قیمت طراحی لوگو خلاق و ارزان

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قیمت طراحی لوگو در اشتباه‌ترین شکل آن بر اساس رنگ و لعاب و پیچیدگی آن است. لوگو قرار نیست به‌عنوان یک شاهکار هنری مطرح باشد، قرار نیست یک تابلوی نقاشی خلق شود، قرار است یک نام تجاری متولد شود، قرار است آرمی متولد شود که در دنیای کسب‌وکار به فروش کمک کند. ما قیمت طراحی لوگویی را نمی‌خواهیم پرداخت کنیم که صرفاً چشم‌ها را خیره می‌کند، ما می‌خواهیم قیمت لوگویی را پرداخت کنیم که می‌فروشد.

قیمت طراحی لوگو خلاق و ارزان

ارزان­ترین قیمت طراحی لوگو خلاق

قیمت طراحی لوگو فوق حرفه‌ای در دنیای تجاری بسیار کمتر از ارزش حقیقی آن است.  لوگو قرار نیست یک روز و یک سال در اختیار ما قرار گیرد، گاهی یک لوگو حتی سال‌های سال تا آخر عمرمان با ما می‌ماند، همانند کارت شناسایی که با ما است.

  • به لوگو شرکت‌هایی مانند گوگل و کوکاکولا و پپسی توجه کنید؛ سال‌هاست کوکاکولا همیشه و همه‌جا  هست و می‌فروشد. چه کسی از آینده خبر دارد؟ شاید کسب‌وکار ما روزی جهانی شود، شاید تبدیل به یک کسب‌وکار خانگی شود و موروث خانوادگی؛ بنابراین قیمت طراحی لوگویی را پرداخت کنید که اگر کسب‌وکار شما نسل به نسل   هم حفظ شد، همیشه عالی و تک باشد.
  • وجهی بابت لوگوهای خسته و بی‌روح و تکراری لطفاً پرداخت نکنید؛ پرداخت قیمت طراحی لوگو نامناسب هم خیانت به خودتان است و هم به طراحان لوگو. باید حرفه‌ای‌های خلاق که دید تجاری دارند طراحی کنند، خلق لوگو توسط کسانی که دید روشنی به طراحی آرم ندارند و تنها یک طرح می‌زنند، ارزش این شاه‌نشین تبلیغات را کم می‌کند. قرار نیست به خاطر پرداخت وجه کمتر خودکشی تجاری کنید.
  • قیمت طراحی لوگو باید متناسب با تأثیرگذاری آن بر مخاطب باشد؛ ما تأثیرگذاری را تعریف و تمجید خشک‌خالی تعبیر نمی‌کنیم. ما طراحی برندی را تأثیرگذار میدانیم که در ذهن مخاطب می‌ماند، احساسی را که ما می‌خواهیم در او به وجود میاورد و این احساس او را تحریک می‌کند محصول و یا خدمات ما را تجربه کنید. برند بنز را به یاد بیاورید چه اقتدار و شکوهی دارد، یا به برند لامبورگینی فکر کنید چه ابهتی دارد و چه احساس قدرتی را در بیننده بیدار می‌کند، لذا قیمت طراحی لوگویی که بدین گونه تأثیرگذار است کم است، زیرا این برندها میلیاردها دلار می‌فروشند.
  • ما وجه یک طراحی لوگویی که اندیشه‌ای پشت آن وجود ندارد را نمی‌پردازیم؛ باید طراح ما با اندیشه و هوشمندانه عمل کند. لطفاً بیایید این جمله را تکرار کنیم.

شما با هزاران امید و آرزو به تأسیس یک کسب اقدام می‌کنید، اگر شکست بخورد شما و اطرافیانتان و کسانی که به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم از کار شما بهره می‌برند همگی صدمه خواهید دید؛ بنابراین لوگویی که هوشمندانه طراحی نشده باشد، پرداخت قیمت طراحی لوگو دشمن است؛ انگار ستون پنجم دشمن را اجیر می‌کنید. یک لوگو بد ذره ذره شمارا از میدان  حذف خواهد کرد.

بهترین طراحی لوگو ارزان و تاثیرگذار

قیمت طراحی لوگو که تنها یک شاهکار هنری است و بیننده را به وجد می­آورد؛ اما او را وادار به همراهی خواسته شما نمی‌کند، هرچه قدر هم به‌ظاهر کم باشد باز گران است، زیرا نمی‌فروشد. در قسمت بالا هم اشاره شد ما قرار نیست شاهکار هنری داشته باشیم ما می‌خواهیم بفروشیم همین.

قیمت طراحی لوگو ارزان‌قیمت زمانی انجام‌پذیر است که خود دست‌به‌کار شوید؛ چشم‌هایتان را ببندید و کسب‌وکار خود را مجسم کنید، احساس خود را از کارتان تجسم کنید، خود را جای مشتری بگذارید، باروح او سعی کنید ارتباط برقرار کنید.

باید به حالتی بروید که در کودکی بارها تجربه کردید؛ یعنی زمانی که خود را جای شخصیت داستان‌ها و قهرمان کارتن‌ها تجسم می‌کردید، قوه تخیل قوی که همه مرزها را می‌شکند، کودک درون خود را دوباره زنده کنید، باید در دفتر نقاشی‌تان احساستان را بکشید، کودکان منطقی نقاشی نمی‌کنند آنان احساسشان را می‌کشند، احساس خود را که کشیدید نصف راه را رفته‌اید، مابقی راه را به طراح حرفه‌ای بسپارید.

این لوگو آن‌قدر خواهد فروخت که در نهایت خواهید گفت این طراحی چه قدر ارزان بود.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت کارا آی تی بزنید و کار خود را به گروه متخصص و ماهر وب سایت ( karait  ) بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد