لبه چسبان کارکرده

0

لبه چسبان کارکرده

لبه چسبان یکی از دستگاه هایی که در صنعت چوب کاربرد های فراوانی داشته و به دلیل مزایای فراوانی که دارد ،با استقبال زیادی مواجه شده است. دستگاه لبه چسبان کارکرده در واقع می تواند دستگاهی باشد که توسط شرکت و یا کارگاهی مورد استفاده قرار گرفته و این شرکت و یا کارگاه به هر دلیلی قصد فروش آن را دارد. برای خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده لازم است که شما نکاتی را در این رابطه بدانید و ما در این مقاله قصد داریم که این نکات را مطرح نموده شما را با مزایا و معایب این دستگاه پرکاربرد آشنا نماییم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

نکات لازم برای خرید لبه چسبان کارکرده

در حقیقت برای خرید یک دستگاه لبه چسبان کارکرده لازم است که ابتدا بدانید:

  •   که توقع شما دستگاه لبه چسبان چیست؟
  •   از سلامت فنی لازم برخوردار باشد.
  •   حتما از یک فرد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.
  •   به طول عمر آن نیز دقت کنید.
  •   توجه به نکات دیگری از قبیل مقدار برق مصرفی ، دمایی که دستگاه در آن بیشترین عملکرد را دارد و همچنین اندازه و سایز دستگاه نیز لازم است.

در اینجا لازم است که توضیح دهیم منظور ما از اینکه توقع شما از دستگاه چیست این است که دستگاه لبه چسبان باید مطابق نیاز و اینکه چه نوع کارایی از ان انتظار دارید، خریداری شود. برای مورد بعدی شما باید اطمینان یابید که دستگاهی که خریداری می کنید حتما کارکرده و از لحاظ فنی از سلامت لازم برخوردار بوده و نیازی به تعمیر نداشته باشد. همچنین لازم است که به منظور این کار حتما از یک فرد با تجربه و مهارت کافی کمک بخواهید تا بتوانید دستگاهی مناسب را خریداری نمایید. مدت زمانی که قبلا از دستگاه استفاده شده و اینکه ساعات کارکرد  دستگاه در تولیدی و یا کارگاه قبلی چقدر بوده است که قیمت و در نهایت خرید شما اهمیت زیادی دارد. توجه به کلیه ی امکانات و توانایی دستگاه برای ارائه ی یک محصول با کیفیت نیز از جمله مواردی است که در هنگام خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده باید به آن دقت نمایید.

مزایای خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده

از مهم ترین مزایای خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده این است که شما می توانید این دستگاه را با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به دستگاه نو خریداری نمایید. در واقع چنانچه دستگاهی که شما خریداری می کنید از سلامت فنی لازم برخوردار باشد ، نسبت به هزینه ای که پرداخت نموده اید ، سود لازم را دریافت خواهید کرد و در هزینه های شما صرفه جویی نیز خواهد شد.

از دیگر مزایای خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده این است که این نوع دستگاه ها در صورتی که با مشکل فنی مواجه شوند ، شما می توانید با هزینه ی نسبتا کم و با به کارگیری فردی خبره در این امر، این مشکل را برطرف نمایید.

معایب خرید دستگاه لبه چسبان

یکی از مهم ترین عیوب خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده این است که امکان این امر وجود دارد که دستگاهی که شما خریداری می کنید به قیمت واقعی آن به شما فروخته شود و به نوعی بیشتر از قیمت واقعی دستگاه بپردازید. به منظور جلوگیری از بروز این مسئله لازم است که قبل از هرگونه اقدام برای خرید هر دستگاه کارکرده ای ، ابتدا تحقیقات لازم را بعمل آورده و دستگاه را به قیمت واقعی آن خریداری نمایید. در ضمن هنگامی که دستگاه توسط شخص دسته ی اول به شما فروخته شود به مقدار قابل توجهی به قیمت نهایی دستگاه افزوده می شود. پس لازم است که دستگاه را از شرکت و یا کارگاه تولیدی دسته ی اول خریداری نمایید.

حتما از فردی که دستگاه را از او خریداری می کنید مدت زمانی را بخواهید تا در اختیار شما قرار دهد و شما بتوانید در این زمان نحوه ی کارکرد و سالم بودن دستگاه را بررسی نمایید و در صورتی که از عملکرد ان راضی نبودید ، دستگاه را به فروشنده پس دهید.

یکی از مهمترین مواردی که باید در خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده دقت نمایید این است که این دستگاه از ایستگاه های مختلفی برخوردار است و در هریک از این ایستگاه ها نقش خاصی را برعهده دارند. پس در هنگام خرید دقت کنید که هر ایستگاه وظیفه ی خود را به درستی و به طور کامل انجام می دهد.

در پایان باید بگوییم که خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده همانطور که مزایایی دارد از معایبنی نیز برخوردار است. شما به عنوان یک فرد خریدار لازم است که در مورد آنچه از دستگاه می خواهید اطلاعات لازم را کسب کرده و با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا در پایان بتوانید مناسب ترین دستگاه که مطابق با اهداف تولیدی و یا کارگاه شماست و با معقول ترین قیمت ،خریداری نمایید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لبه چسبان کارکرده مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد