لبه چسبان ۸ ایستگاه

0

لبه چسبان ۸ ایستگاه

لبه چسبان به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در صنعت MDF و چوب به شمار می رود. همانند سایر دستگاه ها لبه چسبان نیز دارای انواع متفاوتی می باشد . یکی از پیشرفته ترین و صنعتی ترین نوع های لبه چسبان ، لبه چسبان ۸ ایستگاه است . این لبه چسبان به واسطه ویژگی های فوق العاده که دارد تمامی افراد در این صنف را شگفت زده کرده است .

لبه چسبان ۸ ایستگاه

شما به واسطه استفاده از لبه چسبان ۸ ایستگاه قادر خواهید بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن حرفه ای ترین کاری که در بازار موجود است را به مشتریان خود عرضه نمایید. اگر که می خواهید در رابطه با دستگاه لبه چسبان ۸ ایستگاه اطلاعات کاملی را داشته باشید با ما همراه باشید تا قدرت این دستگاه بی نظیر را بشناسید.

ایستگاه پیش فرز

این ایستگاه یکی از ایستگاه های مهم در دستگاه های لبه چسبان می باشد که دارای دو موتور براده بردار است . در این ایستگاه در واقع به تیغه های الماسه تعبیه شده در دستگاه نری قطعه را براده برداری می نمایند تا سطح نر یا لبه قطعه کاملا برای چسب زنی و پرس آماده شود. اینکه چه میزان براده برداری انجام شود کاملا قابل تنظیم بوده و توسط تکنسین دستگاه وارد می شود.  کیفیت و جنس تیغه در این ایستگاه از اهمیت چشمگیری برخوردار است و حتما باید دستگاهی ۸ ایستگاه دارای کیفیت مناسبی در این ایستگاه باشد تا بهترین کیفیت چسب کاری را مشاهده کنید.

ایستگاه چسب زنی  و پرس

در پشت نوارهای PVC چسب تعبیه شده است ، این چسب برای آنکه به سطح نر MDF یا نئوپان متصل شود نیازمند گرم شدن است به همین منظور در این ایستگاه المنت ها و گرم کننده هایی تعبیه شده اند تا چسب نوار را گرم کرده و به واسطه پرس به سطح نر قطعه بچسبانند. هر اندازه که قسمت نر قطعه تمیز تر باشد و هیچ گرد و غباری بر رویش قرار نگرفته باشد ، مرحله چسب زنی و پرس با کیفیت بهتری انجام خواهد گرفت .

ایستگاه برش سر و ته با اره

در زمان چسباندن نوار ها به صورت کلی نیاز به قطع کردن سر و ته وجود دارند که این کار به وسیله ایستگاه برش سروته به واسطه اره انجام می شود تا کار شما در نهایت ظاهری مناسب و حرفه ای داشته باشد.

فرز ردیوس بالا و پایین

این ایستگاه به عنوان یکی از تخصصی ترین ایستگاه های لبه چسبان به شمار می رود که در برخی از انواع دستگاه ها دارای قابلیت زاویه پذیری است . در زمان خرید لبه چسبان ۸ ایستگاه می توانید قدرت و توانایی های فرز ردیوس بالا و پایین را بر اساس دستگاه انتخاب شده متوجه شوید.

فرز کرنر

همانطور که می دانید نوارهای PVC به صورت عمده از عرض پانل ها کمی عریض تر هستند و به همین جهت نیاز به برش مقدار اضافه آن ها می باشد به همین جهت دستگاهی به نام کرنر زن یا ایستگاهی به نام کرنرزن در دستگاه لبه چسبان در نظر گرفته می شود. ایستگاه فرز کرنر به نام ایستگاه گوشه زن نیز شناخته می شود . در واقع در این ایستگاه در دستگاه لبه چسبان در قسمت های گوشه کار نوار PVC چسبانده می شود. هر اندازه که دقت و سرعت این ایستگاه بیشتر باشد قیمت دستگاه لبه چسبان بیشتر خواهد بود.

پولیش

یکی از مهم ترین مراحلی که سبب می شود تا تولیدات شما با سایر تولیدات موجود در بازار از نظر کیفیتی متفاوت شود ، پولیش می باشد . در واقع ایستگاه پولیش به عنوان یکی از مهم ترین ایستگاه ها و به عنوان یکی از ایستگاه های نهایی در نظر گرفته می شود . عملیات پویش سبب می شود که ظاهر نو و براق یک قطعه حفظ شود و در نهایت مقاومت قطعه نسبت به شرایط جوی بیشتر شود. ایستگاه پولیش در لبه چسبان ۸ دستگاه دقیقا این عملکرد را به خود اختصاص داده است . پولیش در این دستگاه به واسطه فرچه و برس گردان تعبیه شده در دستگاه انجام شده و وظیفه این ایستگاه تمیز کاری ورق است.

لیسه نوار

یکی از مراحل پرداخت در لبه چسبان ها لیسه نوار است که بسته به ایستگاه های دستگاه لبه چسبان در نظر گرفته می شود. این ایستگاه در لبه چسبان ۸ دستگاه وجود دارد و وظیفه پرداخت قسمت اضافی نوار در هر دو طرف را بر عهده دارد.

خرید لبه چسبان ۸ ایستگاه

لبه چسبان ۸ ایستگاه از جمله دستگاه های فوق حرفه ای است که توسط برند های متفاوت با ویژگی های متفاوتی ساخته می شود. اگر که شما می خواهید از این دستگاه در صنعت خود استفاده کنید باید شناخته کاملی از برند ها و ویژگی های دستگاه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این دستگاه را خریداری نمایید.  هر برند و هر شرکت تولید کننده با توجه به سیاست و قیمت ارائه دهنده ویژگی ها و کیفیت منحصر به فردی را ارائه می دهد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لبه چسبان ۸ ایستگاه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد