود.
  • تابلو دکوراتیو رویامد مدل نوروز: یک تابلو دیواری با قیمت مناسب که نوروز به طور زیبایی به طرز فانتزی قاب کرده است. با نصب این تابلو زیبایی و طراوت خاصی را به خانه های ایرانی خود خواهید آورد. قیمت این تابلو ۱۴۰۰۰۰ تومان است.

نحوه ی ارسال این تابلوها بدین صورت است که به طور کامل بسته بندی می شوند، تا یک هفته گارانتی دارند. در کمتر از سه ساعت در تهران آن را تحویل خواهید گرفت. به شما در شرایط خاص تخفیف های فوق العاده داده می شود.

خرید تابلو دیواری 

شما حداقل یکبار در عمر خود تجربه ی خرید تابلو دیواری را خواهید داشت. برای خریدهای خود چکار می کنید؟ بسیاری از مردم به فروشگاهها و مغازه ها مراجعه می کنند.

اما یک ایراد در این جور جاها وجود دارد، آن هم یکنواختی است. شما به ندرت به روز بودن را در بیرون خواهید دید. اما فروشگاههای اینترنتی مدام محصولات خود را آپدیت و به روز میکنند.

رویامد همگام با آنچه در دنیای تابلو اتفاق می افتد، انواع تابلو دیواری با قیمت های مناسب را برای مشتری های خود ارائه می دهد.

این دیگر به شما برمی گردد که تا چه اندازه برای زیبایی خانه ی خود احترام و ارزش قائل هستید.

بسته به اینکه شما برای کجا تابلو میخواهید و نوع فضای شما چقدر لوکس است، هزینه های شما نیز متفاوت خواهد بود.

شما تابلوهای خوشنویسی آثار هنرمندان را در هزینه های بالا قادر هستید تهیه کنید، چرا که دست در این اثر هنری دخیل بوده است.

البته که قیمت های مناسب تر نیز پیدا خواهد شد. جنس تابلو، اندازه، کیفیت و نوع پرداخت آن در هزینه ی آن تاثیر گذار خواهد بود.

تابلوهای برجسته مطمئنا مقداری گران تر از دیگر تابلوهای یک بعدی هستند. تابلوهای بزرگ مقداری گران تر از تابلوهای کوچک با کیفیت و خصوصیات مشابه هستند.

اینها تماما نکته هایی است که باید در هنگام خرید تابلوهای دیواری به آنها توجه داشته باشید. می توانید با بازدید از گالری رویا مد دیگر تابلو دیواری با قیمت هایشان را مشاهده کنید.

فقط این را بدانید شما برای زیباتر کردن فضاهای خود اگر هزینه بکنید، اشکال ندارد، این هزینه در قالب احساس خوب و آرامش و لذت بصری به شما برگشت داده خواهد شد.

فرد نهایی که از این خرید لذت خواهد برد، خود شما هستید، پس برای آرامش خودتان هزینه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد