تابلوهای دیواری معجزه ایی در طراحی دکوراسیون

0

تابلوهای دیواری معجزه ایی در طراحی دکوراسیون

تابلوهای دیواری  معجزه ایی در طراحی دکوراسیون: یکی از کاربردی ترین و البته ساده ترین  روش  ها برای تزئین اتاق های خانه و تکمیل دکوراسیون منزل،استفاده از تابلوهای دیواری است.

تابلوهای دیوای می توانند به راحتی فضای خانه شما را تغییر دهند و پای رنگها را به خانه شما باز کنند.به طوریکه دیگر نیازی به رنگ کردن دیوارها نداشته باشید.

به روان شناسی رنگ ها توجه کنید

تابلوهای دیواری معجزه ایی در طراحی دکوراسیون

اگر آنقدر جسارت دارید که از رنگ هایی شاد و گرم در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید پیشنهاد می کنم یکی از تابلوهای مدرن با طرحی رنگارنگ و سرشار از رنگ های گرم و جاب و شاد را انتخاب کنید.

مهم نیست مبلمان شما صورتی، نارنجی ، آبی یا مشکی ست.این تابلوی زیبا و رنگارنگ می تواند روح زندگی را در خانه شما جاری کند.

شاید اگر کی از این تابلوهای رنگارنگ و شاد را در اتاق پذیرایی تان داشته باشید دیگر نیازی به خرید وسایل مدرن و گران قیمت نیازی نداشته باشید چون این تابلو یک تنه به جنگ تمام دیوارهیا بی روح و ساده خانه رفته و اتاق پذیرایی شما را در یک چشم به هم زدن به فضایی مدرن و شیک تبدیل می کند.

تابلوهای مدرن در محل کار

مهم نیست محل کارتان در منزل است و یا اینکه روزها در دفتر کارتان  مشغول به کارید.مهم این است که میز کارتان در جایی قرار داشته باشد که سرشار انرژی باشد.

شاید بخواهید میزکارتان را در گوشه ایی رو به دیوار قرار دهید تا اتفاقات روزمره ایی که در اتاق می افتد منجر به پرت شدن حواس شما نشود.

اما این بدین معنا نیست که شما محکوم به این هستید که تمام مدت چشمتان به سمت یک دیوار بزرگ و سفید و بی روح باشد.تنها کافیست یک تابلوی بزرگ با طرحی و مدرن و زیبا انتخاب کنید.

طرحی که با رنگ های شاد و سرشار از انرژی ،سرزندگی و شادابی را به محل کارتان هدیه بدهد و به شما کمک کند تا مدت زمان طولانی تری به کار مشغول باشید و همچنین بتوانید در مدت زمان کاریتان،بهره وری بالاتری داشته باشید.

 تابلوی دیواری با نقشی تکمیل کننده

برخی از تابلوهای دیواری نقش تکمیل کننده دکور  اتاق شما را بر عهده می گیرند.نظرتان در مورد تابلویی با طرحی مشابه طرح کف اتاق  چیست؟

قطعا هر بیننده ایی از دیدن این هارمونی و هماهنگی به هیجان می اید و سلیقه و توانمندی شما در انتخاب آثار هنری را تحسین می کند.

البته قرار نیست طرح تابلو دقیقا با طرح کف یا هر قسمت دیگر از اتاق  دقیقا برابر باشد.کافیست یک طرح نزدیک به طرح پرده یا کف اتاق یا فرشی که در تاق پهن شده است را انتخاب کنید و از معجزه این هارمونی زیبا و دیدنی لذت ببرید.

گاهی این هماهنگی می تواند میان تابلو و کوسن های روی مبل باشد.امروزه کوسن های ست با تابلو رواج پیدا کرده و تنوع بالایی از آنها نیز وجود دارد.

می توایند به وب سایت رویامد سری بزنید از کوسن های ست با تابلوهای دیواری آن دیدن کنید.

تابلوی دیواری با شخصیتی منحصر به فرد

یکی از روش های جذاب تر کردن دکور اتاق ایجاد کانتراست رنگ یا تضاد در طرح ها و وسائل تزئینی موجود در اتاق است.

شاید مبلمان سفیدتان را با کف پارکت به رنگ روشن ست کرده باشید و قصد داشته باشید که اتاق نشمینتان را اتاقی به رنگ روشن و باز در بیاورید .

اما پیشنهاد می کنم کمی جسارت به خرج بدهید و از یک تابلوی بزرگ با طرحی کاملا متفاوت با فضای اتاقتان استفاده کنید.

بد نیست بخشی از تابلو به رنگی متناسب با رنگ غالب دکور باشد اما می توانید از تابلویی با رنگی کاملا متفاوت با دکور استفاده کنید.

شما با این کار دیوار خانه را به محور اصلی اتاق تبدیل کرده و توجه همه را به آن جلب می کنید به طوریکه حس و حال تابلو را به کل اتاق منتقل می کنید.

تضاد رنگ های می تواند شادابی و جذابیت خاصی به اتاق بخشیده و چشم اندازی چشم نواز و خیره کننده برای اتاق به ارمغان بیاورد.

یک تابلو با رنگ غالب تیره بر روی یک دیوار به رنگ روشن می تواند برای هر کسی به عنوان یک انتخاب جذاب و تحسین برانگیز محسوب شود.

تابلوی هم رنگ دیوار

اگرچه در مورد جذابیت تضاد رنگ میان تابلو و دیوار صحبت کردیم اما نصب یک تابلو با رنگی هماهنگ با رنگ دیوار نیز می تواند فضای متفاوتی در اتاق ایجاد کند.

این روش کمی متفاوت تر از روش ایجاد کانتراست رنگ در اتاق است و معمولا از دیدگاه هنرمندان ، منجر به ایجاد فضایی مدرن تر و خاص تر می شود.

به این فکر کنید که برای اتاقی با رنگ غالب طوسی و دیوارهای طوسی ،تابلویی با رنگ غالب طوسی انتخاب کنید.

شاید در ابتدا به نظر برسد این تابلو گزینه مناسبی برای شما نباشد.اما پیشنهاد می کنم این گزینه را امتحان کنید.مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

برای استفاده از تابلو در دکور خانه ، خودتان را  به روش های سنتی محدود نکنید و روش های جدیدی را برای ایجاد هارمونی میان وسایل منزل اتخاذ کنید.

مثلا به جای اینکه تابلو های دیواری خود را به طور سنتی با استفاده از میخ به دیوار نصب کنید، می توانید  ان ها را با استفاده از یک زنجیره به دیوار آویزان کنید.

و یا تابلوی خاص و منحصر به فرد خود  را همانند یک اثر هنری ارزشمند بر روی سه پایه قرار داده  و آن را در گوشه ایی از اتاق قرار دهید.

یکی از راههای جذاب تر کردن تابلو، این است که یک گلدان و یا یک آباژور را نزدیک به تابلو ،طوری قرار بدهید که بخشی از آن دیده نشود.

بدین ترتیب آباژور تابلوی منحصر به فرد و زیبای شما را نورپردازی کرده و آن را همانند یک اثر هنری به نمایش می گذارد.از طرفی این مسئله که بخشی از تابلو دیده نمی شود بیننده را جذب می کند که به تابلو نزدیک شود و برای اینکه جزئیات آن را کشف دقت بیشتری به خرج بدهد.

برای تزئین منزل از چیزی نترسید و کمی ریسک پذیر باشید. اگر می خواهید تفاوت فاحشی در خانه خود ایجاد کنید.

پیشنهاد می کنیم روش های سنتی را نار گذاشته و  از روشهای مدرن و خاص و متفاوت استفاده کنید.

تفاوت همیشه زیبایی می آفریند به شرط اینکه از ذوق و سلیقه خودتان استفاده کنیدو ابلته به جزئیات دقت کنید.

تنوع بالای تابلوهای مدرن و زیبای وب سایت رویامد می تواند ایده های جالبی برای تزئین منزلتان در اختیار شما بگذارید.پس درنگ کنید و همین حالا شروع کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد