انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۶

0

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۶

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۶ : گواهی‌نامه‌ها و عضویت‌های یک شرکت از دیگر شاخصه‌های شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت می‌باشد. در کشور ما سازمان نظام صنفی رایانه‌ای متولی قانون‌گذاری در فضای دیجیتال و امور مربوط به شرکت‌های فعال در این حوزه است.

شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گام اول برای به وجود آوردن یک اعتماد نسبی را برداشته اند. می‌توان حداقل استاندارهای یک “شرکت”  مانند وجود لیست بیمه و سایر قوانین ابتدایی را از آن‌ها انتظار داشت.

عضویت‌ها و گواهی‌نامه ها در بهترین شرکت طراحی سایت

چنانچه یک شرکت طراحی سایت در کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضویت داشته باشد نشان از پختگی و فعالیت بیشتر آن‌ها دارد. زیرا تصمیم‌گیری‌های کلان حوزه دیجیتال معمولا در این کمیسون رخ می‌دهد. شرکت‌های عضو را می‌توان به عنوان شرکت های بالغ که از مراحل اولیه کسب و کار و رفع نیازهای اولیه خود عبور کرده‌اند، دانست. این شرکت‌ها گزینه‌های اصلی انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می‌باشند.

در این میان می‌توان شرکتی که چندین قدم فراتر رفته و سال‌های طولانی تجربه عضویت و حتی ریاست این کمیسیون را در کارنامه دارد، بهترین شرکت طراحی سایت ایران دانست. زیرا ادامه فعالیت آن تا سالیان سال تضمین شده است. همچنین با انتقال تدریجی تجربه بالای مدیریت به سایر کارکنان، مناسب‌ترین خدمات برای هر کسب و کار با بهترین کیفیت‌ها پیشنهاد و ارائه می گردد.

 

طیف خدمات شرکت طراحی سایت

علاوه بر این حضور یک شرکت طراحی سایت با ارائه خدمات دانش محور در فضاهای استارتاپی نیز حائز اهمیت است. دعوت به کنفرانس‌های شناسایی کننده استارتاپ‌ها جهت ارائه مشاوره نیز نشانه دیگری جهت شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت است. این موضوع نشانگر حضور فعال شرکت مذکور در فضاهای مختلف کسب‌و کار و تجارب بالای آن است. همچنین خدمات و کیفیت خدمات یک شرکت سبب می‌شود به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت برگزیده شود .

از جمله خدمات طراحی سایت شرکت فراکارانت می‌توان به طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت تهران، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، خدمات طراحی سایت و نگهداری  اشاره کرد. این‌ها تنها خدماتی است که در زمینه طراحی سایت انجام می‌شود.

در پایان شایان ذکر است شرکت فراکارانت و مدیرعامل آن جناب آقای مهندس سیجانی با انتخاب شرکت‌های برتر و افراد متقاضی عضویت در کمیسیون خدمات فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بار دیگر به سمت ریاست کمیسیون خدمات فضای مجازی انتخاب شدند. شرکت فراکارانت در سه دوره گذشته و به مدت ۹ سال ریاست این کمیسیون را برعهده داشته است.

جهت دریافت اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد