طراحی سایت گالری هنری

0
طراحی سایت گالری هنری : امروزه، تمامی کسب‌وکارها به صورت اینترنتی به فروش محصولات خود می‌پردازند و این روش به یکی از بهترین و موثرترین روش‌های فروش محصولات و دستیابی به موفقیت تبدیل شده است. گالری‌های هنری و هنرمندان نیز از این مسئله مستثنی نیستند! هنرمندان نیز بهتر است برای به فروش رساندن آثار هنری خود، از وب‌سایت‌ها و نحوه فروش آنلاین استفاده کنند.

طراحی سایت گالری هنری

طراحی سایت گالری هنری، می‌تواند بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر از اجاره ساختمان‌هایی برای برپایی یک گالری باشد. بدون شک در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که نمی‌توانند به گالری‌های هنری بروند و هر چیزی که می‌خواهند را از آنجا تهیه کنند. به همین دلیل، طراحی سایت گالری هنری می‌تواند به هنرمندان در فروش آثار خود، معرفی آن‌ها و شناساندن آن‌ها به افراد جامعه کمک کند. درست است که طراحی سایت برای گالری هنری، بسیار ارزان‌تر و راحت‌تر از برپایی یک گالری می‌باشد، اما در ایجاد یک وب‌سایت هنری باید به موارد مختلفی توجه داشت. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت گالری هنری و مواردی که باید در طراحی سایت شما رعایت شود، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مزایای طراحی سایت گالری هنری

۱. مشتریان می‌توانند بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی، آثار و محصولات شما را دیده و خریداری کنند.

۲. مشتریان می‌توانند خیلی راحت و سریع نظر خود را در مورد خدمات شما به ثبت برسانند.

۳. شما می‌توانید هر توضیحاتی که لازم است مشتریان در مورد آثار هنری و هنرمند آن‌ها بدانند را در سایت خود قرار دهید.

۴. شما می‌توانید محصولات، قیمت و توضیحات مربوط به آن‌ها را در سایت خود قرار دهید و به فروش محصولاتتان بپردازید.

در نهایت، هر ۴ مورد عنوان‌شده به افزایش فروش محصولات و موفقیت شما در این حوزه منجر خواهند شد!

چه مواردی باید در طراحی سایت گالری هنری رعایت شود؟

برای ایجاد و طراحی سایت هنری خود، باید به مواردی توجه کنید که در ادامه بیان خواهیم کرد:

بهینه سازی سایت

در مرحله اول باید با کمک گرفتن از یک سئوکار حرفه‌ای و متخصص، به بهینه سازی سایت خود بپردازید. منظور از بهینه سازی سایت، انجام مجموعه کارهایی است که توسط آن‌ها جایگاه شما نزد موتورهای جستجو بالا می‌رود و امتیاز بیشتری را به سایت خود اختصاص خواهید داد. با بالا رفتن امتیاز شما، زمانی که یک فرد در موتورهای جستجو عبارت «گالری هنری» را جستجو کند، سایت شما در نتایج اول گوگل نمایش داده خواهد شد و بدین ترتیب بازدید از سایت شما بالا می‌رود. زمانی که بازدید از سایت شما بالا برود، در نتیجه خرید محصولات شما نیز افزایش خواهد یافت و شما می‌توانید به هدف خود دست یابید!

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

کاربران اینترنت، تنها از کامپیوتر استفاده نمی‌کنند! هر کاربری ممکن است با دستگاه متفاوتی از کاربر دیگر وارد اینترنت شود. به همین دلیل، شما باید سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید تا سایتتان در هر دستگاهی با هر اندازه صفحه نمایشی، قابل نمایش باشد. اگر سایتتان را طوری طراحی کنید که تنها روی کامپیوتر یا لپ تاپ، قابل نمایش باشد، کاربرانی که با تلفن همراه خود وارد اینترنت می‌شوند را از دست خواهید داد.

طراحی گرافیکی منحصر به فرد

در طراحی سایت گالری خود باید به گرافیک سایتتان توجه ویژه‌ای داشته باشید. یک سایت گالری هنری باید ساده و زیبا باشد و در عین حال از طراحی گرافیک حرفه‌ای برخوردار باشد. گرافیک حرفه‌ای سایت شما می‌تواند به نگه داشتن کاربر در سایت شما کمک کند. دلیل اهمیت طراحی گرافیکی این است که یک سایت گالری هنری باید زیبایی خیره‌کننده‌ای در عین سادگی داشته باشد. زمانی که یک کاربر وارد سایت گالری هنری می‌شود، اگر صفحه وب‌سایت به نظرش جذاب نرسد، خیلی سریع سایت را ترک خواهد کرد. در این صورت، نرخ پرش سایت شما بالا می‌رود. نرخ پرش به این معنی است که وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود و سایت برایش جذاب نیست، خیلی سریع سایت را ترک می‌کند و روی هیچ یک از صفحات سایت شما کلیک نمی‌کند. این امر می‌تواند به ضرر شما باشد. بنابراین، توجه ویژه‌ای به طراحی گرافیکی سایت خود داشته باشید تا بتوانید کاربران بیشتر و در نهایت فروش بیشتری برای سایت خود به ارمغان بیاورید.

چه قسمت‌هایی را باید در طراحی سایت گالری قرار داد؟

۱. در سایت گالری هنری خود، بهتر است یک صفحه را به بیوگرافی و معرفی هنرمندان اختصاص دهید.

۲. برای هر محصول خود، یک صفحه جداگانه ایجاد کنید. بدین صورت که یک صفحه را به مجسمه‌ها، صفحه دیگری را به تابلوهای نقاشی و … تا کار را برای کاربران خود راحت‌تر سازید.

۳. امکان فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی فراهم آورید.

۴. صفحه تماس با ما که دربردارنده شماره تماس، ایمیل و راه‌های دیگر ارتباطی است را در سایت خود قرار دهید.

۵. سایت شما حتماً باید صفحه درباره ما داشته باشد. توضیح کوتاهی در مورد کسب‌وکار خود و رزومه شغلی خود بنویسید و در این صفحه قرار دهید.

۶. امکان ارتباط با کاربران و پاسخ دادن به سوال‌های آن‌ها را در سایت خود داشته باشید.

۷. در سایت خود، بخش نظرسنجی را قرار دهید تا بتوانید با اطلاع از انتقادات و پیشنهادات کاربران خود و اعمال آن‌ها، کسب‌وکارتان را به موفقیت برسانید.

سخن پایانی

هر کسب‌وکاری برای اینکه بتواند در زمینه کاری خود به موفقیت دست یابد، باید یک سایت داشته باشد! هنرمندان نیز می‌توانند با داشتن یک وب‌سایت گالری هنری، به معرفی و فروش محصولات خود بپردازند. در این مقاله عنوان کردیم که چرا باید یک وب‌سایت هنری داشت و در طراحی این چنین وب‌سایت‌ها، چه مواردی باید رعایت شوند. امیدواریم نطلب ما برایتان مفید بوده باشد و شما نیز بتوانید سایت گالری هنری خود را راه‌اندازی کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و دست یافتن به موفقیت، بهتر است با یک تیم متخصص در زمینه طراحی سایت مشورت کنید و کار خود را به آن‌ها بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد