مزایا و معایب قالب آماده سایت

0

مزایا و معایب قالب آماده سایت: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: در این متن برای آگاهی بیشتر کاربران کارا آی تی ( karait ) می خواهیم در مورد مزایا و معایب قالب آماده صحبت کنیم.

مزایا و معایب قالب آماده سایت

کارا آی تی به ارائه سه نوع از قالب آماده اقدام کرده است. قالب های اماده کارا آی تی به صورت سفارشی، رایگان و اورجینال در وب سایت این شرکت قرار داده می شوند.

می توان گفت: (( قالب های اورجینال و سفارشی کارا آی تی کاملا بی نقص هستند و برای داشتن آن ها شما بایستی مقدار اندکی پول صرف کنید . مزایا ومعایب بیان شده در این مقاله بیشتر به نسخه های رایگان قالب آماده سایت کارا آی تی بر می گردد.))

به هر حال شرکت کارا آی تی با تجربه بالا در طراحی انواع قالب های سفارشی و اورجینال در خدمت شماست. شما می توانید هر نوع قالب سایت آماده رایگان را به کارا آی تی بسپارید تا محصول مورد نظر شما ساخته شود.

مزایای قالب آماده سایت رایگان کارا آی تی

  1. لازم نیست برای دانلود این نوع از قالب آماده سایت هیچ پولی پرداخت کنید.
  2. اکثرا بوت استرپ هستند و شما توان تغییر تمام ویژگی های این قالب آماده سایت را دارید البته اگر به زبان های نوشتن قالب سایت مسلط باشید.
  3. دارای دینامیک و گرافیک قوی هستند.
  4. در مورد نمونه های استاتیک دارای پوسته ظاهری آماده هستند که دمو نیست.
  5. دارای راهنما برای قالب آماده سایت است که به کمک آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید خودتان سایت مد نظر خود را بیافرینید.
  6. قالب سایت آماده به شما امکان آزمون وخطا را می دهد.
  7. بیشتر قالب ها ریسپانسیو است.
  8. دارای تنوع بالا از انواع قالب آماده سایت شامل قالب فروشگاهی، خبری، پزشکی، شخصی و حتی استارتاپ است.

معایب قالب سایت آماده رایگان کارا آی تی

  1. این قالب آماده سایت ها با این که بسیار متتنوع هستند اما باز هم ممکن است تکراری باشند. این مسئله باعث پیدایش سایت های با طراحی صفحات مشابه می شود که توان ارضا تنوع طلبی انسان را ندارد. در سیطره ی این تکرار هر چقدر هم مطالب شما زیبا باشد مخاطبان به آن اهمیت نخواهند داد. و این به ایجاد برند از سوی شما لطمه خواهد زد.
  2. شما حق تغییر و یا حتی الهام گرفتن از این قالب آماده سایت وکپی برداری از این قالب سایت ها را ندارید .
  3. بیشتر این مدل از قالب سایت آماده از پروتکل های http پشتیبانی نمی کنند واین مسئله سبب پایین آمدن امنیت سایت و عدم اعتماد کاربران می شود.
  4. کیفیت پاین قالب آماده سایت از دیگر معایب آن است که اگر شما دارای دانش کافی نباشید نمی توانید آن را تغییر دهید.
  5. قالب آماده سایت ها اغلب نمونه های کرک شده هستند، یعنی این که نسخه های اورجینال شرکت های معتبر می باشند با دستکاری کد هایشان و تغییرات اندک به عنوان قالب آماده سایت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. به سبب همین تغییرات امکان سازگاری و مطابقت با اهداف مدیران وب را ندارند.

راهکار حل معایب قالب آماده سایت های رایگان کارا آی تی

  1. در صورتی که شما آشنایی کافی با زبان های html،css را داشته باشید، با استفاده از امکانات برنامه بوت استرپ توان هرگونه تغییری را خواهید داشت.
  2. اگر شما دانش کافی را ندارید و پس از راه اندازی قالب سایت آماده متوجه استاتیک یا دمو بودن آن شدید می توانید با طراحان کارا آی تماس بگیریید و با هزینه بسیار اندکی قالب سایت خود را تغییر دهید. حتی می توانید از طراحان کارا آی تی بخواهید برای شما سایت را در جهت برند سازی تغییر دهند.
  3. شما می توانید قالب سایت آماده را در اختیار طراحان کارا آی تی قرار دهید تا ان را با پروتکل های http پشتیبانی کنند.
  4. در صورتی که متوجه شدید قالب سایت آماده شما کرک شده است، نسخه اورجینال را از کارا آی تی بخواهید.
  5. اگر نسخهقالب سایت آماده شما دموی است و نمی خواهید هیچ چیز قالب سایت تغییر نکند ، می توانید با اشتراک در سایت کارا آی تی و پرداخت حق اشتراک licenses های ماهانه و حتی سالانه دریافت کنید.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد