معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل

0

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی سایت فروش فایل یکی دیگر از خدماتی می باشد که توسط شرکت کارا آی تی( karait ) ارائه می شود. اگر فردی دارای فایل مهمی باشد و بخواهد از طریق این فایل کسب درآمد کند می تواند فایل خود را در این فروشگاه ها قرار دهد و از طریق این فایل درآمد کسب کند. سپس با توجه به میزان فروش، صاحب فروشگاه درصد خود را دریافت می کند و صاحب فایل نیز درصد خود را دریافت می کند.

معرفی و بررسی پروژه طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل یکی دیگر از خدماتی می باشد که توسط شرکت کارا آی تی ارائه می شود. امروزه بسیار از کاربرانی که از فضای اینترنت و موتور های جستجو و وب سایت ها بازدید می کنند، هیچ وقت قصد این را ندارند که فایلی را خریداری کنند.

کاربران ایرانی همیشه به دنبال این می باشند که از سرویس یا خدمات یا فایلی به صورت رایگان استفاده کنند و هیچ وقت قصد این را ندارند که هیچ گونه هزینه ای برای این ها بپردازند.

امروزه افراد زیادی علاقه مند به طراحی سایت فروش فایل شده اند و به همین دلیل سایت های زیادی با عنوان طراحی سایت فروش فایل به وجود آمده اند. این وبسایت ها وظیفه این را بر عهده دارند که فایلی را به صورت مستقیم به کاربران وب سایت خود به فروشند.

بررسی عملکرد پروژه طراحی سایت فروش فایل

عملکرد پروژه به این صورت می باشد که هر فردی که دارای یک فایل مهم می باشد و می خواهد که از طریق فروش این فایل مهم درآمدی را کسب کند، این فرد می تواند در فروشگاه ها فایل ثبت نام کند و فایل خود را درون این فروشگاه قرار دهد و برای این فایل قیمتی را تعیین کند، سپس این فایل به فروش گذاشته می شود و افراد که به این فایل نیاز دارند می توانند این فایل را خریداری کنند.

سپس بر اساس میزانی که افراد این فایل را خریداری کرده اند و با توجه به میزان پولی که از فروش این فایل به دست آمده است، صاحب سایت فروش فایل درصد خود را دریافت می کند و فردی هم که فایل خود را در این فروشگاه قرار داده است درصد خود را دریافت می کند.

امروزه بسیاری از افراد که در فضای اینترنت به دنبال فایلی می گردند نمی خواهند زمان زیادی را صرف این کنند که یک فایل را پیدا کنند و حاضر هستند برای اینکه فایل مورد نظر خود را بیابند، هزینه ای را بپردازند.

این افراد با استفاده از وبسایت های فروش فایل می توانند فایل مورد نظر خود را بیابند و آن را خریداری کنند. معمولا در فروشگاه های فایل، فایل ها به ۵ دسته اصلی تقسیم می شوند و طراحان پروژه طراحی سایت فروش فایل برای دسترسی بهتر به فایل ها گزینه جستجوی پیشرفته را درون سایت قرار می دهند تا افراد بتوانند با جستجو کردن و اعمال فیلتر ها، فایل مورد نظر خود را بیابند.

مثالی برای پروژه طراحی سایت فروش فایل

سایت «گاما» را می توان به عنوان یک طراحی سایت فروش فایل مثال زد. وظیفه وب سایت گاما این می باشد که فایل های درسی در این فروشگاه به فروش گذاشته می شوند.

طراحان این پروژه، برای اینکه افراد به راحتی فایل مورد نظر خود را بیابند، چند دسته بندی در این سایت قرار داده اند که به عنوان مثال یکی از این  دسته بندی ها این می باشد که شما در چه پایه تحصیلی به دنبال فایل می گردید و یا در چه نوع مدرسه ای تحصیل می کنید، شما ئس از اعمال فیلتر ها می توانید به راحتی به فایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

یک راهکار خوب برای پیشرفت پروژه طراحی سایت

شما برای پیشرفت کردن پروژه طراحی سایت فروش فایل خود می توانید در وبسایت خود بخشی را با عنوان بخش اخبار و بخش مقالات راه اندازی کنید تا از این طریق بتوانید سئو (SEO) سایت خود را افزایش دهید و از این طریق وبسایت خود را مشهور کنید.

شما می توانید مقالات آموزشی بنویسید که این مقالات آموزشی فقط با فایل های موجود در وبسایت شما امکان پذیر می باشد، از این طریق شما می توانید فایل هایی که در وبسایت خود دارید را به فروش بگذارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد