تابلوی دیواری تزیینی

0

تابلوی دیواری تزیینی

تابلوی دیواری تزیینیدر مورد تابلوی دیواری تزیینی چه می دانید. نکته هایی وجود دارد که شما باید پیش از خرید، در هنگام خرید و پس از خرید با آنها آشنایی داشته باشید و آنها را در خرید خود اعمال کنید. در اینجا ما به تفصیل در این مورد برای شما توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

تابلوی دیواری تزیینی

وقتی از اسم تابلو سخن به میان می آید، انواع آن در ذهن ما نقش می بندد. از تابلو در زمینه های مختلفی استفاده می شود که تابلوی دیواری تزیینی، تنها یکی از آنهاست و البته می توان گفت زیباترین آنها نیز به حساب می آید.

تابلوهای دیواری در اندازه های بزرگ در اتوبان ها و خیابان ها نصب می شوند و فیلم یا برند خاصی را معرفی می کنند.

تابلوهای راهنما در میان جاده ها و در فضاهای عمومی مترو و غیره نصب می شوند و جهت گیری ها و آدرس ها را نشان می دهند.

و اما تابلوی دیواری تزیینی در جاهای خاصی نصب می شود تنها به این دلیل که زیباست و می خواهیم از دیدن آن لذت ببریم. تابلوی دیواری تزیینی را برای همه ی جاها می توان به کار برد.

از گوشه های اتاق خواب گرفته تا لابی هتل های بزرگ در تمام جهان. اما چرا تابلوی دیواری تزیینی اینقدر مهم است.

امروزه دکوراسیون و زیبایی خانه ها برای همه حائز اهمیت است. به طوریکه طراحان داخلی به طور تخصصی بر روی این مسئله کار می کنند.

اینها به نیاز انسان به زیبایی و زیبایی شناسی برمی گردد. شما خودتان دکور خانه برایتان مهم نیست؟ البته که مهم است. تابلوی دیواری تزیینی نیز در مقام دکور دیوارها جزیی از این زیبایی را به وجود می آورد.

اگر خانه ی شما بزرگ است برای تزیین دیوارها می توانید از تابلوی تزیینی در ابعاد بزرگ استفاده کنید.

اگر خانه ی شما کوچک و نقلی است می توانید از تابلوهای کوچکتر چند تکه بر روی دیوارها استفاده کنید. ابعاد و تناسبات تابلو، همانطور که در بحث های قبلی نیز گفته شده است، مهم است.

انواع تابلوی دیواری 

امروزه تنوع زیادی در تابلوها دیده می شود. شما می توانید انواع آنها را برحسب سلیقه و علاقه ی خود انتخاب کنید. قدیما اینطور نبود.

در اکثر خانه ها یک مدل تابلو را می دیدید. این زیاد خوشایند نیست. امروزه شما می توانید تابلوی دیواری تزیین خاص خود را داشته باشید.

تنها باید خوب به دنبال آن بگردید. آیا تابلوی دیواری تزیینی که برای پذیرایی انتخاب می کنید، همان است که برای اتاق خواب خود نیز انتخاب خواهید کرد؟ مسلما نه! برای همین این نوع فضا نیز در انتخاب تابلوی دیواری تزیینی تاثیر دارد.

تابلوهای چند تکه نمونه ی زیبایی از این تابلوهای تزیین هستند که برای نشیمن ها و پذیرایی ها گزینه ی مناسبی هستند. سعی کنید، انتخاب شما بر زیبایی خانه ی شما بیفزاید نه اینکه کم کند و یا هیچ تاثیری نداشته باشد.

اگر بعد از نصب تابلو، احساس خوبی به شما دست نداد، یعنی در انتخاب خود شکست خورده اید.

تابلوهای چند تکه ای که می توانید به عنوان تابلوی دیواری تزیینی استفاده کنید، میتواند نقش یک گل، منظره، نوشته و غیره باشد. این دیگر به سلیقه ی شما برمی گردد. شما حتی در راهروها نیز می توانید از تابلوی دیواری تزیینی استفاده کنید.

خرید تابلوی دیواری تزیینی گام به گام

پیش از رفتن برای خرید شما حتما باید جای نصب تابلو را برای خود مشخص کرده باشید، چه تابلویی را برای کجا میخرید، ابعاد دیوار را در نظر داشته باشید تا در هنگام خرید تابلوی دیواری تزیینی آن را با ابعاد تابلو هماهنگ کنید.

اگر برایتان امکان دارد از زاویه های مختلف خانه ی خود چند تا عکس بگیرید. باید تناسبات و ترکیبات کلی فضا با تابلو همخوانی داشته باشد.

این ها گام های قبل از خرید است . در هنگام خرید تابلو نیز حتما باید به بودجه و هزینه ها دقت داشته باشید. به جای خریدن یک تابلوی بزرگ و اضافی می توانید چند تابلوی ریز و زیبا بخرید.

می توانید در این زمینه با مشاوران و طراحان مشورت کنید. با خرید تابلوی دیواری تزیینی کار به اتمام نمی رسد، محل نصب، ارتفاع دیوار از سطح زمین و از عناصر مجاور، چیدمان های اطراف تابلو نیز مواردی است که حتما باید به آن دقت داشته باشید.

اگر تابلوی خود را بر روی میز و یا طاقچه نصب می کنید، حداقل ۱۵ سانتی متر از آن فاصله داشته باشد. اگر تابلوی دیواری تزیینی به موازات مبل نصب می شود که توصیه می کنیم، عرض تابلوی شما از عرض مبل کمتر باشد.

بعلاوه در تزیینات اضافی می توانید نورپردازی های توکار و مخفی برای تابلوهای دیواری به کار ببرید. این نورپردازی ها، به تابلوهای شما جلوه و زیبایی خاصی می دهند.

می توانید برای تابلوهای خود قاب های جداگانه ای درست کنید. و الی آخر

همانطور که دیدید خریدن یک تابلوی تزییناتی تنها کار یکی دو روز نیست. شما می توانید روی این تابلوها مانور زیادی بدهید.

هر قدم بیشتر که برمی دارید، تابلوی شما زیباتر و جذاب تر خواهد شد. البته که یک تابلو به تنهایی و به سادگی نمی تواند عنصری زیبا و شاخص باشد، این شما هستید که باید در هر قدم که برمی دارید، محتاط عمل کنید و از پس جوانب مختلف کار بر بیایید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد