قالب سایت شرکتی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قالب سایت یکی از ابزارهای ضروری برای ایجاد و طراحی اولیه هر سایتی است . مهم نیست شما چه نوع کسب و کاری دارید، در هر صورت گرافیک صفحات سایت در نگاه اول هر بازدیدکننده، امری مهم و قابل توجه است. چنانچه تمایل دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، همراه ما باشید.

قالب سایت شرکتی

در واقع گرافیک، طرح و نحوه نمایش صفحات سایت را مشخص می کند.

قالب سایت را می توان به ویترین مغازه تشبیه کرد مسلماً اگر ویترین مغازه ای از نظر مشتری جذاب به نظر آید حتما برای خرید به داخل مغازه می رود پس قالب زیبا و گیرا یکی از ارکان ضروری طراحی سایت می باشد.

اگر ظاهر سایت فروشگاهی خود را با قالبی پیشرفته زیباسازی کنید شک نکنید که فروش محصولاتتان چندین برابر خواهد شد زیرا بازدیدکننده اگر در نگاه اول از طرح و چینش محصولات خوشش آید حتما برای دیدن دیگر محصولات رغبت پیدا می کند.

قالب سایت را از کجا می توان تهیه کرد ؟

امروزه با توجه به اهمیت داشتن سایت، قالب های متنوعی را می توان در بستر اینترنت جستجو کرد. صاحب کسب و کار با دیدن پیش نمایش قالب ها می تواند یکی را بنا بر سلیقه خود انتخاب کند، سپس تغییرات لازم را روی محتوای قالب انجام دهد.

البته قالب سایت را هر زمان که بخواهید می توانید تغییر دهید و اینطور نیست که اگر در ابتدا قالبی را روی سایت نصب کردید دیگر نتوانید قالب دیگری را جایگزین نمایید.

تغییر قالب هیچگونه اختلالی در محتواهای داخل سایت شما ایجاد نمی کند فقط طرح و ظاهر سایت تغییر می کند.

آیا به ازای دریافت قالب باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

در سایت های مختلفی امکان دریافت قالب های متنوع به صورت رایگان برای کاربران فراهم شده است. اما برای دریافت برخی از قالب های سفارشی می بایست مبلغی پرداخت کنید .

البته کسانی که با کدهای HTML آشنا هستند می توانند همان قالب رایگان را دانلود کنند و با توجه به طرح مورد نظر خود تغییرات لازم را روی قالب سایت پیاده کنند اما کسانی که هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی ندارند و طرح خاصی نیز مد نظرشان است حتما قالبی را خریداری کنند که دقیقا متناسب با نیاز سایتشان است.

هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قالبی را برای فروشگاه مجازی خود انتخاب کنید که واکنش گرا باشد یعنی بازدید کننده به راحتی بتواند در هر دستگاهی اعم از کامپیوتر، تبلت و گوشی موبایل مطالب سایت شما را بررسی کند و یا اینکه بتواند عکس های محصولات را به طور واضح مشاهده کند.

همچنین اگر کاربر قصد خرید محصولی از سایت شما را داشت بتواند به راحتی با گوشی موبایل پرداخت از طریق درگاه را انجام دهد.

به نوع فونت  توجه کنید که کاربر راحت و واضح مطالب سایت شما را مطالعه نماید.

قالبی را انتخاب کنید که بتوانید به تمام کدهای آن دسترسی داشته باشید در این صورت می توانید خودتان تغییرات لازم را روی آن پیاده سازی نمایید.

اگر از شرکت های طراحی سایت مجازی قالب سایت را تهیه می کنید حتما سایتی را انتخاب کنید که نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد همچنین نمونه کارهای پیشین شرکت را بررسی کنید سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

پشتیبانی یکی دیگر از مولفه های مهم در خرید قالب سایت است . هنگامی که شما صاحب کسب و کار مبلغی را برای دریافت قالبی خاص پرداخت می کنید حتما توجه کنید که پشتیبان قوی داشته باشد تا پس از نصب قالب در صورت بروز مشکل راه حل مناسبی در اختیارتان قرار دهد.

قالب سایت وردپرس چیست ؟

وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که به تمام افراد مبتدی در ایجاد سایت کمک می کند .  این CMS طرفدار زیادی دارد و برای ساخت هر نوع سایتی اعم از شرکتی، فروشگاهی، علمی و یا تفریحی کاربرد دارد . به دلیل محبوبیت زیاد وردپرس قالب های متنوع بسیاری از این CMS در اینترنت موجود است و انتخاب بهتری را می توان متناسب با نیاز سایت پیدا کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد