استفاده از تابلوهای لایت

0

استفاده از تابلوهای لایت

استفاده از تابلوهای لایتوقتی کلمه اثر هنری را می شنوید ، ممکن است فکر کنید که ین کلمه  به آثار هنری کلاسیک و گران قیمت اشاره دارد که به دیوار آویزان شده اند.

اما آثار هنری می توانند به موارد مختلف دیگری اشاره داشته باشد  که یک شخصیت یا یک  ارزش احساسی را به یک اتاق اضافه می کند بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد.

یک تابلوی نقاشی ساده ، یک قطعه هنری دست ساز و یا یک مجسمه دیواری خلاقانه می تواند ارزشی به اندازه آثار هنری فوق العاده گران قیمت و مشهور داشته باشند.

برای اضافه کردن آثار هنری به خانه خود لزومی ندارد از آثارهنری گران قیمت استفاده کنید.شاید بتوانید  از انباری مادربزگتان چند تابلوهای قدیمی زیبا و خیره کننده پیدا کنید و انها را با وسایل خانه خودتان هماهنگ کنید.

شاید هم بتوانید با وسایل ساده و ارزان قیمت و بلااستفاده ، آثار هنری زیبا و ارزشمندی را خلق کنید.

آثاری که تنها متعلق به خانه شما و شخصیت منحصر به فرد به خود را دارد. در اینجا  به چند نمونه از آثار هنری و نحوه استفاده از آنها در فضای خانه  اشاره می کنیم.

یک کاشی  را امتحان کنید

اگرچه کاشی ها وقتی روی زمین هستند خوب به نظر می رسند ، اما می توانند به عنوان یک اثر هنری  نیز استفاده شوند.

چند کاشی انتخاب کنید و برای طراحی یک دکوراسیون مدرن و خلاق ، آنها را روی  دیوار نصب کنید.گاهی چند کاشی طرح دار ساده در کنار هم و ب روی دیوار طوری خودنمایی می کنند که ارزشی بیشتر از یک تابلوی زیبا یا یک اثر هنری فاخر دارند.

فقط کافیست چند طرح زیبا را انتخاب کرده و انها را به طور  خلاقانه ای کنار هم بچینید.برای این کار ازذوق و سلیقه هنری خودتان استفاده کنید.آنچه که به شما حس خوبی می دهد قطعا مهمان هایتان را نیز خوشنود خواهد کرد.

از وسایل موجود در  فضای باز استفاه کنید

انتخاب برخی متریال و  وسایل از باغ ، مانند چوب و استفاده مجدد از آنها در یک الگوی خلاق می تواند به خلق یک قطعه هنری منجر شود که مطمئناً میهمانان از آن استقبال خواهند کرد.

شاید بتوانید چندتکه چوب زیبا را پیدا کنید و با نصب کردن آنها در کنار هم به یک بی نظمی خاص به آنها زیبایی چند برابری را هدیه بدهید.چوب یکی از عناصر طبیعت است  و علاوه بر آرامش بخش بودن به شما حس تازگی و طراوت می بخشد.

پس بد نیست چند تکه چوبی که در باغچه خانه تان بدون مصرف افتاده اند را امتحان کنید! این تخته های چوبی هر چه ناهموارتر باشند و در الگوی نامنظم تری کنار هم چیده شده باشند زیباتر خواند.

خب! به همین سادگی می توانید برای خود یک تابلوی چوبی زیبا و یک اثر هنری فوق العاده بسازید.

روش درست آویزان کردن تابلوها

گاهی اوقات فقط آثار هنری  نصب شده بر روی دیوار مهم نیستند بلکه چگونگی آویزان کردن این آثار فاخر و ارزشمند نیز مهم هستند.

به طوریکه نحوه آیوزان یک تابلو می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و یا بر عکس می تواند تاثیر هنری ان را کمتر کند.

یادتان باشد تابلوهایتان را به نحوی ارزشمند و چشم نواز اویزان کنید. مثلا به جای استفاده از روش های سنتی مانند چسباندن تابلوها با میخ به دیوار  قاب ، ایده های خلاقانه تری از قبیل استفاده از طناب ، سیم یا زنجیر را برای جلوه ای چشمگیر تر امتحان کنید.

نکته دیگر این است که  بیش از حد بر روی متقارن بودن اثار هنری تمرکز نکنید.

هنگامی که نوبت به تابلوهای هنری می رسد و قصد دارید  قطعات جداگانه ای را  برای ایجاد یک تصویر بزرگتر در کنار هم قرار دهید لزومی ندارد آنها را به ترتیب و با نظم در کنار هم قرار دهید.

گاهی روش های غیر متقارن و نامنظم را  امتحان کنید. این می تواند روشی سرگرم کننده و جذاب برای نمایش آثار  هنری باشد.

اتاقتان را با استفاده از تابلوهای لایت  روشن کنید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.گاهی یک اتاق ساده و بی روح می تواند با نور پردازی درست وزیبا به فضایی شیک و یا رمانتیک و یا مجلل تبدیل شود.

پس از آثار هنری نورانی غافل نشوید.خبر خوب این است که این روزها یکی از تابلوهای زیبا و مدرن که مورد توجه خیلی از علاقه مندان قرار گرفته اند تابلوهای لایت یا همان تابلوهای نورانی هستند.

این تابلوها که با طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند دارای قابلیت اتصال به پریز برق را داشته و تنها با فشار دادن یک دکمه بخش هایی از آنها توسط ال ای دی های کوچک و رنگارنگ روشن می شوند.

این تابلوهای مدرون و زیبا می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند.

تابلوهای لایت زیبایی وجود دارند که به تنوع بی نظیر خود این اجازه را به شما می دهند که از میان تنوع بالای موجود بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید.

قفسه هایی  با شخصیت متفاوت

قفسه های دیورای نیز می توانند به خودی خود  یک اثر هنری باشند. میتوانید به نوع چیدمانی که برای  قفسه های دیورای خود انتخاب می کنید  یک طراحی جالب روی دیوار ایجاد کنید.

این قفسه هاعلاوه بر این که بر زیبایی دیوارهای شما می افزایند و می توانید از آنها به عنوان تابلوهای دیواری متفاوت و باشخصیتی متفاوت استفاده کنید ،می توانند برای نگه داری وسایل شما نیز مکان مناسبی هستندو مجسمه های قدیمی ، شمع ، گل و یا حتی کتاب به این قفسه های شخصیتی متفاوت می بخشند.

خاطرات شخصی

دکوراسیون منزل شما باید نشانگر اشیاء مهم برای شما باشند. نترسید و اجازه بدهید که تابلوها و قاب عکس های روی دیوار بعد درونی شخصیت شما را بازگو کنند.

به کار نه تنها یک اثر هنری با حجم احساسی را وارد خانه خود کرده اید بلکه خانه خود را به عنوان فضایی منحر به فرد و مختص خودتان نشان می دهید.

می توانید یادداشت های قدیمی ، عکس های خانوادگی و یا تابلوهای نقاشی دوران کودکی تان را بر روی دیوار نصب و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می کنم سری به وب سایت رویامد بزنید و آثار هنری این وب سایت دیدن کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد