انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸

0

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸

شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸ : معیار مهم دیگری که باید در شناخت بهترین شرکت طراحی سایت مد نظر داشت، این است که علاوه بر طراحی سایت، سایر خدمات مرتبط با فضای دیجیتال را نیز ارائه دهد. خدماتی همچون پشتیبانی، دیجیتال مارکتینگ، میزبانی سرور و ثبت دامنه در سطوح مختلف.

تنوع و یکپارچگی خدمات در طراحی وب سایت

شاید اهمیت این موضوع چندان روشن نباشد، اما کسب و کاری را در نظر بگیرید، این کسب و کار برای طراحی وب سایت خود نیازمند ثبت دامنه و خریداری فضای کافی برای میزبانی وب است. پس از طراحی و بارگذاری سایت به دریافت خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت و دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارد.

اگر این کسب و کار تمامی این خدمات را به صورت یکپارچه از یک شرکت طراحی سایت خوب دریافت کند، برایش بسیار راحت تر و کم هزینه تر هست تا این‌که بین چند شرکت مختلف ارائه دهنده خدمات در حرکت بوده و نقصان در وظایف هر یک بر عهده دیگری گذاشته شود. در چنین حالتی کسب و کار از هدف خود که حرکت در مسیر روبه جلو در دنیای آنلاین است دور خواهد ماند و اتلاف زمان در هر بخش از خدمات، باعث کاهش سرعت پیشرفت و افزایش هزینه کل پروژه می شود.

 

طیف خدمات طراحی سایت

گروه مهندسین فراکارانت علاوه بر طراحی سایت، خدمات طراحی سایت و  انواع خدمات نگهداری سایت را که در بسیاری از شرکت های طراحی سایت به ندرت تعریف شده است، ارائه می دهد. همچنین افتخار داشته است از سال ۲۰۰۰ میلادی مجموعه کاراهاست را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب در اختیار داشته و سرویس های خود را به مشتریان حرفه ای که غالبا به طور تخصصی از طریق میزبانی وب کسب درآمد می کنند، ارائه دهد.

علاوه بر این گروه مهندسین فراکارانت، مجموعه دیجیتال مارکتینگ جامع و ۳۶۰ درجه‌ی فورس را به شکل مجزا ارائه داده است و گروه مشاور مدیریت همکاران را نیز در مجموعه خود دارد. هم چنین شرکت فراکارانت در شتاب دهنده فناوری اطلاعات و ارائه خدمات دانش محور برای استارت آپ‌ها حضور داشته و همواره از آن در حوزه های مختلف استارتاپی به عنوان داور و شناسایی کننده استارتاپ‌ها دعوت به عمل می آید.

تمامی این ویژگی‌ها می تواند آرامش خاطر کسب و کارها را در زمینه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و دریافت مشاوره و خدمات در تمامی حوزه های طراحی سایت اینترنتی و دیجیتال به دنبال داشته باشد.

 

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بستگی به امکاناتی دارد که قرار است روی سایتتان داشته باشید. در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی رضایتمند و غیره دقت کنید. فراکارانت برای برآورد قیمت طراحی سایت، نهایت دقت را به خرج داده تا در ضمن حفظ کیفیت، بتواند قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیرد.

اما چطور می توان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟  برای اطلاعات بیش‌تر، مقاله قیمت طراحی سایت را مطالعه کنید.

گروه فراکارانت، با تکیه بر توانایی‌های فنی خود و تجربیات کسب شده، بهترین‌ها را برای رسیدن به هدفتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارهای مختلف، دید مشتریان و کاربران هدف بسیار مهم هست. بنابراین، سایت باید به گونه ای طراحی شود تا کاربرانی که به سایت وارد می شوند، در نهایت به مشتری تبدیل شوند. طراحی سایت شرکتی، سرمایه ای است که بیش‌ترین تاثیر را در پیشرفت و برند سازی شرکت شما دارد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، باید حداقل پایه‌ای‌ترین و اصولی‌ترین قوانین طراحی سایت شرکتی را رعایت کنید. امروزه این نوع طراحی سایت با کمک تصاویر مناسب، تیترهای جذاب به همراه صفحه بندی هوشمندانه صورت می پذیرد.

ما به دنبال آنیم تا خدماتی را ارائه دهیم که معرف بهترین نوع از کسب و کار باشد. در نتیجه خیلی مهم است که سایت به صورت کاملا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شود. وب سایت یک شرکت، معرف هویت آن شرکت است. برای بهترین شدن با ما همراه باشید.

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی کلیک کنید.

 

طراحی سایت داینامیک

همان طور که می دانید سایت‌ها به لحاظ نوع مدیریت به دو نوع ایستاتیک و داینامیک تقسیم می شوند.  مطالب سایت‌های ایستاتیک ثابت هست و برای اعمال تغییرات، لازم است که مدیر سایت html بلد باشد. در حالی که سایت‌های داینامیک به سایت‌هایی گفته می شود که محتویات سایت بر اساس زمان، کار و غیره، تغییر می کند. به عنوان مثال سایت های خبری، فروشگاه های اینترنتی، مدارس، آموزشی و… به صورت داینامیک راه اندازی می شوند.

طراحی سایت داینامیک و پویا، یکی از روش های طراحی سایت محسوب می شود. در این گونه سایت‌ها، مدیر سایت با استفاده از پنل مدیریت، تغییراتی در محتویات سایت انجام می دهد یا می تواند محتویات جدیدی در وب سایت ایجاد نماید.

با این روش مدیران سایت هر زمانی که بخواهند، می توانند اطلاعات موجود در صفحات را با استفاده از پنل‌های مدیریتی تغییر یا بروز رسانی کنند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک صاحب کسب‌وکار باید انجام دهد، انتخاب یک مشاور جهت طراحی سایت اینترنتی مناسب  می‌باشد. ما با تیم مجرب خود در این راه در کنار شما هستیم. از شما سپاسگزاریم که از سایت فراکارانت دیدن می‌کنید و اگر انتخاب نهایی شما باشیم، با افتخار در کنارتان هستیم.

 

طراحی سایت تهران

طراحی سایت در تهران، موضوع مورد جستجو برای بسیاری از کاربران در تهران می باشد که در جستجوی شرکت طراحی سایت در تهران هستند.

با توجه به افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و نیاز به دیده شدن در بازار پر رقابت دنیای امروز، نیاز به ایجاد کسب و کار اینترنتی بیش‌تر از پیش احساس می شود.

اکثر مشاغل و کسب و کارها به این دلیل که نیاز کاربران به سمت خدمات آنلاین رفته است، به دیده شدن در فضای مجازی نیاز دارند.بنابراین لازم است کسب و کارهای فیزیکی، برنامه ای برای رفتن به سمت فضای مجازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یا معرفی شرکت ،خدمات و محصولات خود داشته باشند.

 

طراحی سایت تخصصی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸ : برای طراحی سایت های تخصصی مانند سایت های نوبت دهی مطب، طراحی صنعتی، طراحی معماری و نمای ساختمان، سایت های آمارگیری، طراحی سایت تخصصی برق و صنعت مکانیک و عمران به همراه وب سایت‌ های مشاوره خانواده، علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی،توسط شرکت فراکارانت به صورت تخصصی بررسی شده و به بهترین شکل طراحی و کد نویسی می شود.

در سایت های تخصصی به دلیل خاص بودن کلمات استفاده شده و پراکنده بودن بازدیدکنندگان در کشور، سایت راحت تر دیده شده و تعداد رقیبان کم تری دارید و به مشتریان خود در سرتاسر کشور دسترسی خواهید داشت.‌

 

فروشگاه اینترنتی اختصاصی

بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان، برای اینکه از فضای رقابت در جذب مشتریان بدون محدودیت در مکان و زمان عقب نمانند، به نوع جدیدی از فروش رو آورده‌اند که به آن تجارت الکترونیک می‌گویند. یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تجارت الکترونیک، سایت فروش آنلاین یا همان فروشگاه اینترنتی اختصاصی است.

یکی از اهداف اصلی فراکارانت در طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، دستیابی به جایگاه مناسب در پروژه های تجارت الکترونیک و ترویج استفاده از این فناوری در سطح کشور می باشد. و همین رویکرد راهبردی، ما را بر آن داشت تا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی اختصاصی وب، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی نماییم.

 

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات متنوع و مناسب بودن قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی، باعث شده است، بیش‌ترین در خواست های طراحی سایت در ایران را به خود اختصاص دهد. چرا که شما با طراحی فروشگاه اینترنتی، با ما می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را گسترش دهید. اگر شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، کافی است با ما تماس بگیرید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع خدمات مرتبط با فضای مجازی و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد