آنچه باید در مورد قالب رایگان کارا آی تی بدانید

0

آنچه باید در مورد قالب رایگان کارا آی تی بدانید: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: در این مقاله می خواهیم در مورد قالب رایگان کارا آی تی اهمیت و نحو نصب آن صحبت کنیم.

آنچه باید در مورد قالب رایگان کارا آی تی بدانید

کارا آی تی با داشتن متخصصین مجرب با ارائه انواع خدمات ساخت قالب رایگان در خدمت مشتریان عزیز است. قالب رایگان کارا آی تی در دو دسته معمولی و ریسپانسیو طراحی می شود. و به صورت آماده داخل سایت فروش و به عنوان نمونه کار نسخه اورجینال ارائه می گردد. قالب سایت رایگان کارا آی تی دارای قدرت نرم افزاری و گرافیکی فوق العاده ای است.

قالب رایگان کارا آی تی ( karait )از پروتکل های http پشتیبانی می کند. قالب رایگان کارا آی تی با به کارگیری نرم افزارها جاوا اسکریپت و  CSS طراحی شده و بدون نقص می توانند نیاز های شما را برطرف کند. اگر شما فردی مبتدی هستید استفاده از قالب رایگان به شما پیشنهاد نمی شود.

اهمیت استفاده از قالب رایگان

اگر شما فردی ماهر در طراحی سایت هستید از نمونه قالب رایگان بوت استرپ کارا آی تی استفاده کرده، با کپی پست از پوسته اولیه وردپرس و امکانات گسترش سایت؛ سایت دلخواه خود را ایجاد کنید. اگر شما فردی مبتدی هستید، با استفاد از قالب های رایگان می توانید مهارت خود را افزایش دهید.

البته اگر ماهر نیستید و زمان کافی برای آزمون خطا ندارید قالب رایگان برای شما توصیه نمی شود. البته بایستی بگوییم کارا آی تی دارای قالب رایگان با صفحات زیاد و قالب بندی متنوع نیز هست که برای افراد تازه کار مناسب تر می باشد.

گفتیم ما صفحات معمولی هم داریم که این دسته از قالب رایگان ها بیشتر برای تجربه و خطا می باشد و امکان دسترسی به ان ها از گوشی امکان پذیر نیست، شما با خرید نسخه اورجینال این نوع از قالب رایگان امکان بوت استرپ و ریسپانسیو را برای این سایت ها فعال می کنید.

راهنمای استفاده از قالب رایگان

همه ی ما به خوبی از اهمیت قالب سایت و تاثیری که بر محبوبیت سایت می گذارد آگاهیم. اگر شما یک تازه کار هستید این متن را به دقت مطالعه کنید.

ابتدا قالب رایگان که به نظرتان مناسب است را از کارا آی تی دانلود کنید؛ البته برای انتخاب می توانید از متخصصان مجرب کارا آی تی کمک بگیرید.

سپس بعد از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده اگر پک چندتایی است قالب مد نظر خود را انتخاب و نصب کنید.  هنگام خروج فایل از حالت فشرده می توانید نام آن را تغییر دهید،اما هرگز پسوردهای  css را دست کاری نکنید. پس از تکمیل فرایند نصب مراحل زیر را برای ساخت سایت ومدیریت قالب رایگان انجام دهید.

البته شما بایستی قبل از شروع کار کمی در مورد HTML و این زبان برنامه نویسی مطالعه کنید. پس از آن به منظور ویرایش محتوا index.html را در قسمت ویرایشگر فایل ( Notepad++،،EditPad, Notepad Programmers وPSPad) باز می کنید و قسمت های از کد HTML که برای سایت شما نیاز نیست را پاک می کنید. دقت کنید اصلا قسمت های که مفهوم آن را نمی دانید را پاک نکنید. قسمت credits یا اعتبار و DOCTYPE بیانیه را به هیچ وجه دقت کنید به هیچ وجه پاک یا دست کاری نکنید.

سپس عنوان و فونت بندی را در قسمت title تنظیم کنید، پس از آن شروع به آیکون بندی صفحه اصلی با استفاده از blockquote یا div موجود در داخل قالب رایگان انجام داده تصاویر مد نظرتان را بر روی قالب بارگذاری کنید.

در نهایت صفحه اصلی سایت را نام گذاری کرده و شروع به ساخت سایر صفحات کنید. در صورت اطمینان و پس از تمامی مراحل سایت خود را بر روی سرور گوگل یا کروم آپلود کنید.

البته شما برای تست اولیه می توانید از کارا آی تی درخواست ویرایش مجدد محتوا را بدهید و صفحاتی را که ایجاد کرده اید قبل از بارگذاری به متخصصین کارا آی تی بسپارید. سایت کارا آی تی به صورت بیست وچهار ساعته در خدمت شماست.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد