استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبی

0

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبی

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبیفرض کنید تخت مناسبی برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید. و از یک ست روتختی زیبا و جذاب برای تخت خود استفاده کرده اید.

آباژورهایی با رنگ هماهنگ با رنگ دیوارها نیز انتخاب کرده اید.اما هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی در اتاق خواب شما کم است.

خوب به اطراف نگاه کنید.با وجود این همه وسایل زیبا و گران قیمت بازهم اتاق شما بی روح و ساده و خسته کننده است؟ بله ! شما در اتاق خواب خود یک فضای خالی و ساده دارید که باید آن را با چیزی پر کنید.

دیوار بالای تخت خواب شما فضای بسیار مناسبی است که با کمی دقت و سلیقه می توانید با استفاده از آن به اتاق خواب خود فضایی رمانتیک و زیبا و آرامش بخش هدیه بدهید.

این دیوار ساده و خالی فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ذوق و سلیقه هنری خود ر به عرصه نمایش بگذارید و اتاق خواب خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید.

در ادامه به ایده هایی اشاره می کنیم که می توانید با استفاده از آنها دیوار اتاق خواب خود را تغییر بدهید:

  • برای دیوار بالای تخت خود رنگ مناسبی انتخاب کنید:

برای دیوار بالای تخت ،یک رنگ زیبا و دلنشین و البته پر جنب و جوش انتخاب کنید.این به شما بستگی دارد.

شاید شما از رنگ آبی ،صورتی یا بنفش یا .. خوشتان بیاید.این شما هستید که قرار است مدت زیادی از زمان آرامش و استراحت خود را در این اتاق بگذرانید.

البته درانتخاب رنگ دیوار بالای دقت زیادی به خرج بدهید.چون این رنگ باید با رنگ کلیه وسایل موجود در تاق هماهنگی داشته باشد.

همچنین از رنگ هایی همچون قرمز استفاده نکنید چون قطعا بر میزان آرامش شما تاثیر منفی خواهد داشت.

  • یک فرش طرح دار را به جای تابلو بر روی دیوار آویزان کنید

می توانید از تابلوهای دیواری مختلفی برای دیوار بالای تختتان استفاده کنید.اما نظرتان در مورد یک قالیچه با طرحی زیبا و جذاب چیست؟

یک قالیچه زیبا با طرحی سنتی و جذاب می تواند پای آثار هنری فاخر را به اتاق خواب شما باز کند.قطعا هر کسی از دین چنین اتاقی به وجد خواهد آمد.

  • یک استیکر دیواری با طرح نقشه جهان انتخاب کنید

یکی از انتخاب های جالب و مدرن برای دیوار بالای تخت خواب ، استفاده از یک استیکر بزرگ دیورای با طرح نقشه جهان است.

برای این کار می توانید از یک پرده نیز با طرحی مشابه نیز استفاده کنید.بهتر است کوسنی با طرح مرتبط با استیکر نیز تهیه کنید.این اتاق خواب می تواند یک فضای دلچسب و هیجان انگیز برای مردان جوان باشد.

  • از یک تابلوی بزرگ با قاب چوبی استفاده کنید

می توانید یک تابلوی بزرگ با طرح دلخواهتان انتخاب کنید.بهتر است این تابلوی زیبا و جذاب یک قاب چوبی بزرگ نیز داشته باشد.به این ترتیب یک اثر هنری فاخر با ظاهری کلاسیک ،اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد.

  • یگ گالری دیواری درست کنید

می توانید تمام وسایل و اشیائ مورد علاقه خود را بر روی دیوار بالای تختتان نصب کنید.از عکس های دوران کودکیتان گرفته تا عکس های عروسی پدرو ومادرتان و نقاشی های خواهر کوچکتان و بشقابی که مادربزرگتان به شما هدیه داده است.

این دیوار متعلق به شماست و شما حق دارید از هر چیزی که خوشحالتان می کند برای تزئین دیوار بالای تختتان استفاده کنید.

گاهی قرار دادن تعداد زیادی قاب عکس قدیمی در کار چند تابلوی نقاشی کوچک ، برای شما یک گالری دیواری جذاب و البته نوستالژیک بسازد.

  • نظرتان در مورد یک تابلوی دیواری افقی چیست؟

یک تابلوی دیوای افقی برای دیورا بالای تخت می تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما باشد.برای این کار می توانید یک تابلوی دیواری با ابعاد مناسب تختتان انتخاب کنید.

یک تابلوی دیواری با سایزی بین ۲ الی ۱۲ سانتی متر کمتر از عرض تختتان انتخاب کنید.

  • از تابلوهای مشبک فلزی استفاده کنید

تابلوهای مشبک فلزی می توانند به شما حس وجود چند پنجره کوچک در اتاق خواب را بدهد.به این تابلوهای زیبای فلزی با رح سبز نگاه کنید.

هماهنگی رنگ طرح وسط تابلوها با کوسن ها ،هارمونی جالب و فوق العاده ایی در اتاق خواب ایجاد کرده است.

  • تابلوهای عمودی می توانند جذابیت خاصی به اتاق خواب شما هدیه ببخشند

می توانید از و یا سه تابلوی عمودی زیبا و جذاب در کنار هم استفاده کنید.سعی کنید این تابلوهای جذاب را به صورت متقارن و با فاصله ایی یکسان در کنار هم نصب کنید.

در این صورت شما تابلوهایی در اتاق خوابتان خواهید که انگار فقط و فقط برای شما ساخته شده اند.مزمئنا هر کسی از داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد خاص هیجان زده خواهد شد.

  • آیا از اتاق خوابی با دیوارهای مشکی خوشتان می آید؟

رنگ مشکی برای دیوارهای اتاق خواب، یک انتخاب چالش برانگیز است .چون اگر از اکسسوری ها و وسال تزینی مناسبی استفاده نکنید و اگر اتاق نورگیر کافی نداشته باشد ،اتاق خواب شما به فضایی دلگیر ویا حتی وهم آلود تبدیل خواهد شد.

اما اگر همه مواردی که بدان اشاره شد رعایت َشود،رنگ مشکی می تواند به اتاق خواب شما ظاهری شک و مدرن ببخشد.

برای دیوارهای مشکی اتاقتان پیشنهاد  می کنم از یک تابلوی عمودی بزرگ با طرحی خاص و رنگارنگ استفاده کنید.

می تواند به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تنوع بالای تابلوهای دیواری با سایز بزرگ،یک انتخاب جذاب و نموه برای خود داشته باشید.

 دیوار چوبی را با تابلوهای رنگی ست کنید

خوبی دیوارهای چوبی یا به رنگ چوب این است که با هر تابلویی ست می شوند.

برای یک اتاق خواب با نورگیر عالی و فضایی بزرگ و دلباز ،بهترین انتخاب ،تابلوهایی با طرح های طبیعی و رنارنگ و جذاب است.این یک اتاق خواب لوکس و رویایی است که هر کرسی آرزو دارد صبح چشمانش را در آن باز کند.

  • فضای لوکس اتاق خوابتان را با یک تابلوی طرح گل کامل کنید

اتاق خواب لوکس و زیبای شما فقط یک تابلوی دیواری بزرگ با طرح گل را کم دارد.با این انتخاب زیبا و جذاب می توانید فضای لوکسی به اتاق خوابتان ببخشید.

می توانید  از نور خورشید برای نورپردازی این تابلوی بزرگ و زیبا که بخش مهمی از اتاق شما محسوب می شود استفاده کنید.

قطعا در طول روز این تابلوی زیبا و بزرگ نقطه مرکزی اتاق خواب شما خواهد بود و شما در غرق در فضای جذاب خود کرد.

برای اینکه فضای خوابی دلچسب و زیبا و جذاب و یا لوکس داشته باشید پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تابلوهای بی نظیری که وجود دارد یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا برای انتخاب کنید.

خواهید دید که این انتخاب برای شما چه آرامش و حس خوبی را به ارمغان خواهد آورد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد