خرید تابلو چند تکه

0

خرید تابلو چند تکه

خرید تابلو چند تکه یکی از بهترین راهها برای تزیین کردن و زیبا کردن فضاهای خانه و محل کار شماست. این تابلوها در تعداد تکه های متنوع و طرح ها و رنگ بندی های زیاد موجود هستند.

برای همین قطعا می توانید نمونه ی مود پسند خود را پیدا کنید. اما در میان این تنوع، چگونه انتخاب کرد؟ با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

خرید تابلو چند تکه

یکی از جدیدترین خریدها در زمینه تابلو دیواری، خرید تابلو چند تکه است. اگر شما نیز از طرفداران خرید تابلو چند تکه هستید، حتما مطالب زیر را با دقت بخوانید.

ما در اینجا در مورد تابلوهای چند تکه و انواع مدل های مختلف آن برای شما صحبت خواهیم کرد. شما می توانید جدیدترین و زیباترین تابلوهای چند تکه را به صورت آنلاین خریداری کنید.

بسیار از محصولاتی که آنلاین به فروش می رسند، در مغازه ها و فروشگاهها وجود ندارند. و دلیل آن نیز ناب بودن این تابلوهاست.

خرید تابلو چند تکه به زیبایی دوچندان خانه و فضاهای شما منجر خواهد شد. حتما از تابلوهای مدرن و مینیمال در این زمینه دیدن کنید تابلوهایی که خلوت هستند و زیاد شلوغ نیستند اما در عین حال، حرفهای زیادی برای گفتن دارند. در ادامه به انواع مدلها برای خرید تابلو چند تکه پرداخته ایم.

تابلوهای ۹ تکه هلما گالری

تعداد این تابلوها ۹ عدد هستند که با هم خریداری می شوند. برای کسانی که دیوارهای بزرگ دارند و در عین حال به تابلوهای دیواری علاقه زیادی دارند، گزینه ی مناسبی است.

یکی از تابلوها بزرگتر است و در وسط قرار می گیرد. بقیه ی تابلوها در اطراف چینش می شوند. دقت کنید نوع چیدن تابلوها به اندازه ی خرید تابلو مهم است.

تابلو دیواری ۵ تکه

این تابلوها در اندازه های مختلف موجود هستند. گذاشتن آنها کنار هم، پیام اصلی تابلو را نشان می دهد. اینها گویی تکه های یک پازل هستند که در کنار هم چیده و کامل می شوند. می توانید در هنگام خرید تابلو از این انواع نیز دیدن کنید.

تابلو دیواری چهار تکه سالی وان

این تابلوها می توانند در اندازه های یکسان وغیریکسان خریداری شوند. گاهی یک متن زیبا در میان آنها تقسیم می شود و قرار دادن آنها در کنار هم، مفهوم زیبای متن را نمایان می کند.

این تابلوهای چهار تکه برای اداره ها و آفیس ها و اتاق های انتظار بسیار گزینه ی مناسبی هستند.

تابلوهای ۶ تکه مدرن

این نوع تابلوها، شش تکه دارند. اگر خرید تابلو را برای کافی شاپ، شرکت و جای بزرگی انجام می دهید می توانید بر روی این نوع تابلو چند تکه حساب کنید.

این نوع تابلوها قاب های زیبایی در اطراف خود دارند. ابعاد این قاب ها در اندازه های ۳۰*۳۰، ۲۰*۲۰ تا اندازه های بزرگتر ۵۰*۵۰ موجود است.

خرید تابلو سه تکه

خرید تابلو چند تکه می تواند یک تابلوی سه تکه ی بسیار زیبا باشد. این نوع تابلوها بهترین انتخاب برای نشیمن ها و پذیرایی های شماست.

تعداد بسیار مناسبی برای کنار هم قرار دادن بر روی دیوارهای خانه است. هر تصویری را می توانید برای این نوع تابلو انتخاب کنید. تنها باید تکه ها را در جای مناسب قرار دهید. توصیه ی ما این است که آنها را در فاصله ی ۵ سانتی متری هم قرار دهید.

تابلوهای هزار تکه

این نوع تابلوها ایده های جدیدی هستند که می توانید خودتان نیز آن را بسازید. تکه های مثلثی گواش شده را کنار هم در یک قاب بزرگ بگذارید، می توانید آنها را میان دو شیشه قرار دهید.

سپس یک قاب زیبا برای آن بسیازید. این دقیقا یک تابلوی هزار تکه است که منزل شما را زیبا خواهد کرد.

خرید تابلو چند تکه

راههای زیادی برای آراستن دیوارها وجود دارد. در این میان می توانید آینه ها دکوراتیو به کار ببرید. کاغذ دیواری های زیبا بر دیوار بچسبانید.

در کنار این ها روشی وجود دارد که می توانید هر لحظه که خواستید آن را عوض کنید و بر جای دیگری نصب کنید. آن هم خرید تابلو چند تکه است.

این تابلوها کاملا جدید هستند و برای هر فضا و دکوراسیونی مناسب می باشند. تنها می بایست به محل نصب، رنگ و ترکیبات تابلو، ابعاد و زمینه ی نصب آن توجه داشته باشید.

از نظر زیبایی شناسی بهتر است تابلوها در فاصله ی نزدیک هم باشند. می توانید از انواع تابلوهای چند تکه نامنظم استفاده کنید.

اینگونه یک ساختار شکنی زیبا در طراحی داخلی خانه ی خود ایجاد می کنید. برای همین بهتر است قبل از خرید تابلو چند تکه حتما نمونه های آنلاین را نگاه کنید.

خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که از نمونه های جدید و تازه تولید شده اطلاع داشته باشید، به علاوه از طریق خرید اینترنتی تابلوهای چند تکه، هزینه ها نیز برای شما پایین تر خواهد آمد.

هر چند اگر مقداری هنر مند باشید خودتان نیز می توانید از پس مدلهایی از این نوع تابلوها بر بیایید. اما برای جاهای حساسی مانند پذیرایی باید دقت و ظرافت کار بالا باشد، پس خرید یکی از این تابلوها چندان برای شما پشیمانی به بار نخواهد آورد.

با تزیین کردن دیوارها می توانید تحول اساسی و خوبی را در روحیه و ذوق و شوق خودتان نیز ایجاد کنید. برای همین اگر به دنبال خرید تابلو چند تکه هستید حتما تا اخر راه بروید و پشیمان نشوید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد