نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری

0

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری: تابلوهای دیواری یکی از کاربردی ترین و البته موثرترین اشیاء برای تزئین منزل است.مهمترین بخش در این کار انتخاب دیوار مناسب برای تزئین است.

شاید بخواهید بخش های از خانه را به طور برجسته تر نشان بدهید.پس بهترین دیواری که می توانید ذوق و سلیقه خود را بر روی آن پیاده سازی کنید ،پیدا کنید.

ذهنیت خود را بر روی دیوار خانه پیاده کنید

هر کسی ذوق و سلیقه و انتخاب منحصر به فرد خود را  دارد.باید بدانید که انتخاب های متفاوت ما در طول روز از سلیقه و شخصیت منحصر به فرد ما نشات می گیرد.

شاید سلیقه ما مورد پسند همه افراد نباشد اما ما به عنوان یک انسان باید تفاوت های موجود در سلیقه و شخصیتمان را بپیذریم چون دنیا با تمام این تفاوت هاست که زیباتر و جذاب تر می شود.

تصور کنید که همه مردم یک منطقه یک سلیقه یکسان داشته باشند .در نتیجه انتخاب هایی مشابه هم دارند. در چنین جامعه ایی قطعا جذابیتی وجود ندارد و این جامعه تبدیل به یک فضای مرده و بی روح و ثابت و بی تحرک  می شود.

در صورتی که این تفاوت سلیقه ها و تفاوت های شخصیتی می تواند از یک جامعه ساده و بی روح یک جامعه دینامیک و خلاق و زاینده بسازد.

پس به ذهنیت خود احترام بگذارید.این ویژگی های شخصیتی شما هستند که در انتخابهایتان تجلی پیدا می کنند.در نتیجه ذهن خود را آزاد بگذارید و در انتخاب تابلوهای دیواری خانه تان محدودیت های فرضی که ساخته استاندارها ی ساخته شده به دست خودمان هستند را کنار بگذارید .

ریسک کنید و بهترین تابلویی که نمایانگر بخشی از شخصیت خودتان هست را انتخاب کنید. هنگام انتخاب تابلوی نقاشی خط به رنگ آمیزی وسایل موجود در اتاق پذیرایی خود دقت کنید.

یادتان باشد میان کلیه اقلام تزئیناتی موجود در یک اتاق باید هارمونی رنگ و طرح وجود داشته باشد.رعایت کردن این اصل مهم می تواند به اتاق شما جلوه ایی حرفه ایی و مدرن ببخشد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شعر و ادبیات علاقه دارید می توانید یک تابلوی زیبا از شعری مشهور و به یاد ماندنی را انتخاب کنید.

برای انتخاب شعری که روی تابلو نوشته می شود حساسیت زیادی به خرج بدهید چون این جملات دقیقا نشان دهنده طرز تفکر و شخصیت شما و همچنین دغدغه  های شما هستند.

پس بهترین انتخاب خود راانجام بدهید.یک تابلوی نقاشی خط می تواند گزینه مناسبی برای اتاق پذیرایی شما باشد.پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای نقاشی خط این وب سایت دیدن کنید.

بهترین جمله یا شعری که به شخصیت و دغدغه های شما مربوط است را انتخاب کنید و از خرید مطمئن خود لذت ببرید.

اگر در اتاق پذیرای تان مبلمان استیل با رنگ طلایی یا نقره ایی دارید بهتر است از تابلوی نقشیا خط با رنگ غالب طلایی یا نقره ایی استفاده.این ترکیب بی نظیر فضای اتاق پذیرایی شما مجلل و با شکوه می کند.

شاید فکر کنید که یک تابلوی نقاشی خط ظاهری سنتی داشته و با مبلمان مدرن شما همخوانی ندارد.خبر خوب اینکه ترکیب یک تابلوی نقاشی خط با مبلمان ال شکل و مدرن شما ،ظاهری مدرن و جذبا خواهد داشت که چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند.

این تعادل ایجاد شده میان طرح سنتی و مدرن برای هر کسی جذاب و خوشایند است.پیشنهاد می کنم این ترکیب و خاص را امتحان کنید.

یک گالری دیواری بسازید

در زیبایی و جذابیت تابلوهای دیواری بزرگ و شاخص هیچ شکی نیست.شما با انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ می توایند فضای کل اتاق را به تخسیر خود در آورید و اتاق را در ذهنیت یکپارچه خود غرق کنید.

یک تابلوی بزرگ و دیدنی در اتاق پذیرایی که بخش زیادی از دیوار را اشغال کرده است به نقطه عطف اتاق  تبدیل می شود  و ویزگی های شخاص خود را در فضای اتاق پراکنده می کند.حالا نظرتان در مورد قابها و تابلوهای کوچک چیست؟

شاید ایده ها و علاقه مندی های متفاوتی داشته باشید یا به طور همزمان از چندین تابلوی مختلف با زمینه های متفاوت خوشتان بیاید.

نگران نباشید!دیورا اتاق پذیرایی تان متعلق به شماست و شما آزادید تا هر آنچه در ذهنتان دارید را بر روی آن پیاده کنید.هر چند عدد تابلویی که دوست دارید در سایزهای مختلف و طرح های مختلف را انتخاب کنید .

اگرچه در انتخاب طرح ها آزاد هستید اما توجه داشته باشید که هارمونی و تناسب میان آنها را حفظ کنید.حالا می توانید آنها با نظم در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید.

این یک گالری زیبا و دیدین است که هر بخش از آن می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های شخصیتی شما باشد و ذهنیت شما را به بیننده منتقل کند.

شاید همه تابلوها به طور یکجا برای همگان جذاب نباشند اما هر کدام از آنها می تواند توجه یک فرد را به خود جلب کند.پس ریسک کنید و در انتخاب تابلوهای مختلف با طرح های خاص و متفاوت درنگ نکنید.زاد هستید آ

تابلوهای تزئینی نورانی را امتحان کنید

این روزها یکی از مدرن ترین و جدیدترین روشهای تزئین دیوار ،استفاده از تابلوهای تزئینی نورانی یا لایت باکس ها  است.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی دارای چندین  ال ای دی بوده و با استفاده از باطری و یا برق کار می کنند.

می توانید یکی از تابلوهای مدرن و زیبا را بای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید  و با کم کردن نور اتاق ، از نورپردازی زیبای این تابلوها برای ایجاد فضایی رمانتیک و شیک و مدرن لذت ببرید.

در صورت یکه دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ تیره است و با کاغذ دیواری تیره رنگ تزئین شده است، استفاده از یکی از این تابلوهای نورانی می تواند گزینه مناسبی باشد.

یک تابلوی نورانی با عکس واقعی برج ایفل که بخش هایی از آن با ال ای دی روشن می شود می تواندبرای اتاق خوبتان مناسب باشد.

همچنین نوجوانان به خصوص پسران از اینکه یک تابلوی نورانی با عکس واقعی از یک فولکس واگن به رنگ هایی شاد در اتاق خواب خود داشته باشند و شبها چراغ های مشاین فولکس خود را روشن کنند، استقبال می کنند.

می توانید یک طرح زیبا مثلا عکسی زیبا از یک شهر پر از نور و روشنایی را برای اتاق پذیرایی تان  انتخاب کنید و از این تابلوی نورانی لذت ببرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد