استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

0

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیکبرای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد