انتخاب طراح برای ساخت اپلیکیشن

0

انتخاب طراح برای ساخت اپلیکیشن: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: ساخت اپلیکیشن دیگر یک رؤیا نیست؛ تنها یک خواسته  بازار است که هرکسی اگر کمی نگاه خلاقانه به اطراف داشته باشد می‌تواند آنچه نیاز است را به بازار عرضه کند. دیگر زمانی نیست به علت نداشتن اطلاعات فنی دست‌وپایتان بسته باشد، اکنون هزاران شرکت وجود دارند که می‌توانند خواسته شمارا اجابت کنند تنها کافی است چشم‌هایتان را بازکنید.

انتخاب طراح برای ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن نیاز به‌دقت زیاد به اطراف دارد، با بی‌توجهی و بستن چشم‌ها نمی‌توانید نیازها را ببینید و برای رفع آن‌ها اقدام به ساخت اپلیکیشن کنید و این چکیده کلامی است که می‌خواهیم  در این مبحث بر روی آن مانور دهیم.

مزایای ساخت اپلیکیشن برای مشاغل مختلف

ساخت اپلیکیشن دیگر یک رؤیا نیست؛ تنها یک خواسته  بازار است که هرکسی اگر کمی نگاه خلاقانه به اطراف داشته باشد می‌تواند آنچه نیاز است را به بازار عرضه کند.

دیگر زمانی نیست به علت نداشتن اطلاعات فنی دست‌وپایتان بسته باشد، اکنون هزاران شرکت وجود دارند که می‌توانند خواسته شمارا اجابت کنند تنها کافی است چشم‌هایتان را بازکنید.

نگاه کردن که کامل باشد چشم‌ها تفاوت‌ها را تشخیص می‌دهند؛ نگاه حرفه‌ای همیشه نمی‌تواند فرصت‌های شاهکار را تشخیص دهد، گاهی شاید در بسیاری از مواقع آنانی که بیرون گود هستند راحت‌تر نقیصه‌ها را تشخیص دهند. آنان به‌راحتی نوآوری را بتوانند تزریق کنند.

معمولاً حرفه‌ای‌ها بعد از مدتی درگیر اصول و قاعده و قانون و سنت می‌شوند و ناخودآگاه تعصب به خرج می‌دهند، در میان حرفه‌ای‌ها تعصب و مقاومت در مقابل تغییر بیشتر است. این چیزی است که بارها در اطراف خود می‌بینید؛ اما تازه‌کارها و ناواردان به دلیل خالی بودن ذهنشان از قواعد حرفه‌ای آن حرفه دید بازتر و خلاقانه‌تری دارند، به همین دلیل است که می‌توانند ساختار شکنی کنند.

حرفه‌ای‌ها باید گاهی مانند آماتورها رفتار کنند، هرچه بلدند بگذارند کنار عبارت خطرناک من بلدم را حذف کنند و مشتاق آموزش باشند و مشورت و شکست سنت‌ها.

طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارشی

ساخت اپلیکیشن جذاب بعد از یافت ایده وارد مرحله طراحی می‌شود؛ اگر خود می‌توانید این عالی است، می‌توانید هرچه در ذهن دارید در بهترین شکل ممکن وارد بازار کنید.

کسی که خود دانش طراحی اپلیکیشن دارد می‌تواند هر جا که احساس کرد تغییر لازم است  به‌راحتی با تغییرات مداوم بهترین اپلیکیشن را بسازد، به طبع در ارتقا راحت‌تر و سریع‌تر عمل خواهد نمود، هزینه نیز به دنبال آن بسیار کاهش می‌یابد.

اما قرار نیست کسی که خود نمی‌تواند اقدام به ساخت اپلیکیشن کند از میدان کنار برود این دوران دیگر تمام‌شده است؛ یافتن یک طراح خلاق، دلسوز و منصف  همیشه کمک‌کننده است.

ساخت اپلیکیشن توسط کسانی که خود ذهنی بازدارند سبب می‌شود محصولی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌کنید موردتوجه کاربران قرار گیرد؛ باید واقعیت را قبول کرد اگر کسی اپلیکیشن شمارا نصب نکند عملاً به درد نمی‌خورد و زحماتتان به باد خواهد رفت؛ بنابراین حال که تصمیم خود را برای ساخت اپلیکیشن گرفته‌اید با سهل‌انگاری در انتخاب طراح کار خود را خراب نکنید، چون ضرری که می‌کنید به‌مراتب بیشتر است و این گذشته از ضرر مادی،  روح شما را هم آزار خواهد داد؛ اما یادتان باشد قرار نیست با اولین اپلیکیشن دلسرد شوید و این کار را کنار بگذارید؛ همه‌چیز مادی نیست؛ لذت انجام دادن کار درست خود پاداش عظیم‌تری نسبت به مادیات.

مراحل سفارش ساخت اپلیکیشن کاربردی

بعد از انتخاب ایده، طراح خوب را که گزیدید گام دوم را قدرتمند برداشته‌اید، گام سوم تبلیغات است.

یک سؤال اساسی وجود دارد اپلیکیشن قرار است چگونه برای شما پول‌سازی کند؟ قرار است در اختیار چه کسانی قرار گیرد؟ نحوه عرضه آن چگونه خواهد بود؟ پاسخ این سؤالات که بررسی آن‌ها خود مبحث جداگانه‌ای را می‌طلبد در بخش تبلیغات به دادتان خواهد رسید.

ساخت اپلیکیشن کاربردی

ساخت اپلیکیشن نصف ماجرا است نصف دیگر نصب آن در سیستم‌های کاربران است باید قبول کنند آن را دانلود و یا خریداری کنند باید نصب و استفاده کنند. اینجاست که مشاوره درست طراح باتجربه به دردتان می‌خورد. او بر اساس تجربه می‌داند اپلیکیشن شما چگونه باشد تا گروه هدفی که در ذهن دارید از آن استقبال کنند، او می‌داند کجا و چگونه عرضه کنید تا انتخاب شوید، او می‌داند در توضیحات اپلیکیشن چه چیزی بنویسید تا کاربران کنجکاو شده، بخوانند و اقدام به استفاده کنند.

وسواس در انتخاب طراح و کننده کار معمولاً به‌اندازه خود کار مهم است.

پیشنهاد می کنیم کار خود را به نیروی متخصص و ماهر وب سایت ( karait ) بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد