همه چیز درباره قالب سایت شرکتی

0

همه چیز درباره قالب سایت شرکتی: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: داشتن یک وب سایت مجهز برای کسب و کار، سازمان یا شرکت شما، بهترین ابزاری است که می تواند بین شما و مشتری هایتان رابطه متقابل و سودمندی را فراهم کند، از این رو داشتن یک قالب سایت شرکتی که مناسب برای کسب و کار شما و معرفی کننده کسب و کار شما باشد، بسیار توجه مخاطبان را به شما جلب می کند.

همه چیز درباره قالب سایت شرکتی

داشتن یک وب سایت مجهز برای کسب و کار، سازمان یا شرکت شما، بهترین ابزاری است که می تواند بین شما و مشتری هایتان رابطه متقابل و سودمندی را فراهم کند، از این رو داشتن یک قالب سایت شرکتی که مناسب برای کسب و کار شما و معرفی کننده کسب و کار شما باشد، بسیار توجه مخاطبان را به شما جلب می کند.

ویژگی های قالب سایت شرکتی

داشتن یک قالب منحصر به فرد امروزه دیگر کار سخت و پر هزینه ای نیست، با پیشرفت علم و تکنولوژی و دانش و مهارت بالای برنامه نویسان و طراحان، داشتن یک قالب با ویژگی های بالا امری طبیعی برای تمامی شروع کنندگان کسب و کار، سازمان ها و شرکت هاست.

تم های قالب سایت شرکتی به گونه ای طراحی شده اند که مناسب با تمامی کسب و کار های تازه تاسیس، شرکت های چند ملیتی، استارت آپ ها و هر مدل سازمانی مناسب هستند.

قالب های سایت شرکتی ویژگی های مشترکی باهم دارند که یکی از آنها دید حرفه ای نسبت به جلوه دادن یک کسب و کار است، از دیگر نکات مشترکی که قالب سایت شرکتی دارد این است که تمامی صفحات مورد نیاز یک کسب و کار و سازمان در این قالب جای داده شده اند، این صفحات معمولا شامل : فهرست خدمات، وبلاگ ها، نقشه مکان، اسلایدر تصاویر، صفحات تیمی و صفحات نمونه کار و … می باشند. و همچنین داشتن یک موتور جستجو حرفه ای که عامل مهمی در رتبه بندی قالب سایت شرکتی می باشد.

به طور کلی قالب های شرکتی به دو دسته WordPress و HTML  تقسیم می شوند که در ادامه به توضیحاتی درباره آنها می پردازیم.

قالب سایت شرکتی WordPress

این قالب ها با طراحی سفارشی و منحصر به فرد ساخته می شوند و دارای طرح های کاربردی هستند که به شما کمک می کند کسب و کار خود را به بهترین نحو در صفحات آنلاین نمایش دهید.

انواع تم های WordPress

تم های چند منظوره کسب و کار

این قالب سایت شرکتی مناسب برای هرگونه کسب و کار صنعتی، قابل ویرایش و محتوا گذاری دلخواه، درخواست ویژگی های مد نظر خود و دریافت تم های زیبا که تمامی نیاز شما از یک قالب سایت شرکتی را برآورده می کند.

قالب سایت شرکتی بازاریابی

اگر به دنبال پیشرفت در فرصت های بازاریابی خود هستید، این تم ها برای شما مناسب هستند. قالب سایت شرکتی با تم بازاریابی مناسب برای آژانس های تبلیغاتی، سئو و … هستند.

قالب سایت شرکتی صنعتی

این نوع قالب ها برای کسب و کار های خاص صنعتی طراحی می شوند که ویژگی های خاص درخواستی اینگونه کسب و کار ها را دارا می باشند.

ویژگی های قالب وردپرس

– پیش نمایش های متعدد

– پنل مدیریت قوی

– مگامنو

– اسلایدر قوی

– بخش نمونه کار ها

– سربرگ ها و فوتر های متعدد

– سازگاری با مرورگر ها

– سادگی در نصب و راه اندازی و …

قالب سایت شرکتی HTML

قالب سایت شرکتی که به روش HTML  ساخته شده است ، یکی از قدیمی ترین روش های کدنویسی و برنامه نویسی آنلاین است.

این قالب ها هم به صورت آماده هم به صورت سفارشی قابل تهیه کردن می باشد. قالب سایت شرکتی HTML  در کوتاه ترین زمان، بهترین بستر را برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما را فراهم می کند.

این نوع از قالب سایت شرکتی برای همه ی دسته بندی های کسب و کار ها مناسب است، چه از یک شرکت و سازمان کوچک و تازه تاسیس گرفته چه یک کسب و کار غول پیکر، همگی نیاز به بستری دارند تا خدمات خود را از طریق  آن به گوش مخاطب برسانند و ارتباط خود را از طریق فضای مجازی با مشتریان خود حفظ کنند.

ویژگی های قالب سایت شرکتی HTML

– قابلیت واکنش گرایی

– استفاده از فونت و رنگ دلخواه

-اسلایدر

-صفحه سازی آسان

– دارای تم و رنگ های متنوع

– آیکون های مختلف

– کد نویسی استاندارد

مجموعه کارا آی تی ( karait ) با در اختیار داشتن کارشناسانی با دانش و مهارت روز دنیا در امر برنامه نویسی و کد نویسی، و طراحی و در اختیار گذاشتن همه مدل های قالب سایت شرکتی و در اختیار داشتن قالب سایت شرکتی هم به صورت آماده هم سفارشی ، ارائه دهنده خدمات به تمامی شروع کنندگان کسب و کار یا کسانی که در فکر ارتقاء فضای سایت کسب و کار خود هستند، می باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد