قالب سایت رایگان کارا آی تی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: به منظور آگاه سازی کاربران از انواع قالب سایت های رایگان شرکت طراح کارا آی تی می خواهیم، چند مورد از قالب سایت های رایگان  این شرکت را معرفی کنیم.

قالب سایت رایگان کارا آی تی

شرکت کارا آی تی ( karait ) با ارائه هزاران قالب سایت رایگان و متنوع آماده خدمت به شما است. در اینجا صرفا چند مورد از این هزاران قالب سایت رایگان را با توجه به کاربرد و امکانات برای شما معرفی می کنیم.

قالب سایت های رایگان به شما امکان ساخت سایت ، تنظیم و مدیریت آن را می دهد. تنها شرط لازم برای استفاده از قالب سایت و بارگذاری صفحه اولیه آشنایی با زبان هاcss   و html است.

در ادامه مطلب شما انواع قالب سایت تک صفحه، شرکتی، شخصی، خبری و چند منظوره کارا آی تی را مشاهده خواهید کرد.

 قالب سایت رایگان تک صفحه کارا آی تی

  1. قالب  (Bino): این قالب سایت رایگان ویژه ی افرادی است که از تجربه بالایی در زمینه html دارند. برای نگارش آن از زبان css۳ وhtml۵ استفاده شده است، تک صفحه می باشد. بوت استرپ و ریسپانسیو است
  2. قالب  (Bell): تک صفحه، دارای قابلیت گرافیکی بالااست. از زبان html۵ و css۳ بهره می گیرد.
  3. قالب  (Imperial): مختص شرکت ها وتک صفحه ای، ریسپانسیو و بوت استریپاست. از زبان های برنامه نویسی , Css ۳   Html ۵ و Java Script پشتیبانی می کند. اگر شما تازه کار نیستید برای شما مطلوب است.
  4. قالب  (Easy Resume): مختص سایت های شخصی و راست چین می باشد. از تمام زبان ها پشتیبانی کرده ، ریسپانسیو ، دینامیک وبوت استارپ است.

قالب سایت رایگان شرکتی

  1. قالب (Neve): این قالب سایت رایگان یک قالب شرکتی وریسپانسیو می باشد. برخورداری از دینامیک قوی و استفاده چند منظوره از آن از مزیت های آن می باشد. از تمام زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند.
  2. قالب (Corporate Club): یک قالب شرکتی رایگان که از زبان جاوا اسکرایپت پشتیبانی می کند. بوت استریپ و اسپانسیو بوده و از حجم بسیار پایینی برخوردار است. دموی آسان این قالب سایت شرکتی از ویژگی های بارز آن است.
  3. قالب (Accesspress Parallax): یک قالب شرکتی رایگان که دارای حالت دینامیکی قوی و اسپانسیو می باشد. این قالب سایت رایگان قابل تغییر وبوت استرپ نیز هست.

 قالب سایت رایگان شخصی 

  1. قالب (V Card): این قالب سایت رایگان شخصی، بوت استارپ ریسپانسیو دارای گرافیک ودینامیکی قوی است. از زبان برتامه نویسی html در طراحی آن استفاده شده است.
  2. قالب  (Vlaca): این قالب شخصی تک صفحه است، بوت استارت، ریسپانسیو وراست چین است. دارای کد نویسی مرتب و غیر قابل تغییر می باشد. با کپی پس از پوسته ظاهری می توانید سایت حاصل از این قالب سایت رایگان را گسترش دهید.
  3. قالب(Mahira) : این قالب رایگان شخصی دارای دینامیک وگرافیک فوق العاده و مناسب برای ساخت رزومه شخصی می باشد. از تمام زبان های برنامه نویسی در طراحبی آن استفاده شده است.

قالب سایت خبری کارا آی تی

  1. قالب (Style blog): این قالب خبری رایگان از تمام زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند. اگر وارد به زبان های برنامه نویسی باشید. می توانید کاربرد این قلب سایت رایگان تغییر دهید. این سایت رایگان بوت استرپ و ریسپانسیو است.
  2. قالب (Great News): این قالب سایت خبری مختص مجلات می باشد. از زبان جاوا اسکریپت پشتیبانی کرده و بوت استرپ و ریسپانسیو می باشد. از دینامیک و گرافیک عالی برخوردار است.
  3. قالب (Activello): این قالب سایت رایگان مختص مجلات است از تمامی زبان های برنامه نویسی در طراحی آن استفاده شده است. از پروتکول های http پشتیبانی می کند. بوت استارپ و ریسپانسیو بوده سازگار با ووکامرس است.

قالب سایت چند منظوره 

  1. قالب (Divi): این قالب از محصولات وردپرس می باشد که کارا آی تی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد .
  2. قالب (Avada): از معرف ترین قالب های چند منظوره است و کارا آی تی ان را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد.
  3. قالب (Impreza): این قالب از محصولات ورد پرس می باشد که شرکت کارا آی تی این قالب چند منظوره را به ضورت رایگان در اختیار شما می گذارد. توجه کنید شما برای برخورداری از امکانات بیشتر این قالب سایت های چند منظوره می توانید نسخه اورجینال را از کارا آی تی خریداری کنید.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد