آشنایی با مقدار تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: پشتیبانی سایت یکی از اقدامات حیاتی برای حفظ و باقی سایت است و باعث کارآمد شدن سایت خواهد شد، پشتیبانی سایت وردپرس نیز شامل خدماتی می‌شود که با توجه به این خدمات و شرکت‌های آن‌ها تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس نیز متفاوت است در این نوشتار خدمات و تعرفه‌های پشتیبانی سایت وردپرس توضیح داده‌شده است.

آشنایی با مقدار تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

پس از راه‌اندازی و طراحی سایت مدیریت و پشتیبانی سایت یکی از اقدامات مهم برای بقای سایت است پشتیبانی و نگهداری سایت نیز مانند نگهداری یک ساختمان است و نیازمند تعمیرات، زیباسازی و نگهداری است، پشتیبانی سایت، سایت شمارا کارآمد کرده و آن را بروز نگه می‌دارد و باعث افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران بیشتر به سمت سایت می‌شود، این پشتیبانی توسط متخصصین به هزینه و زمان کمتری نیاز دارد و درنتیجه کیفیت و بازدهی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد بنابراین فردی که قصد ساخت سایت وردپرس را دارد باید از تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس آگاهی داشته باشد.

سایت وردپرس دارای به‌روزرسانی‌های مختلف در بخش‌های متعدد است مثلاً هسته وردپرس حداقل هر دو ماه یک‌بار یک به‌روزرسانی مهم دارد که باید بر روی سایت اعمال شود گاهی نیز ممکن است هرماه نیاز باشد هسته وردپرس را به‌روزرسانی کنید که باید در اولین فرصت این کار انجام گیرد.

در بخش قالب سایت نیز حداقل هر سه ماه یک‌بار باید یک به‌روزرسانی مهم انجام داد و در بخش افزونه‌های ورد پرس نیز باید حداقل هرماه یک به‌روزرسانی انجام گیرد بنابراین انجام تمامی این به‌روزرسانی‌ها برای امنیت و از کار نیفتادن سایت لازم است اما با توجه به این به‌روزرسانی‌ها ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا این به‌روزرسانی‌های متعدد سایت را دچار اختلال و مشکل نخواهد کرد؟ پاسخ به این سؤال این است که در صورت داشتن پشتیبان وردپرس مشکلی پیش نخواهد آمد پشتیبانی سایت وردپرس نیازمند دانش و تخصص در این زمینه است و صاحب سایت به‌تنهایی قادر به انجام آن نخواهد بود.

پشتیبان همیشه سایت را بروز نگه می‌دارد و با استفاده از تخصص خود از مشکلات فنی و هک سایت جلوگیری می‌کند. تیم پشتیبانی وردپرس حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگو مشتریان خود بوده و مشکلاتی از قبیل بالا نیامدن سایت و هک شدن سایت را به‌صورت فوری برای کاربران خود رفع می‌نماید از دیگر خدمات پشتیبانی سایت وردپرس داشتن پنل پیامکی است که دارای پایین‌ترین نرخ ارسال پیامک است و همه کاربران را از اطلاعیه‌های مهم سایت باخبر می‌کند و باعث افزایش فروش محصولات سایت می‌گردد هرچه تبلیغ نویسی این صفحات بیشتر باشد اعتماد کاربران بیشتر می‌گردد و خرید سریع‌تر بر روی سایت شما انجام می‌شود.

خدمات پشتیبانی

به‌طورکلی خدمات زیادی توسط پشتیبانی سایت وردپرس انجام می‌شود که با ورود به سایت شرکت‌ها و کلیک بر روی لیست خدمات می‌توانید این خدمات را مشاهده کنید و درصورتی‌که خدمات اضافه بخواهید می‌توانید به‌صورت آنلاین با متخصصین پشتیبان گفتگو داشته باشید و سؤالات خود را مطرح نمایید و راهنمایی شوید.

پشتیبانی سایت وردپرس در صورت خرید سالیانه تخفیف ویژه‌ای برای کاربران خود ارائه می‌دهد و به‌طورکلی خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • حل مشکلات و خطاهای هسته، افزونه و قالب
  • پشتیبانی سایت برای سئو سایت
  • به‌روزرسانی منظم همه بخش‌ها
  • رفع مشکلات سئوی مطالب
  • پشتیبان گیری مداوم سایت
  • تولید محتوا در صورت نیاز
  • ویرایش و کد نویسی سایت مطابق با نیاز شما
  • بررسی مداوم امنیت سایت و…

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

با وجه به شرکت‌ها متفاوت است و به سابقه شرکت پشتیبان بستگی دارد معمولاً شرکت‌های قدیمی‌تر هزینه بیشتری دریافت می‌کنند، عامل مؤثر دیگر مدت‌زمانی است که تیم پشتیبان صرف سایت شما می‌کنند، مدت‌زمان پروژه پشتیبانی نیز در تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس مؤثر است اما به‌طور تقریبی تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس یک‌ماهه چیزی حدود ۸۰۰ هزار تومان سه‌ماهه حدود ۲ میلیون و دویست هزار تومان شش‌ماهه چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس به‌صورت یک‌ساله نسبت به یک‌ماهه به‌صرفه‌تر خواهد بود به‌طورکلی استخدام یک پشتیبان به‌صرفه‌تر از مراجعه موردی و پرسش و پاسخ و رفع مشکل خواهد بود و تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس در صورت عقد قرارداد با شرکت یا فرد پشتیبان شامل خدمات بسیاری خواهد بود و تخفیفات بیشتری نیز در این صورت خواهید گرفت و برای هر مورد جداگانه نیاز به هزینه نخواهید داشت.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد