تابلو دیواری مذهبی

0

تابلو دیواری مذهبی

تابلو دیواری مذهبی را نباید با دیگر انواع تابلوها قیاس کرد. این تابلو حال و هوای خاص خود را دارند. شما یک تابلوی خطاطی شده ی ان یکاد را در پذیرایی خانه ی خود تجسم کنید، در حالی که رنگ های بسیار زیبایی برای تزئین آن به کار رفته است. البته که قبل از هرگونه خرید، حتما انواع جدید و طرح های مختلف آنها را دنبال کنید.

تابلو دیواری مذهبی

تابلو دیواری مذهبی یکی از زیباترین تابلوهایی است که می توانید در خانه های خود نصب کنید. این نوع تابلو دیواری ویژگی های مخصوص به خودش را دارد که نمی توان در دیگر انواع تابلو دیواری آنها را یافت.

از جمله اینکه تابلو دیواری مذهبی، آرامش خاصی را در خانه ها و فضاهای شما ایجاد می کند. شما یک تابلو دیواری مذهبی ان یکاد را تجسم کنید با خطاطی زیبایی ترسیم شده است و شما آن را در نشیمن و یا پذیرایی خانه خود نصب می کنید.

این نوع تابلوها معرف خانه های پر از ایمان ما هستند. حتما شما نیز در خانه های پدری خود انواع تابلو  دیواری مذهبی را بر در و دیوار خانه دیده اید.

اما امروزه این نوع تابلوها از تنوع و زیبایی چند برابری برخوردار هستند. شما می توانید انواع تابلو دیواری مذهبی را با سفارش خودتان دارا شوید و بر روی دیوارهای خانه و یا محل کار خود نصب کنید.

انواع تابلو مذهبی اعم از تابلو های دیواری، تابلو رومیزی، قاب های کوچک و بزرگ، آیه ها و احادیث موجود هستند.

تابلو مذهبی

شاید بگویید چرا کلمه ی مذهبی را برای این نوع تابلو به کار می برند. مگر تابلو مذهبی هم داریم. در پاسخ باید بگوییم که بله داریم! به کار بردن این کلمه برای این است که بدانید این تابلوها ارزش معنوی دارند و باید از سر علاقه و ایمان قلبی آنها را تهیه کنید.

شما می توانید حتی این تابلوها را با مبلمان های مدرن و امروزی به کار ببرید و این هیچ تناقضی با هم ندارند. تنها چیزی که مهم است این است که دقت کنید، محل نصب و اندازه ی تابلو دیواری مذهبی باید در هماهنگی با شان و نوع دکوراسیون خانه ی شما باشد.

انواع تابلو دیواری مذهبی

انواع تابلو مذهبی را می توانید داشته باشید. برای همین بهتر است حتما از قبل انواع مختلف آن را دیده باشید و مدل های امروزی این نوع تابلوها را برای خود انتخاب کنید. در زیر چند نمونه تابلو دیواری مذهبی برای شما آورده شده است:

  • تابلو نفیس چهار قل: چهار قل هو الله که شامل سوره های توحید، ناس، فلق، کافرون در این تابلو به زیبایی نوشته شده اند. با خرید این تابلو و نگاه کردن و خواندن آن در طول روز، آرامش بی نظیری را نصیب خود خواهید کرد.
  • تابلو نفیس چهارده معصوم
  • تابلو کاشی آیه الکرسی: این تابلو نیز از الزامات هر خانه ی مسلمانی است. نکته ی بسیار مهم در مورد این تابلو این است که می توانید برای هدیه برای تازه خانه دارها ببرید. فوق العاده است. نه؟!
  • ساعت دیواری خاتم و مینا دوازده امام: این هم نوعی تابلو دیواری مذهبی به حساب می آید.
  • ساعت دیواری معرق طرح آیت الکرسی
  • ساعت دیواری معرق طرح “بسم الله”
  • ساعت دیواری طرح صلوات: می گویند صلوات بفرستید تا در امان باشید، هر بار که به این تابلو نگاه کنید، بیشتر در امان خواهید بود.
  • تابلو دیواری مذهبی ترنج نفیس «آیت الکرسی»
  • تابلو های دیواری مذهبی طرح «آیه و من یتق الله»
  • تابلو دیواری مذهبی صلوات
  • تابلو دیواری «صلوات خاصه اما رضا علیه السلام»
  • تابلو دیواری ترنج ان یکاد
  • تابلو دیواری چهار خلیفه ی اهل سنت

علاوه بر موارد بالا بسیاری گزینه ی دیگر برای خرید تابلو دیواری مذهبی وجود دارد. شما می توانید آیه و یا حدیث مورد نظر خود را سفارش دهید تا با معرق کاری و یا خوشنویسی بر روی هر چیزی که می خواهید، برایتان دربیاورند.

مسئله ی بسیار مهمی که در مورد تابلوهای دیواری مذهبی وجود دارد این است که اینها ترکیبی از هنر زیبای خوشنویسی و هنر زیبای معرق کاری هستند.

حس و حال خوب این تابلوها حالتی معنوی دارد و با کلمات نمی توان آن را بیان کرد. یک تابلو دیواری چندتکه با منظره ی یک خیابان و درختان حالت خاص خود را دارد و تابلو آیه الکرسی وسط پذیرایی حال و هوای خاص خود را دارد.

برای کسانی که مذهبی هستند این یک کادوی فوق العاده است مخصوصا اگر اولین بار است که به خانه ی آنها می روید.

سفارش تابلو دیواری

این تابلوها را با خطاطی کردن توسط دست و یا برش توسط دستگاه لیزر به بازار عرضه می کنند. مطمئنا هزینه های کارهای دستی بالاتر است چرا که دوام و ارزش بیشتری دارند.

اما با هزینه های به صرفه تر نیز می توانید موارد خوبی را خریداری کنید. در حالت کلی می توانیم بگوییم که سعی کنید این تابلوهای زیبا را از دست ندهید.

قطعا مهمانان و دوستان شما از دیدن این نوع تابلوها احساس خوبی خواهند داشت. البته که می توانید آن را با انواع دیگر تابلوهای دیواری ترکیب کنید.

دیوارهای خانه را ساده و کار نشده رها نکنید. بسیاری از کسانی که از دکوراسیون خانه ی خود خسته می شوند، دیوارها را فراموش کرده اند.

پتانسیل دیوارها برای حمل تابلوها و به رخ کشیدن آنها زیاد است. به حدی که می توانید با نصب تنها یک تابلو، جان تازه ای به خانه های خود بدهید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد