بررسی نمونه قالب سایت ها با یکدیگر

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قبل از اینکه به بررسی نمونه قالب سایت یا همان پوسته سایت بپردازیم، ابتدا باید با معنی قالب یا همان پوسته سایت آشنا شویم. یک قالب عموما نمای اصلی و ظاهر اصلی سایت شما را نشان می دهد. وقتی شما قالب سایتتان را تغییر میدهید، نحوه ی نمایش وب سایت شما برای بازدیدکنندگان تغییر می کند.

بررسی نمونه قالب سایت ها با یکدیگر

قالب چیست؟

در قالب های وردپرس شما قالب های مختلفی با طراحی، رنگ بندی و … را میتوانید به صورت آماده در اختیار داشته و ظاهر سایت خود را تغییر و تنوع بخشید.

قالب ها چه کاری انجام میدهند؟

نمونه قالب سایت می تواند تنوع بسیاری داشته باشد، از طرح و رنگ گرفته تا زمینه و طراحی اصلی و صفحه بندی ها. قالب سایت میتواند محتوا های ذخیره شده توسط مدیر سایت را در مرورگر ها به نمایش بگذارد.

همچنین شما توانایی این را دارید که طرح بندی و ترکیب بندی های رنگی سایت خود را به طور مستقل توسط نمونه قالب سایت آماده طراحی و برنامه ریزی کنید.

همچنین شما میتوانید انتخاب کنید که قالب شما واکنش گرا یا ایستا باشد و چند ستون و فهرست داشته باشد.

شما می توانید به صورت اختیاری محتوای سایت خود را در هر کجا که می خواهید بارگذاری کنید

شما می توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظرتان را در هرجایی از قالب بارگذاری کنید.

نمونه قالب سایت از چه چیزی ساخته می شوند؟

قالب های سایت از فایل های متفاوتی تشکیل شده اند که در کنار هم به معنای یک قالب اصلی سایت استفاده می شوند. همچنین قالب ها چگونگی رفتار وب سایت شما را مشخص می کنند.

نمونه های مختلفی را میتوانید در مجموعه کارا آی تی مشاهده کنید و از آنها برای سایت خود استفاده کنید.

تفاوت بین افزونه و قالب سایت ؟

ویژگی های مختلفی بین یک افزونه و نمونه قالب سایت های مختلف هست، که میتوان به طور کلی به ۲ دسته تقسیم کرد :

۱- نحوه ارائه کردن و ویرایش محتوا را مدیریت و کنترل می کند.

۲- یک افزونه وظیفه ی کنترل و مدیریت کردن رفتار اصلی و واکنش های یک سایت وردپرس را دارد.

وقتی شما یک نمونه قالب سایت را به طور سفارشی برای یک کاربر با ویژگی های خاص طراحی می کنید، باید به این توجه داشته باشید که با عوض کردن قالب توسط کاربر ویژگی های طراحی شده هم از بین می روند.

مثلا قالبی قبلا روی سایت شما بارگذاری شده است که صفحه ای با عنوان نمونه کار ها به آن اختصاص داده شده اما پس از اینکه شما قالب قبلی را با یک نمونه قالب سایت دیگر عوض می کنید، که برای صفحه نمونه کار برنامه ریزی نشده است، شما دسترسی به آن صفحه را از دست می دهید.

با انتقال ویژگی های مهم وب سایت خود به افزونه ها، شما نمی توانید صفحه های مورد نظر خود را در نمونه قالب سایت جدید طراحی کنید و محتوا های قبلی را هم ذخیره کنید و داشته باشید.

پس اگر شما ضروریات یک وب سایت را در افزونه ها ذخیره کنید، حتی با عوض کردن قالب سایت خود هم همچنان به محتویات ضروری سایت دسترسی خواهید داشت.

امن ترین راه دانلود نمونه قالب سایت چیست؟

با توجه به این که هر صاحب کسب و کاری نیازمند یک نمونه قالب سایت ویژه برای به نمایش گذاشتن محتویات سایت خود است، ما به شما توصیه می کنیم که با بهره گیری از تجره و مشاوره متخصصان کارا آی تی از نمونه قالب سایت های موجود در این سایت دیدن کرده و هوشمندانه بهترین قالب را برای خود انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد