خرید تابلو دیواری شیک و جذاب

0

خرید تابلو دیواری شیک و جذاب

خرید تابلو دیواری شیک و جذاب : تابلو دیواری را باید برای دکوراسیون خود حتما به کار ببرید. وگرنه جای آن برای همیشه خالی خواهد بود. امروزه تنوع زیادی در تابلوها وجود دارد.

شما می توانید با هر سلیقه و سبکی که هستید، مورد مد نظر خود را پیدا کنید. ما هم به شما کمک می کنیم که زودتر انتخاب خود را به سرانجام برسانید.

خرید تابلو دیواری شیک و جذاب

آیا در دکوراسیون خانه ی خود، تابلو دیواری نیز به کار برده اید؟ تا چه اندازه خرید تابلو دیواری برای شما مهم است؟ آیا هیچ می دانید بهترین راه برای تزیین کردن و پرداختن به دیوارها، همین خرید تابلو دیواری است.

شما گر به دنبال یک خانه ی شیک و جذاب هستید، حتما باید یک تابلو دیواری شیک و جذاب را نیز در خانه ی خود داشته باشید. گ

اهی اوقات هیچ چیز به اندازه ی محو شدن در یک تابلو دیواری نمی تواند برای مدتی حواس شما را پرت کند. گاهی هیچ چیز نمی تواند جای یک تابلوی زیبای خاطره انگیز را بر روی دیوارهای اتاق خواب شما بگیرد.

کافی است که خرید تابلو دیواری را تجربه کرده باشید، تا اکنون به حرف ما ایمان داشته باشید. برای خریدن یک تابلوی زیبا و جذاب هیچگاه دیر نیست.

هر زمان که شما اراده کنید، می توانید تغییر اساسی در دکوراسیون خانه ی خود ایجاد کنید. البته به کار بردن خانه زیاد هم درست نیست.

شما می توانید انواع تابلوها را برای دیگر فضاها از جمله لابی ها، محل کار و محل های عمومی نیز به کار ببرید.

البته که نوع فضایی که برای آن تابلو می خرید، بسیار مهم است. حتما باید قبل از خرید، فضا مورد نظر خود را بارها و بارها چک کرده باشید.

تابلو دیواری و دکوراسیون خانه

همواره تزیین و دکوراسیون خانه برای همه مهم و بحث برانگیز است. شاید مدام در فکر این باشید که یک تغییر مثبت و خوب در محل زندگی خود ایجاد کنید، اما هیچگاه ندانسته اید که چگونه؟ عوض کردن مبل ها مقداری هزینه بر است ولی شاید اصلا مشکل از آنها  نباشد.

به شما توصیه می کنیم به دیوارهای خود نگاه کنید، چه فکری برای آنها کرده اید. آیا نمی توان بر روی آنها مانور بیشتری داد.

تابلو دیواری خاصی برای خود تهیه کرده اید؟ تا چه حد قبل از خرید تابلو دیواری خود به تحقیق پرداختید؟ آیا می دانید که خرید تابلو دیواری نیز بایدها و نبایدهای خاص خود را دارد.

شما حتما و باید قبل از خرید، فاکتورهایی را برای خود روشن کنید. سبک مورد علاقه ی شما چیست؟ حتما این را برای خود تعریف کنید.

در این صورت است که بعدها از دیدن و نگاه کردن به تابلو احساس لذت خواهید کرد. سلیقه ها و باورهای خود را دخیل کنید. همه ی اینها مهم هستند.

نکات مهم در خرید تابلو دیواری 

طریقه ی خرید تابلو دیواری به دو صورت است، شما می توانید به فروشگاهها و مغازه ها مراجعه کنید، می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید تابلو دیواری خود را انجام دهید.

عموما فروشگاههای اینترنتی مقداری به روز تر و جدیدتر هستند. برای همین حتما جستجوی اینترنتی داشته باشید.

تابلویی که خریداری می کنید از نظر جنس، سبک، رنگ، ابعاد و ترکیبات حتما باید با دیگر تزیینات و جزییات خانه ی شما هماهنگ باشد.

بهتر است در یک یا دو رنگ، تابلوی شما با پیرامون خود هماهنگ باشد.

قاب تابلو دیواری را رها نکنید، این قاب می تواند تابلویی بیخود و ساده را بی نظیر جلوه دهد. جنس قاب دور تابلو دیواری میتواند فلزی، پی وی سی، پلی استر یا رزین باشد.

تابلوها را زیاد به سقف نزدیک نکنید، بهتر است در آکس دید انسان قرار بگیرند که به چشم بیایند. نگاه کنید، تمام این کارها برای این است که تابلویی که خریداری می کنید، بهتر به چشم بخورد. شما قد انسانی که به تابلو نگاه می کند را ۱۶۷ تا ۱۷۲ سانتی متر در نظر بگیرید. حتی می توانید این اندازه را مقداری پایین تر بیاورید.

اگر چنانچه این تابلو را بر روی طاقچه، شومینه یا مبل و کاناپه نصب می کنید، بهتر است که عرض تقریبی آن سه چهارم پهنای مبل یا طاقچه باشد.

می توانید به جای نصب تابلوهای بزرگ، مخصوصا اگر عرض دیوار شما کم است، از تابلوهای کوچکتر یا تابلوهای چند تکه استفاده کنید، این نوع تابلوها جدید هستند و یک جلوه ی فوق العاده را به دیوارهای خانه ی شما می دهند.

مواظب باشید

در پایان باید به شما اخطار بدهیم که اوردوز نکنید؛ از هر نوع و سبکی یک تابلو را خریدن و به دیوار زدن اصلا کار  درستی نیست.

به نظر ما شما قبل از خرید تابلو دیواری، آن را در هر فضا بگذارید و اجازه بدهید که تابلو کل فضا را به احاطه ی خود دربیاورد.

خرید تابلو دیواری طوری نباشد که تابلوها در رقابت با هم باشند. شما نیز از این رقابت در امان نخواهید بود. تعداد محدودتر تابلوها بیشتر مورد پسند خواهند بود.

البته می توانید یک ضلع را به تابلوهای مرتبط اختصاص بدهید. این کار بیشتر حالت یک کلکسیون و گالری دارد. قطعا می دانید منظور ما از خرید تابلو دیواری چیست.

برای همین اگر قصد خرید تابلو دیواری را دارید، ابتدا ظرفیت های دیوارهای خانه ی خود را چک کنید. سبک و علاقه ی خود را در نظر بگیرید، با درنظر گرفتن جوانبی که در بالا به شما گفته شد، خرید نهایی خود را انجام دهید و تا سالهای سال از دیدن آن لذت ببرید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد