قالب سایت رایگان فروشگاهی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قالب سایت رایگان، قالبی است که جهت تغییر ظاهر سایت، شما را یاری می کند. هدف از نوشتن این مقاله کمک به صاحبان کسب و کار است که بدانند به طور کاملا رایگان می توان سایتی برای فروش محصولات خود ایجاد نمایند. پس اگر قصد راه اندازی سایتی برای ارائه خدمات خود دارید همراه ما باشید.

قالب سایت رایگان فروشگاهی

برای دانلود قالب سایت رایگان تنها کافی است به دنیای اینترنت و سایت های مربوط به شرکت های طراحی سایت مراجعه نمود.

صاحبان کسب و کار با شنیدن قالب سایت رایگان شاید به فکر فرو روند که آیا امکان طراحی سایت به طور رایگان نیز وجود دارد؟ پس در این مقاله به ساخت سایت رایگان و کم هزینه خواهیم پرداخت.

چطور می توان سایت رایگان و قالب سایت رایگان را تهیه کرد؟

اگر شما فردی هستید که در دنیای حقیقی کسب و کاری را راه انداخته اید حتما جهت فروش بیشتر محصولات و ارائه خدمات خود به یک سایت مجازی نیازمندید.

ممکن است شما حتی هیچ شناختی از طراحی سایت و کد نویسی نداشته باشید هیچ مشکلی نیست به راحتی می توانید بدون هیچگونه دانش فنی و برنامه نویسی سایت مختص به فروش محصولات خود را طراحی و ایجاد نمایید سپس با نصب قالب سایت رایگان طرح و رنگ سایت را تعیین کنید.

برخی گمان می کنند برای داشتن سایت فروشگاهی حتما باید با شرکت طراحی سایت قرارداد ببندند یا اینکه هزینه ی گزافی پرداخت کنند در صورتی که با کمک سایت سازهای بسیاری همچون Wix و یا وردپرس می توانید سایتی رایگان ایجاد کنید.

چطور می توان به کمک وردپرس سایت و قالب سایت رایگان داشت؟

اگر کمی با نحوه ساخت سایت و طراحی آن آشنا باشید حتما کلمه وردپرس را شنیده اید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که به وسیله آن می توان در کمترین زمان ممکن سایتی پیشرفته داشت.

البته سیستم های مدیریت محتوای دیگر همچون جوملا و اپن کارت را در بستر اینترنت می توانید مشاهده نمایید اما به امروز هیچ کدام از نظر قابلیت نتوانسته اند جایگاه وردپرس را از آن خود نمایند.

افراد به کمک وردپرس و قالب سایت رایگان می توانند وبسایت های مختلفی همچون شرکتی، خبری، فروشگاهی، علمی، انجمن ها و هر نوع وبسایتی را ایجاد نمایند.

وردپرس یک CMS متن باز است و اگر کسی دانش برنامه نویسی داشته باشد می تواند به راحتی سایت را با توجه به نیاز خود تغییر دهد و این یکی دیگر از قابلیت های مورد توجه وردپرس است.

و اما به قالب سایت رایگان بپردازیم، پس از نصب سیستم وردپرس متوجه می شوید که به طور پیش فرض قالبی روی سایت نصب است که علاوه بر آن قالب های رایگان دیگری در مخزن آن موجود است که می توانید با توجه به خدماتتان و یا سلیقه و طرح مورد نظرتان یکی را جایگزین قالب پیش فرض کنید.

حالا این سوال پیش می آید که می توان برای سایت رایگان قالبی پیشرفته طراحی کرد؟ بله اگر طرح و سبک خاصی در ذهن دارید می توانید با مشورت گرفتن از یک طراح و یا مشاوره با شرکت های طراحی سایت تمام خواسته های خود همچون رنگ، طرح، نحوه نمایش صفحات، نحوه چیدمان المنت ها، نحوه نمایش محصولات و … را روی سایت ایجاد شده پیاده سازی نمایید.

به دلیل محبوبیت وردپرس قالب های متنوع و پیشرفته ای از این CMS را می توانید روی سایت خود نصب کنید . بسیاری از این قالب ها رایگان بوده و بسیاری دیگر هزینه بر هستند. این موضوع بستگی به خود صاحب کسب و کار دارد که چه بودجه ای را برای ساخت سایت کسب و کار خود در نظر گرفته است.

پیش از تهیه وردپرس می بایست حتما هاستی برای دامنه خود انتخاب کنید که هاست های رایگان نیز برای شروع کار وجود دارند.

قبل از آن نیز مانند مغازه حقیقی باید یک نام برای سایت خود انتخاب کنید که به آن دامنه گویند. پیش از ثبت دامنه از آزاد بودن آن اطمینان پیدا کنید . برای بررسی آزاد بودن دامنه می توانید از طریق سایت های ثبت، تمدید و انتقال دامنه مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد