انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت چگونه امکان‌پذیر است؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: این مقاله راهنمایی‌هایی در رابطه با انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ارائه می‌دهد. برخی از معیارهای قابل توجه در این زمینه عبارتند از: کیفیت نمونه‌کارهای قبلی و رضایت مشتریان سابق، برخورداری از خدمات پشتیبانی مناسب، بهره‌گیری از کار تیمی، قیمت معقول و …. کارا آی‌تی ( karait )با برخورداری از تمام ویژگی‌های مذکور آماده است تا طراحی سایت شما را به بهترین نحو ممکن بر عهده بگیرد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت چگونه امکان‌پذیر است؟

پس از آن که تصمیم به طراحی و راه‌اندازی یک سایت گرفتید، مطمئناً در صدد یافتن بهترین شرکت طراحی سایت برخواهید آمد تا طراحی سایت شما به بهترین و حرفه‌ای‌ترین صورت ممکن انجام پذیرد.

اگر در این زمینه انتخاب درستی نداشته باشید، چه بسا که به دلیل عدم رضایتبخش بودن نتیجه ناچار به دوباره‌کاری و پرداخت مجدد همه هزینه‌ها به شرکت دیگری گردید.

 برخی از معیارهای قابل توجه به منظور انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

اما برای یافتن بهترین شرکت طراحی سایت توجه به چه معیارهایی لازم است و چه مواردی را باید بررسی کنیم؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

 بررسی نمونه‌کارها و پرسش از مشتریان قبلی شرکت

قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ابتدا باید از ویژگی‌های یک سایت ایده‌آل و مطلوب آگاهی داشته باشید. رعایت نکات مربوط به سئوسازی سایت، رسپانسیو (واکنش‌گرا) بودن آن (که مربوط به نمایش صحیح سایت در صفحه نمایش تلفن همراه و سایر دستگاه‌های هوشمند می‌شود)، امنیت و غیر قابل نفوذ بودن سایت، زیبایی ظاهری آن، سرعت بالا در بارگذاری، و کیفیت بالای سرویس میزبانی وب (Host) از جمله فاکتورهای لازم برای یک سایت تکنیکی و حرفه‌ای هستند.

بنابراین برای یافتن بهترین شرکت، لازم است شرکتی را بیابیم که مطمئن باشیم تمام اصول فوق را به طور کامل در طراحی سایت‌های خود در نظر می‌گیرد. حتما می‌پرسید این مسأله را از کجا باید بفمیم؟ پاسخ این است که این امر با بررسی نمونه‌کارهای قبلی شرکت مورد نظر و پرسش از مشتریان سابق آن امکان‌پذیر است.

بررسی سوابق و تجربه کاری شرکت

در زمینه طراحی سایت، تجربه است که حرف اول را می‌زند؛ بنابراین برای تصمیم‌گیری جهت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بررسی کنید که شرکت مورد نظر شما از چه سالی فعالیت خود را شروع نموده و تا به حال چه تعداد پروژه در زمینه طراحی سایت به انجام رسانده است؟

بررسی خدمات پشتیبانی

حتما قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتخاب شرکت طراحی سایت، در رابطه با خدمات پشتیبانی از سایت توسط شرکت بعد از اتمام طراحی (که شامل آموزش و رفع نواقص احتمالی و نگهداری سایت است) کسب اطلاع کنید.

در این رابطه ساعات کاری شرکت و یا ساعاتی که شرکت به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شماست نیز با اهمیت است.

چند تخصصه نبودن شرکت

معمولاً بهترین شرکت‌های طراحی سایت تنها روی یک فعالیت تمرکز دارند و شرکتی که در زمینه‌های مختلفی خدمات ارائه می‌دهد معمولاً (البته نه به صورت قطعی ) کیفیت کار را در هر یک از بخش‌ها از دست خواهد داد. بنابراین این مسأله را نیز در انتخاب شرکت طراحی سایت مد نظر داشته باشید.

انجام کار به صورت تیمی

طراحی سایت از آن مواردی است که معمولاً کار تیمی در آن بهتر از کار انفرادی نتیجه خواهد داد. بهترین شرکت‌های طراحی سایت، از یک تیم حرفه‌ای برخوردارند که به صورت جمعی روی پروژه‌ها کار می‌کنند و از توانایی افراد مختلف در انجام یک پروژه بهره می‌گیرند.

بنابراین از قبل در این باره از شرکت مورد نظر پرس و جو کرده و در صورت امکان سری به شرکت بزنید تا از نحوه انجام روند کار توسط پرسنل اطلاع حاصل کنید.

قیمت مناسب

مطمئناً بهترین شرکت شرکتی است که در کنار طراحی سایت با کیفیت بالا قیمت مناسبی را نیز به شما ارائه نماید.

تصمیم‌گیری نهایی در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

اکنون با آگاهی از برخی فاکتورهایی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اهمیت دارند، این شما هستید که باید با بررسی گزینه‌های موجود شایسته‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

در هر صورت کارا آی‌تی در خدمت شماست تا با بهره‌مندی از ویژگی‌های لازم، تجربه کافی، و تیم توانمند و متخصص، طراحی سایت شما را به صورت حرفه‌ای و با برخورداری از تمام اصول فنی بر عهده بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد