طرح چوبی با طرح مدرن 

0

طرح چوبی با طرح مدرن

طرح چوبی با طرح مدرن : در حالی که بسیاری از ما دنبال در هایی با قیمت ارزان برای خانه هستیم، در های با کیفیت و زیبا یکی از ده عامل اصلی افزایش ارزش خانه هستند. انتخاب یک در شیک که برای سالیان بدون تغییر و زیبا باقی می ماند مزایای زیادی دارد. انتخاب درها باید به دقت انجام شود چون اولین عنصری ست که فرد هنگام ورود به خانه و فضا می بیند. هنگامی که صحبت از خرید در می شود، مهم است که به خاطرداشته باشید گزینه های زیادی در برابر خود دارید و چه تعداد در، مورد نیازتان است. همچنین شناخت انواع مختلف محصولات مدرن در که دردسترس است نیز می تواند بسیار مفید باشد.

ممکن است اخیرا در طراحی و ساخت و سازهای ساختمان های جدید متوجه محبوبیت روزافزون ظاهر مدرن شده باشید که این سبک خود را در درهای خانه نیز جای داده است. این سبک تنها اختصاص به خانه ندارد بلکه در فضاهای تجاری و اداری نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است.

طرح چوبی با طرح مدرن

درهای جدید به دلیل ظاهر ساده و زیبایشان پرطرفدارند. این درها به طور معمول یک سطح شفاف با پنل های شیشه ای هستند که معمولا مربع، مستطیل و یا گرد هستند. درهای مدرن انواع مختلفی از طراحی های جالب و چشم نواز دارند که تاثیرگذاری آنها بر محیط و افراد را بیشتر کرده است. معمولا درها از جنس چوب هستند، اگرچه انواع مختلف و محبوب دیگری نیز وجود دارد، اما درهای چوبی به علت زیبایی و استحکامی که دارند، بسیار پرطرفدار و گزینه شماره یک اغلب افراد هنگام خریدن در هستند، با این حال، این روزها حداقل هفت یا هشت نوع مختلف در مدرن در بازار وجود دارد که هرکدام سبک و رنگ های متنوع خاص خود را دارند.

اغلب موارد دو سبک کلاسیک و مدرن برای طرح در وجود دارد. و اگر دلیل خاصی برای انتخاب در کلاسیک ندارید، در های مدرن تقریبا همیشه انتخاب بهتری هستند و از مد نخواهند افتاد.

تنوع زیاد رنگ های در مدرن می تواند به راحتی دغدغه شما را برای ست بودن رنگ در با سایر رنگ های موجود در خانه یا اتاق حل کند. به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ در برای شما به کفپوش، مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو بستگی دارد.

در چوبی که سطحی کاملا صاف و روکش های چوبی ساده یا طرح دار دارد، ایده آل خانه هایی است که با سبک مدرن دکوراسیون شده اند.

درهای چوبی مدرن نه فقط ظاهر زیبا و جذابی دارند، بلکه با کیفیت بالای خود، نشانگر این مطلب هستند که از مواد با کیفیت ساخته شده اند که به معنای ماندگاری و دوام طولانی مدت آنها است.

انواع در مدرن

در این قسمت شما را با چهار نوع اصلی در مدرن آشنا می کنیم. آشنایی با این چهار نوع، در هنگام خرید باعث می شود بهترین تعادل ممکن میان شکل و عملکرد در پدید آید. زیرا قطعا شما به دنبال محصولی هستید که برای سلیقه خاص شما مناسب باشد و در عین حال، عملکرد بهینه ای برای فضای موردنظرتان داشته باشد.

  1. درهای فرانسوی : این در ها از شیشه های مستطیل شکلی که در تمام طول در کشیده شده اند، تشکیل شده اند. معمولا این درها از دو پنل در یک قاب ساخته می شوند. می توانید این در ها را طوری تنظیم کنید که هر دو پنل فعال باشند یا فقط یکی از پنل ها فعال باشد. این درها مناسب اتاق هایی هستند که از نور زیادی بهره نمی برند.
  2. درهای بیفولد : معمولا این نمونه از در مدرن را می توانید در کمدها استفاده کنید. این درها معمولا به صورت جفت نصب می شوند و طراحی چندپنلی آنها موجب می شود که در صورت لزوم به راحتی از جای خود خارج شوند. نکته خوب دیگر در رابطه با این درها این است که می توان آنها را از قالب های مختلف و انواع مختلف چوب تهیه کرد.
  3. درهای کشویی : این درها برای کمدهای بزرگ یا حمام ها عالی هستند.
  4. درهای جیبی : این درها برای صدها سال در حاشیه بودند و به تازگی دوباره محبوبیت خود را به دست آورده اند. عناصر منحصر به فرد معماری این درها یکی از اولین جنبه های چشمگیر این درهای مدرن است و همچنین امکان صرفه جویی در فضای کف را نیز می دهد.

مزایا :

  1. درهای چوبی مدرن هزینه معقول تری نسبت به درهای کلاسیک و طرح های سنگین دارند.
  2. درهای چوبی مدرن کارآیی و نصب ساده تری دارند
  3. درهای چوبی مدرن جدیدند و ظاهری به روز و شیک را القا می کنند
  4. درهای چوبی مدرن از نظر طراحی کاملا انعطاف پذیر هستند و با تعداد زیادی از طرح های دکوراسیون هماهنگی دارند.
  5. برخلاف درهای کلاسیک که به طور معمول پیام اصلی آنها سادگی در دنیای قدیمی ست، درهای چوبی مدرن بسته به جزئیات در، پیام های بسیاری را بسته به سلیقه شما نشان دهند.
  6. درهای چوبی مدرن معمولا از مواد خاص و باکیفیت بالا ساخته می شوند
  7. سخت افزار درهای چوبی مدرن از فلز باکیفیت ساخته شده و چشم نواز تر است.
  8. درهای چوبی مدرن با سبک خاص، می توانند با صرف جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی از هزینه قبض گاز و برق شما بکاهند

معایب :

  1. هنگامی که یک در چوبی جدید به طور خاصی طراحی شده است، به این معنی است که برای تمیز شدن کامل نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.
  2. استفاده مکرر از درهای ارزان قیمت باعث خرابی و فرسایش آنها می شود.

به یاد داشته باشید که انتخاب در چوبی مدرن مدنظرتان تنها اولین قدم است و باید فاکتورهای دیگری را نیز در نظر داشته باشید. آنچه بیش از همه اهمیت دارد این است که انتخاب شما، هرچه که باشد، چیزی ست که سلیقه شخصی شما را در منزل نشان می دهد. به خاطر بسپارید که اتاق های مختلف نیازهای متفاوتی دارند و نمی توان برای خرید در برای همه فضاها یک تصمیم یکسان گرفت، این امر در رابطه با انتخاب نوع در نیز صادق است و باید حتما این مسئله را در نظر داشت.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک طرح چوبی با طرح مدرن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد