تابلو دیواری سه تکه

0

تابلو دیواری سه تکه

تابلو دیواری سه تکه یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای دکوراسیون خانه های شماست. این نوع تابلوها شیک و به روز هستند و برای تزئینات پذیرایی و لابی ها گزینه ی مناسبی هستند.

امروزه می توانید انواع جدید و متنوع آن را تهیه کنید. تنها پیش از خرید خود نکاتی وجود دارد که بهتر است آنها را مد نظر داشته باشید. از جمله این نکات اندازه تابلو، ترکیبات و محل نصب است، که در ادامه به تفصیل در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

تابلو دیواری سه تکه

برای تزئین دیوارهای خانه ی خود چه فکری دارید؟ استفاده از تابلوها؟ کدام نوع تابلو؟ در اینجا می خواهیم در مورد تابلو دیواری سه تکه برای شما بگوییم.

این نوع تابلو یکی از زیباترین گزینه هایی است که می توانید برای خانه های خود تهیه کنید. این تابلو بسیار محبوب و کاربردی هستند.

خوبی تابلو سه تکه این است که می توانید برای انواع فضاها از عمومی و خصوصی آن را به کار ببرید. شما فرض کنید یک پذیرایی معمولی در خانه ی خود دارید.

امکان زیبا کردن یک فضا که مخصوصا مهمان های شما در آن قدم می گذارند، هزینه های بالا می طلبد. اما یک راه ساده و بسیار مناسب برای دکور کردن این فضاها، نصب تابلو دیواری سه تکه است.

بسیاری از طراحان داخلی از پتانسیل های تابلو دیواری سه تکه نهایت استفاده را می کنند. تابلو سه تکه، تنها برای پذیرایی نه که می توانید در اتاق خواب خود نیز یک ویوی زیبا در پشت تخت خواب خود با این تابلو بسازید.

بسیاری از هتل ها و مکان های عمومی نیز این تابلوها را در اندازه های بزرگ برای زیبا کردن فضاهای داخلی استفاده می کنند.

تابلو دیواری سه تکه یکی از انتخاب های فوق العاده ای که عده ی کمی گرانبهایی آن را درک کرده اند.

انواع تابلو دیواری سه تکه

انواع تابلو دیواری سه تکه در بازار موجود است. شما در خرید تابلو دیواری سه تکه محدودیت ندارید. به چه چیزی و چه سبکی علاقه دارید، همان را می توانید پیدا کنید.

برای همین بهتر است ابتدا در مورد آنچه می خواهید به خوبی تحقیق کنید. ایده های جدید را همیشه در  وبسایت رویامد دنبال کنید.

بسیاری از افراد به طور تخصصی مشغول به طراحی و ساخت تابلو دیواری سه تکه هستند. تابلو تکه می تواند حالت برجسته نیز داشته باشد، که زیبایی خاصی به آن افزوده می شود.

این تابلوها به دلیل داشتن سایه روشنی که دارند، چشم نوازتر به نظر می رسند. طبیعی است که قیمت این نوع از تابلو مقداری بیشتر می باشد، اما چشم اندازی که ایجاد می کند، ارزش آن را دارد.

این دقیقا به خود شما برمی گردد. انتخاب نهایی با شماست. در اینجا باید مواردی را حتما در هنگام خرید خود مد نظر داشته باشید.

نکات خرید تابلو دیواری 

در هنگام خرید حتما این موارد را سنجیده باشید. هرگونه خرید عجولانه تنها به پشیمانی منجر خواهد شد.

  •  باید اندازه ی مناسب داشته باشد: بسیار مهم است، اینکه را برای کجا می خواهید؟ اگر آن را پشت مبل های پذیرایی یا نشیمن نصب می کنید بهتر است از عرض مبل مقداری کوچکتر باشند. نه خیلی کوچکتر! دقت داشته باشید. تابلو باید به چشم بیاید نه اینکه تمام حواس را درگیر خود کند.
  • رنگ و ترکیب بندی مهم است: رنگ و ترکیب بندی کلی این نوع تابلوها باید تما با دکوراسیون و طرح کلی خانه ی شما هماهنگی داشته باشد. این بسیار مهم است. اگر رنگ زمینه ی فرش ها و مبلمان شما آبی است سعی کنید حتما در تابلو یی که خریداری می کنید، رنگ آبی وجود داشته باشد، یا حداقل تنالیته های آبی همچون فیروزه ای، سرمه ای و غیره را داشته باشد. برای سبک خانه ی مدرن، تابلو دیواری سه تکه ی کلاسیک بی ربط نشان می دهد. سعی کنید هماهنگی و هارمونی را در کل دکورهای خانه و فضاهای خود ، حفظ کنید.
  • محل نصب تابلو سه تکه: محل نصب نیز به اندازه ی دیگر موارد مهم است. هزینه ای که می کنید برای به چشم آمدن است. باید حتما محل نصب فوق العاده ای را نیز برای آن تدبیر کنید. این وسیله برای زیباتر کردن است. آن را جایی نصب کنید که به چشم بیاید و برازنده ی آن باشد. از قرار دادن آن در گوشه ها و در کنار دیگر تابلوها خودداری کنید. تابلو دیواری سه تکه به دنبال خودنمایی است. برای آن رقیبی قرار ندهید.

چرا تابلوی سه تکه

شاید از خود بپرسید چرا باید این نوع تابلو را خریداری کرد. البته که دیگر انواع تابلوهای چند تکه نیز در بازار موجود است و آنها نیز زیبایی های خاص خود را دارند و می توانید آنها را تهیه کنید.

تابلو سه تکه از این لحاظ مناسب است که برای فضاهای کوچک، خانه ها و نشیمن های نه زیاد بزرگ جواب می دهد. تعداد زیاد تکه ها مناسب فضاهای بزرگ و فاخر است.

این تابلوها برای خانه های شما کفایت می کند. انواع تابلو سه تکه را در شکل های مربع، مستطیل، دایره و حتی نامنظم می توان تهیه کرد. این دیگر به شما و پسند شما برمی گردد. حتی می توانید نوع مورد نظر خود را سفارش دهید. فقط کیفیت تصاویری که انتخاب می کنید باید بسیار بالا باشد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد