سفارش طراحی سایت فروشگاهی

0

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

چند توصیه در خصوص سفارش طراحی سایت فروشگاهی را خدمت شما خواهیم گفت که مربوط به طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

قبل از اینکه سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهید خدمات و درخواست‌های مورد نظر خود و نیازهای فروشگاه را لیست کنید و با جزئیات به طراح سایت ارایه دهید.
حتماً  از درخواستهایی مانند سفارش سایت مشابه و سایت های دیگر پرهیز کنید.

درست است که سایت‌های رقیب شما حتما در مراحل طراحی باید مورد بررسی قرار گیرند ولی این یک اشتباه بزرگ است که شما بخواهید امکانات را برای صرفه جویی در کارهای خود با خواسته و امکانات سایت مشابه در نظر بگیرید. شاید این کار یک کار ساده سازی شده ای به نظر آید ولی می‌تواند مشکلات زیادی را در آینده در هنگام طراحی برای شما به همراه داشته باشد.

مقدار امکانات لازم در سفارش طراحی سایت فروشگاهی

نکته بعدی که باید بدانید این است که اضافه تر از نیاز شش ماه آینده خود، چیزی از طراح سایت  نخواهید. هر امکانی اگر قرار باشد به طور جدی اجرا شود برای شما هزینه ایجاد خواهد کرد .

بهتر است آن چیزی را دریافت کنید که بتوانید در لحظه از آن استفاده کنید و در شش ماه آینده برای شما مصرف داشته باشد .
در ادامه بسیار خوب است که با آپدیت‌های مستمر بتوانید امکانات خود را به تدریج بر اساس نیاز افزایش دهید.

حتما  با شرکت مجری طراحی سایت جلسه حضوری بگذارید . به شما توصیه می‌شود زمان بگذارید و به شرکت طراحی سایت خود مراجعه کنید.
فضای شرکت طراحی سایت خود را ببینید و از آن‌ها بخواهید که جلسه آموزش حضوری را مد نظر داشته باشند.

این یک مسئله بسیار مهم است، بر روی گارانتی و پشتیبانی را به شدت  تاکید داشته باشید.

جلسه طراحی سایت حضوری می‌تواند تعیین کننده این باشد که این کار out source نمی‌شود .این کار توسط شرکت به یک طراحی که در شهرستان و یا یک طراحی که دور است واگذار نمی‌شود.

ذات این واگذاری مشکلی ندارد ولی اگر شرکتی مدعی است که می‌خواهد برای شما این خدمات را انجام دهد در یک سری از قسمت‌ها آن شرکت باید دارای توانایی حل مسئله باشد.

سوابق شرکت، مجوزها، برند شرکت، حرف‌هایی که در گذشته در مورد شرکت گفته شده است را در نظر داشته باشید. کلاس و سطح شرکت را حتماً مورد بررسی خود قرار دهید و ببینید که چقدر برای اسم و آبروی خود ارزش قائل است  و چه میزان درون بازار برای آن شرکت ارزش و احترام وجود دارد.

قرارداد سفارش طراحی سایت

نکته بعدی که وجود دارد این است که سعی کنید تمام جزئیات درباره وب سایت فروشگاهی را  در قرارداد خود درج کنید.

هر چند به نظر برسد ننوشتن جزئیات بتواند به شما در آینده کمک کند که چیزهای بیشتری از شرکت طراحی سایت خود تحویل بگیرید! ولی در عمل این به ضرر دو طرف خواهد بود .

این شاید باعث شود طراح سایت بتواند با استفاده از کلی نویسی و کلی گویی هر امکانی را با هر سطحی به عنوان خدماتی که باید به شما ارائه می‌کرده ارائه کندنماید.

به همین دلیل توصیه ما این است که جزئیات کامل را در قرارداد خود لحاظ کرده تا تکلیف کاملا روشن باشد. شرکت طراحی سایت برای طراحی فروشگاه شما چه چیزی را باید انجام دهد و چه چیزی را باید به شما تحویل دهد.

شما عزیزان جهت مشاوره بیشتر به لینک سقارش طراحی سایت فروشگاهی مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۲۳۰۸۷ ۲۱ (۹۸+) تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد