چرا سایت ورزش سه را انتخاب کنیم؟

0

چرا سایت ورزش سه را انتخاب کنیم؟ به جرات می­توان گفت که سایت ورزش سه، یکی از سایت­ های بسیار خوب و موفق در این زمینه است. در این مقاله قصد داریم به ویژگی­ های مثبت این سایت که باعث تمایز آن از سایر سایت­ ها می­ شود اشاره کنیم.

چکیده

امروزه ورزش و اخبار و حواشی آن جز بحث­ های بسیار جنجالی و گاه پرحاشیه در سراسر دنیا محسوب می­شود. به همین دلیل افراد بسیار زیادی اخبار ورزشی را پیگیری می­ کنند. این موضوع باعث شده است که سایت­ های مختلفی به بحث ورزش اختصاص پیدا کنند و تمامی یا بیشتر اخبار ورزشی روز دنیا را در آن انعکاس دهند.

چرا سایت ورزش سه را انتخاب کنیم؟

سایت ورزش سه پایگاه ورزشی برای فارسی ­زبانانی است که اخبار ورزشی ایران و جهان را در انواع ورزش ­های مختلف مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و غیره دنبال می­کنند. اینسایت ویژگی­ های خوب زیادی دارد که اولین آن سرعت لود بالای این سایت است. شما می­ توانید بعد از کلیک عبارت ورزش سه در گوگل بعد از چند ثانیه سایت را مشاهده کنید. طراحی ظاهری سایت در عین سادگی از زیبایی برخوردار بوده و از رنگ ­های مناسب در آن استفاده شده است. اما، علاوه بر این‌ها سایت ورزش سه دارای تنوع در صفحات مختلف است که در اینجا به آن‌ها اشاره می­کنیم.

صفحه جداول لینک ­ها

چرا سایت ورزش سه را انتخاب کنیم؟ در این صفحه تمام لیگ­ های برتر ایران با تعداد مسابقات، بردها، باخت­ ها، گل­ های زده و خورده، تفاضل گل، و امتیازها در سال جاری و نیز سال­ های قبل نشان داده شده است. همچنین شما می ­توانید انواع گروه­ های لیگ قهرمانان آسیا، اروپا، آرشیو جدول ­های لیگ برتر انگلیس، آرشیو جدول­ های بوندسلیگای آلمان، لالیگای اسپانیا، جدول­ های سری آ ایتالیا، لوشامپیونای فرانسه و اردیویسه هلند را مشاهده کنید. لیگ­های سایر ورزش ­ها از جمله فوتسال، والیبال و بسکتبال نیز در این صفحه درج شده است.

صفحه روزنامه

روزنامه­ های مختلفی در ایران چاپ می­شوند که مختص اخبار ورزشی ایران و جهان هستند. سایت ورزش سه صفحه­ ای را به این روزنامه ­های اختصاص داده است و اخبار داغ آن‌ها را در سایت نشان می­دهد. اخبار انواع روزنامه­ های ورزشی مانند خبر ورزشی، ایران ورزشی، استقلال، گل، ورزشی، پیروزی، هدف و شوت در این صفحه قابل مشاهده است. این صفحه فقط مختص اخبار فوتبالی نیست و مانند تمام صفحات دیگر سایت، همه ورزش­ها را شامل می­ شود. در واقع با ارائه این صفحه در سایت، ورزش سه قصد دارد یک منبع کاملاً جامع در اختیار علاقه­مندان بگذارد.

صفحه ویدئو

در این صفحه ویدئو­های کوتاه مربوط به انواع ورزش ­ها، کلیپ­ های ثانیه ­ای، خلاصه بازی ­ها، مصاحبه با بازیکنان، رالی­ های تماشایی و غیره قابل مشاهده است. این صفحه سلیقه کسانی را در نظر گرفته است که دوست دارند لحظات ناب را بار­ها و بار­ها تماشا کنند.

صفحه جام حذفی

در این صفحه اخبار یک شانزدهم نهایی، یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال تیم­ های مختلف و در سال­ های مختلف نمایش داده می ­شود. اخبار مربوط به این بخش هم تنها مربوط به تیم ­ها و بازی ­های ایرانی نیست و تیم­ های مطرح اروپایی را نیز شامل می­ شود.

صفحه تصاویر بازیکنان

در این صفحه شما می ­توانید با تایپ نام ستاره مورد نظر خود در بخش جستجو، عکس ­های داغ مربوط به او را مشاهده کنید. ستاره ­ها نیز محدود به بازیکنان ایرانی نمی­شوند و شما می­ توانید عکس­ های ستاره­ های خارجی را نیز سرچ کنید. در این صفحه عکس­ های مختلف بازیکنان در لحظه ورود به رختکن و میدان، لحظه گل­زنی، مشاجره، شادی و غیره قابل مشاهده هست و این خاطره ­ها را برای شما ماندگار می­ کند.

صفحه پیش ­بینی

در این صفحه شما می­ توانید بازی روز را به صورت کاملاً رایگان پیش­بینی کنید و اگر پیش­بینی شما درست بود به ازای آن به قید قرعه جایزه دریافت کنید. قسمت ورود به پیش­بینی در روزهایی فعال است که قرار است یک بازی برگزار شود. البته پیش­بینی ممکن است از یک یا دو روز قبل از یک بازی مهم انجام شود. معمولاً افراد زیادی در این پیش­بینی­ ها شرکت می­کنند و هیجان آن را تجربه می­کنند.

صفحه پخش زنده

این قسمت که شاید از جذاب‌ترین صفحات سایت ورزش سه باشد آرشیو انواع بازی­ ها را دارد و تمامی آن‌ها قابل دانلود می ­باشد. علاوه بر آن شما می­ توانید انواع رویدادهای ورزشی زنده را به صورت آنلاین در این قسمت تماشا کنید. همچنین ویدئو مصاحبه ­های اختصاصی نیز در این قسمت موجود است و شما می­ توانید از دانلود و تماشای آن‌ها لذت کافی را ببرید.

صفحه نتایج زنده

این صفحه هم جز صفحات بسیار محبوب به حساب می­ آید. در این صفحه شما می‌توانید هم نتایج بازی ­های انواع رویدادهای ورزشی قبلی و هم نتیجه زنده رویداد در حال اتفاق را مشاهده کنید. نتایج تمام رویداد­های ورزشی در این صفحه ثبت می­ شود.

ارتباط با ما

سایت ورزش سه به دیدگاه ­های مخاطبان خود ارج می ­نهد. این موضوع باعث شده است تا این سایت صفحه­ ای هم به عنوان ارتباط با ما طراحی کند. در این صفحه شما با وارد کردن اطلاعات شخصی خود می ­توانید دیدگاه خود را ثبت و ارسال نمایید تا پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما باعث ارتقاء هر چه بیشتر سایت شود.

کارت شارژ

سایت ورزش سه فکر اینجای کار را نیز کرده است. اگر در حین بازدید از سایت شارژ تلفن شما تمام شد می­توانید به راحتی با ورود به صفحه کارت شارژ هم برای سیم­کارت ایرانسل و هم برای رایتل و همراه اول خود شارژ بخرید. شارژ سیم ­کارت­ های خارجی نیز در این صفحه ممکن است. همچنین شما می­توانید از خدمات بسته اینترنتی، پرداخت قبض، شارژ خارجی و نیز گیفت کارت نیز بهره‌مند شوید. خرید در این سایت از کلیه تمام درگاه ­های بانکی پذیر است.

نتیجه ­گیری

طبق آنچه که در این مقاله توضیح داده شد، می­توان چنین نتیجه گرفت که سایت ورزش سه تمام نیازهای مخاطبان خود را پیش­بینی کرده و به تمامی آن‌ها به درستی پاسخ داده است. پس اگر جز طرفداران ورزشی هستید و به دنبال یک سایت جامع برای رفع نیاز­های خود در این حوزه هستید، می­توانید به راحتی سایت ورزش سه را انتخاب کنید و از هیجان تک تک لحظه ­های ورزشی لذت ببرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد