نحوه انتخاب قالب سایت وردپرس

0

نحوه انتخاب قالب سایت وردپرس: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قالب سایت وردپرس قالبی است که ظاهر و شکل سایت طراحی شده را نمایش می دهد. هرگونه تغییر در قالب های وردپرس نحوه نمایش، طرح و رنگ های سایت را می تواند تغییر دهد.

شرکت های گوناگونی که جهت توسعه کارشان به فکر راه اندازی سایت هستند می توانند به راحتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس صاحب سایتی کم هزینه شوند.

نحوه انتخاب قالب سایت وردپرس

قالب سایت وردپرس چیست و چه کاربردی دارد ؟

قالب سایت وردپرس در جهت زیباسازی ظاهر سایت طراحان را یاری می کند. هر سایتی متناسب با ارائه نوع محصولات خود، رنگ و طرح خاصی را می طلبد. اینکه رنگ سایت و یا طرح بالای صفحه اول چه شکلی باشد بستگی به نوع خدمات و سلیقه صاحب کسب و کار دارد.

نحوه طراحی سایت وردپرسی

اگر در جهت طراحی سایت، فرد مبتدی هستید، بدانید که سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساختار ساده و قابل درکی دارد. کافی است که آخرین نسخه پلاگین وردپرس را تهیه کنید و در هاست سایت که از قبل آماده کرده اید آپلود نمایید.

تمام مراحل نصب وردپرس که مراحل سخت و پیچیده ای نیست در اینترنت موجود است. پس از نصب وردپرس شما یک پنل مدیریتی خواهید داشت که میتوانید هرگونه تغییر دلخواهی را روی سایت اعمال نمایید.

انواع  قالب سایت وردپرس

قالب سایت وردپرس با نام های مختلفی همچون تم، مضمون و پوسته وردپرس شناخته می شود.

قالب سایت وردپرس شکل ظاهری سایت شما را جلوه می بخشد و در درون خود ابزارهای مختلفی داشته که قابل تغییر هستند.

قالب سایت وردپرس ممکن است در جهت طراحی سایت فروشگاهی، سایت تفریحی، سایت خبری و یا سایت علمی مورد استفاده قرار گیرد.

اگر در اینترنت قالب سایت وردپرس را جستجو کنید قالب های متنوعی با ظاهر، ویژگی ها و امکانات مختلف نمایش داده می شود که صاحب کسب و کار با توجه به نوع خدمات و سلیقه ی خود قالب مورد نظر را انتخاب می کند.

افراد صاحب کسب و کار می توانند به طور کامل تهیه سایت فروشگاهی خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارند و آنان با توجه به نیاز های کسب و کار، سایت را در مدت زمان تعیین شده آماده و تحویل می دهد.

کاربرد قالب ها در سایت های مختلف

هدف از طراحی سایت های فروشگاهی، خرید راحت و آسان برای مشتری و فروش بیشتر برای صاحبان کسب و کار است. قالب سایت وردپرس فروشگاهی بیشتر روی نحوه ی عرضه محصول تمرکز می کنند و تبلیغات زیادی روی سایت دیده نمی شود. معمولا در سایت های فروشگاهی بیشتر به نیاز های کاربر و خریدار توجه می کنند.

 چگونه قالب سایت وردپرس را درست انتخاب کنیم؟

پس از آماده شدن سایت برای تهیه ی قالب ابتدا ویژگی های مد نظر خود را مشخص کنید سپس اگر نمی خواهید از قالب آماده سایت استفاده کنید حتما قالبی را خریداری نمایید که پشتیبانی قوی داشته باشد.

برای خرید پوسته وردپرس یا همان قالب سایت حتما قبل از خرید از اورجینال بودن قالب اطمینان پیدا کنید زیرا برخی قالب ها نال شده اند و با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

بهتر است قالبی را خریداری نمایید که بتوانید خود نیز تغییرات دلخواهی را روی آن اعمال کنید یعنی امکان کدنویسی قالب فراهم باشد. قالبی را انتخاب کنید که واضح و ساده باشد. قالب پیچیده مبنی بر حرفه ای بود و مناسب تر بودن نیست.

امروزه مرورگرهای مختلف و پیشرفته ای در دنیای تکنولوژی موجود است. پس قالبی را برای سایت خود انتخاب کنید که با هر نوع مرورگری سازگاری داشته باشد چنانچه نسبت به این موضوع بی اهمیت باشید قائدتاً بسیاری از مشتریان و کاربران خود را از دست خواهید داد.

 نکته مهم دیگر دسترسی رنگ های متنوع است، شما باید قالبی را برای سایت خود مناسب بدانید که رنگ بندی های مختلفی را پشتیبانی کند.

پس از نصب وردپرس، ابزارک هایی جهت تعامل با کاربران و تبلیغات و تجربه مدیریت و کاربری فعال هستند باید این نکته را در نظر بگیرید که قالب مورد نظر از ابزارک های موجود در وردپرس پشتیبانی کند  در غیر این صورت قالب دیگری را برای سایت خود انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد