طراحی سایت فروشگاهی ارزان

0

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان، مبحثی پر مخاطب است که ما قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

در دسته مطالبی که با طراحی سایت‌، به خصوص طراحی سایت‌های فروشگاهی مرتبط است، از ما سوالات بسیاری پرسیده می‌شود که چگونه می‌شود یک وب سایت فروشگاهی را با قیمت کم‌تری انجام داد و به شکل ارزان پیش برد؟

پیش از آن‌که بخواهیم  به این سوال پاسخ دهیم، شاید بهتر باشد به این سوال پاسخ بدهیم:

آیا استفاده از وب سایت‌های فروشگاهی ارزان مناسب است؟

واقعیت این است کسب و کارها قبل از این‌که بخواهند از فروشگاه اینترنتی استفاده کنند و طراحی سایت فروشگاهی را درون خود داشته باشند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • یا کسب و کاری است که از قبل وجود دارد. به عبارتی یک کسب و کار سنتی است که از پیش وجود داشته یا یک فروشگاه هست که شکل فیزیکی دارد و عملکرد سنتی خود را تا به حال داشته و حال اکنون قصد دارد امکان فروشگاه آنلاین را اضافه کند.
  • یا یک کسب و کاری است که از پایه، همان فروشگاه آنلاین است. برای مثال فروشگاهی مانند دیجی کالا، خود در واقع یک پلتفرم است. اگر آن را حذف کنید دیگر این کسب و کار وجود خارجی نخواهد داشت.

برای مثال قنادی‌هایی که فروشگاه آنلاین دارند، اگر سایت آنلاین آن‌ها حذف شود قنادی آن‌ها در سر جای خود محفوظ باقی می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.

 

توصیه ما این است که اگر کسب و کار و پلتفرم شما، تنها همان فروشگاه آنلاین است. حتی یک لحظه هم به طراحی سایت فروشگاهی ارزان فکر نکنید. پیچیدگی‌ها و ظرایفی که یک کسب و کار باید داشته باشد را بهتر است به شکل حرفه ای و با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پیش ببرید.

 

اگر کسب و کار شما یک کسب و کار سنتی است که از قبل وجود داشته و در حال حاضر، برای افزایش توانایی و اثرگذاری، قصد دارید فروشگاه آنلاین را هم برای کسب و کار خود ایجاد کنید، اینجا است که طراحی سایت فروشگاهی ارزان می‌تواند به شما تا حدودی در شروع راه کمک کند.

 

این امر به شما کمک می‌کند، با هزینه و زمان کم‌تر، به فروشگاه آنلاین خود دست پیدا کنید.

 

در این‌جا، نقطه قوت شما، وجود فروشگاه فیزیکی است که دفتر شماست و اکنون قصد دارید برای مخاطبان خود، نقاط ارتباطی بیش‌تر و بهتری ایجاد کنید. شما در آینده می‌توانید این فروشگاه آنلاینی را که دارید، به تدریج گسترش داده، به روز رسانی کرده و تغییراتی در آن به وجود بیاورید.

 

اکنون چگونه می‌توانیم به یک طراحی سایت ارزان دست پیدا کنیم؟

برای این‌که بتوانیم هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنیم باید تا جایی که می‌توانیم در استفاده از امکاناتی که در آینده برای ما کاربردی ندارند، پرهیز کنیم.

 

ویژگی‌ها و موارد لازم در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

از سوی دیگر پیش بینی و ایجاد ویژگی‌های خاص و انحصاری در وب سایتتان که به کدنویسی و برنامه نویسی اختصاصی سمت سرور نیازمند است، هزینه‌های شما را به شدت افزایش می دهد.
سعی کنید تا جایی که امکان‌پذیر است، از آن‌ها استفاده نکنید. البته از امکاناتی که یک ویژگی و هویت برای کسب و کار محسوب می‌شوند، به خوبی استفاده کنید و آن‌ها را پیاده سازی کنید.

این امر بدان معناست که اگر ذات کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به امکانات فراوان دارید، بنابراین در این صورت چاره ای جز برنامه نویسی در سمت Back End، برای شما باقی نخواهد گذاشت.

اما اگر آن استانداردی که شما برای طراحی سایت فروشگاهی خود می‌خواهید، قبلا در ماژول‌های موجود در برنامه نویسی‌ انجام شده و فرایند‌های آن نیز موجود است، نیازی به برنامه نویسی دوباره نخواهد بود.

هیچ چیز بهتر از این نیست که شما بتوانید از نرم افزارهای حرفه ای از قبل طراحی شده که بارها مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بارها اصلاح و رفع باگ شده‌اند، استفاده کنید. زیرا با هزینه کم‌تر و زمان کوتاه‌تر به نتیجه خواهید رسید و امکاناتی را به دست می‌آورید که احتمالاً اگر خود سعی می‌کردید به آن‌ها دست پیدا کنید، شاید به این سادگی متوجه آن‌ها نمی‌شدید و این امر در نتیجه‌ی سال‌ها اصلاح این نرم افزارها  است که این امکانات پیشرفته درون آن‌ها شکل گرفته است

پس توصیه ما این است که از امکانات استاندارد استفاده کنید.

درون رابطه کاربری (UI) خود تا جایی که امکان دارد طراحی خلاقانه و زیبا داشته باشید اما حد مناسب را رعایت کنید و اگر هزینه برایتان مهم است، سعی نکنید  از روش‌هایی استفاده کنید که این برای شما هزینه ایجاد می کنند.

نکته ای که در ارتباط با برنامه نویسی اختصاصی به شما می‌گویم که به شدت ما توصیه می‌کنیم که سعی کنید که در سمت سرور و فرآیندها به برنامه نویسان کار نداشته باشید. اما در سمت رابط کاربری یا (UI) حتماً از برنامه نویسی اختصاصی و سئو شده سورس استفاده کنید.

یعنی تمام انرژی و تمام بودجه خود را بر روی طراحی رابط کاربری (UI) مناسب و تنظیمات صحیح فرآیندها به اندازه نیاز شش ماه آینده خود متمرکز شوید و پس از آن‌که وب سایت راه افتاد و برای مدیریت آن آموزش کافی دیدید، محصولات خود را درون آن درج کردید و داخل این فضا وارد شدید، با شناختی که پیدا کرده‌اید به شکل مستمر امکانات خود را نسبت به آن‌چه که دارید به سمت ایده آل‌هایی که برای رشد بهبود کسب و کار نیاز است، ارتقا دهید. در نهایت شما می‌توانید به یک طراحی سایت ارزان و مناسب دست پیدا کنید.

شما عزیزان جهت مشاوره و دیدن نمونه کارها می توانید به لینک تعرفه طراحی سایت فروشگاهی مراجعه کنید و یا با شماره۲۳۰۸۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد