همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن

0

همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که ایده خود را توسط ساخت اپلیکیشن به نمایش بگذارید از همین رو، در مطلب زیر شما را با گام های ساخت اپلیکیشن آشنا می کنیم. همچنین شما باید بدانید که ایا از پس ساخت اپلیکیشن بر می آیید یا نه، اگر جزو آن دسته از صاحبین کسب و کار هستید که علاقه ای به ساخت اپلیکیشن ندارید

همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که ایده خود را توسط ساخت اپلیکیشن به نمایش بگذارید از همین رو، در مطلب زیر شما را با گام های ساخت اپلیکیشن آشنا می کنیم.

 گام اول : مشخص کردن هدف اپلیکیشن

در این مرحله قبل از ساخت اپلیکیشن شما باید به این موضوع فکر کنید که : دقیقا چه کاری را از اپلیکیشن می خواهید ؟ چگونه با ساخت اپلیکیشن نظرات کاربران را جلب می کنید ؟ چه مشکلی با این اپلیکیشن حل می شود؟ چگونه می خواهید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کنید.

همچنین شما باید بدانید که ایا از پس ساخت اپلیکیشن بر می آیید یا نه، اگر جزو آن دسته از صاحبین کسب و کار هستید که علاقه ای به ساخت اپلیکیشن ندارید، می توانید این کار را به طراحان و برنامه نویسان حرفه ای واگذار کنید.

گام دوم: طراحی ایده ها

در این بخش هم قبل از ساخت اپلیکیشن توسط کامپیوتر باید برنامه دقیقی برای اپلیکیشن خود طراحی کنید.

مثلا آیا می خواهید اپلیکیشن شما رایگان باشد یا پولی ؟ یا می خواهید برنامه ای برای پرداخت های درون برنامه ای برای ساخت اپلیکیشن طراحی کنید.

گام سوم : تحقیق های بیشتر

شما باید به خوبی در فضای مجازی درباره ی ایده ساخت اپلیکیشن خود تحقیق کنید، نمونه های طراحی شده را ببینید، رقیب ها را در نظر بگیرید و سپس دست به کار شوید.

همچنین شما با گشتن در فضای مجازی باید نظرات کاربران را درباره اپلیکیشن های ساخته شده بخوانید و نیاز های جامعه روز را برآورد کنید.

همچنین شما باید راجع به نحوه ی فروش و بازاریابی اپلیکیشن خود نیز تحقیق کنید.

 گام چهارم : Wireframe

در این مرحله شما باید یک تصویر کامل از اپلیکیشن خود را توسط سایت های مختص به این کار طراحی و کامل کنید.

گام پنجم : بررسی مدل ساخت اپلیکیشن

نسخه ای را که به صورت پیش نمایش از اپلیکیشن خود در اختیار دارید، در اختیار دوستان یا مشاوران و طراحان بگذارید تا نقاط قوت و ضعف ساخت اپلیکیشن تان را متوجه شوید.

شاید کسانی به دلیل اینکه شما را ناراحت نکنند بگویند که ساخت اپلیکیشن شما کاملا بی نقص است، اما در نهایت و بعد از عرضه در بازار بفهمید که کاملا وقت خود را هدر کردید.

پس افراد زیادی را برای این که اپلیکیشن شما ر ببینند و نظر بدهند انتخاب کنید.

گام ششم: ساختن

در این مرحله شما می توانید با توجه به اطلاعات و داده های مورد نیازتان ساخت اپلیکیشن را شروع کنید.

گام هفتم : تست کردن اپلیکیشن

در این مرحله شما باید اپلیکیشن ساخته شده را چه از لحاظ کاربری چه از نظر ساختاری تست کنید. شما باید مطمئن شوید که تمامی قسمت های اپلیکیشن به درستی کار می کنند.

گام هشتم : اصلاح و تنظیم اپلیکیشن

در این مرحله پس از تست کردن اپلیکیشن شما باید نکاتی که نیاز به اصلاح و ویرایش دارند را اصلاح کنید.

سپس به افرادی که پیش تر برای ساخت اپلیکیشن شما را راهنمایی کردند برگردید و دوباره از ایشان بخواهید تا انتقادات خود را به شما بگویند و در صورت لزوم اصلاحات خود را انجام دهید.

گام نهم : تست کردن نسخه بتا

در این مرحله شما بعد از ساخت اپلیکیشن نیاز به تست آن در محیط واقعی دارید، مثلا تست اپلیکیشن اندروید به راحتی با نصب در یک گوشی اندروید انجام می شود. اما برای تست اپلیکیشن های IOS شما نیاز به پلتفرمی به نام Test Flight خواهید داشت.

گام دهم : انتشار اپلیکیشن

حال که کار ساخت اپلیکیشن شما به اتمام رسیده شما می توانید به روش های مختلف آن را به بازار عرضه کنید.

شما به راحتی می توانید اپلیکیشن اندروید خود را به فروشگاه های اندروید اضافه کنید، و درgoogle play  قرار دهید.

اما این پایان کار ساخت اپلیکیشن نیست. مهم تر از همه ی این ها تداوم داشتن استفاده مخاطبان از اپلیکیشن شماست که نیاز به بازاریابی حرفه ای دارد که بتوانید بعد از ساخت اپلیکیشن آن را بفروشید و درآمد خود را تضمین کنید.

شما از ابتدا باید برنامه ریزی های خاصی برای امر بازاریابی اپلیکیشن خود داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت ( karait ) بزنید و ساخت اپلیکیشن خود را به نیروی متخصص و ماهر بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد