همه چیز درباره طراحی لوگو اسم

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی لوگو اسم از جذاب‌ترین و شادترین بخش‌های طراحی لوگو است. طراح خود هنگام طراحی لوگو اسم از کارش لذت می‌برد، احساس شادی و شعف می‌کند؛ رنگ‌های جذاب و رنگین‌کمانی، خلاقیت بدون مرز و زیبایی ناب تمام چیزهایی است که خود طراح را به وجد می‌آورد چه برسد به بیننده و یا صاحب لوگو.

همه چیز درباره طراحی لوگو اسم

سفارش بهترین طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو اسم ازجمله خدماتی است که بهترین طراحان هم دوست دارند؛ بنابراین از کنار این لوگو به‌سادگی عبور نکنید.

گاهی طراحی لوگو اسم شما می‌تواند برند یک محصول باشد که خود تولید می‌کنید.  در دنیای هنر و تبلیغات و هنر تجاری آسمان برای  پرواز گسترده است؛ تنها کافی است به هیچ‌چیز تنها از یک بعد نگاه نکنید، تنها فکر نکنید محصول شما نیاز به یک لوگو دارد که به شکل یک نماد باشد، بلکه از جوانب دیگر هم به قضیه نگاه کنید؛ لپ کلام این است خود را محدود نکنید.

زمانی که هنر پا به عرصه تجارت گذاشت و در خدمت تبلیغات و تجارت درامد؛ چون جادوگر عمل نمود، وردی خواند، همه‌چیز را جادو کرد.

داستان‌های دوران کودکی را به خاطر دارید؟ جادوگری که همه‌چیز را جادو کرده است و همه ساکنان شهری که اسیر جادوگر هستند.

هنر هم جادوگر است، به شهر تجارت جسورانه واردشده است و با خواندن وردی و  دادن شربتی کل شهر تجارت را مسحور کرده است.

آن‌قدر طنازی می‌کند و عشوه دارد که یارای مقاومت همه را شکسته است. رنگ و طرح و نقاشی و شگفتی و خلاقیت چگونه باهم ترکیب‌شده‌اند؟ این ترکیب همان معجون سحرآمیز است یا آب حیات، شاید آب حیات اسم بهتری باشد، زیرا هیچ تبلیغی و هیچ هنری بدون نوشیدن این ترکیب زنده نمی‌ماند، معجون حیات معجزه می‌کند.

تنوع در طراحی لوگو 

طراحی لوگو اسم جسارت می‌خواهد، باید دیده خود را بازکنید؛ به اشکال به‌طور دقیق‌تری بنگرید، کودکان را دیده‌اید چه بی‌مهابا احساس خود را نقاشی می‌کنند؟ این لوگو نام شماست، پس این حق را به خود بدهید قلم را به دست کودک شیطان و بازیگوش درون خود بدهید تا دست‌به‌کار شود و بهترین لوگو را برایتان خلق کند.

این کار خلاق تنها از دست کودک درونتان برمی­آید، شمای بزرگ‌سال آن‌قدر درگیر منطق و اصول و مقایسه هستید که ذهن خود را در بند کرده‌اید؛ اما او آزاد است و رعایت اصول نمی‌شناسد، نه مقایسه می‌کند و نه به هیچ منطقی پایبند است. تنها پرواز را می‌شناسد و آسمان و زیبایی را.

نگران نظرات دیگران هم نباشید؛ تجارت و تبلیغات  اگر منتظر نظرات دیگران می‌ماندند اکنون تنها  و مهجور بودند و بدون جذابیت احساس پوچی می‌کردند و خشکی محض.

اصول طراحی لوگو اسم جذاب

طراحی لوگو به احساس شما به نامتان نیز بستگی دارد؛ به حسی که خود در درونتان احساس می‌کنید. توجه کنید ما آنچه را بر روی کاغذ منتقل می‌کنیم که خود حس می‌کنیم به همین دلیل است که یک اسم می‌تواند به هزاران شکل ممکن تبدیل به لوگو شود.

هرکس حسی به اسم خود دارد و این حس را وقتی خود تصمیم می‌گیرد لوگوی آن را طراحی کنید منتقل می‌نمایید؛ اما طراحان حرف‌های هم از احساس خود جهت طراحی لوگو اسم بهره می‌برند و شاید حس آن‌ها است که گاهی ما را با لوگویی پیوند میزند و گاهی تا عمق وجودمان نفوذ می‌کند.

اگر خودتان طراحی نمی‌کنید به سراغ  کسی بروید که احساس مشابهی به نام شما دارد، ما با لوگو اسم خودمان باید با مخاطبانمان ارتباط برقرار کنیم، فقط زیبایی مهم نیست ارتباط برقرار کردن از آن مهم‌تر است.

اگر مخاطبان با ما احساس نزدیکی نکنند با ما هم‌قدم نمی‌شوند، گاهی صحبت‌های ما را نمی‌شنوند، به حرف‌های ما گوش نمی‌دهند، توصیه‌های ما را نادیده می‌گیرند.

برای ما مخاطبان مهم هستند؛ بنابراین تنها به زیبایی و اشکال متفاوت نمی‌توانیم اکتفا کنیم، ما مجبوریم وسواس به خرج دهیم باید طراحی لوگو اسم برایمان بال باشد بال پرواز نه ما را برای مخاطبان غریبه کند.

پیشنهاد می کنیم کار خود را با اطمینان به گروه متخصص و ماهر وب سایت ( karait ) بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد