طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار

0

به گزار ش مجله اینترنتی دکوکده: شرکت های مختلف موجود در دنیا با طراحی سایت فروشگاهی می توانند به گسترده شدن بیزنس و تیم خود کمک کنند. شرکت هایی که به خرید و فروش محصولات متفاوت اعم از پوشاک،کیف و حتی محصولات سوپرمارکتی می پردازند، با ایجاد سایت فروشگاهی می توانند فروش خود را به چندین برابر برسانند.

طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار

با طراحی سایت فروشگاهی می توانیم سایتی در حوزه ی فعالیت کاری خود ایجاد نماییم. حالا این سوال برای دارندگان کسب و کار پیش می آید که اصلا چه نیازی به داشتن وب سایت است؟ آیا داشتن مغازه و فروش حضوری برای کسب درآمد کافی نیست؟

همانطور که می دانیم امروزه عصر، عصر تکنولوژی و ارتباطات است و بیشتر کارها از طریق اینترنت و غیر حضوری صورت می گیرد. با داشتن سایت، افراد می توانند تمام اطلاعات محصولات خود را در بستر اینترنت منتشر کنند و خریدار عزیز تنها با یک کلیک می تواند به اطلاعات مربوط به هر محصول دسترسی پیدا کند.

با طراحی سایت فروشگاهی تا چه میزان می توان فروش خود را بالا برد؟

افرادی که صاحب شرکت و کسب و کار هستند، این نکته را در نظر بگیرند که با طراحی سایت فروشگاهی می توانند تمام تبلیغات مربوط به کسب و کار خود را در صفحات وب سایت درج نمایند، همچنین تمام خدمات خود را به طور کامل شرح دهند به طوری که مشتری با خواندن مطالب سایت می تواند متوجه نوع عملکرد شرکت شود.

 

در واقع صاحبان کسب و کار به جای صرف هزینه گزاف برای تبلیغات حضوری و کاغذی می توانند با پرداخت هزینه ای هوشمندانه کاتالوگی تبلیغاتی با تاثیر بیشتر را در بستر اینترنت فراهم کنند.

با داشتن وبسایت به راحتی می توان تصویر محصولات همراه با اطلاعات و توضیحات مربوطه، را به مشتریان عرضه کرد. در نتیجه اطمینان خاطر داشته باشید که با طراحی سایت  فروشگاهی فروش محصولات به چندین برابر می رسد چون زمانیکه تنها فروش حضوری داشته باشید افراد محدودوی می توانند از شما خرید کنند اما با داشتن وبسایت افراد در سراسر نقاط جهان به اطلاعات محصولات شما دسترسی می یابند و با توجه به نیاز خود از سایت خرید خود را انجام می دهند.

برای طراحی سایت فروشگاهی به چه چیزهایی نیاز است؟

تا این جا در مورد مزایای داشتن سایت فروشگاهی صحبت کردیم اکنون می خواهیم بدانیم برای طراحی سایت فروشگاهی به چه چیزهایی نیاز است!

  • در مرحله اول باید بدانیم قصد راه اندازی چه نوع کسب و کاری را داریم و قرار است چه نوع امکاناتی را به سایت بیافزاییم. سپس به کمک کسی که در طراحی وبسایت تبحر دارد طرح اولیه آن را آماده می کنیم.
  • در مرحله دوم باید طرح سایت همراه با رنگ های انتخابی در فوتوشاپ پیاده سازی شود.
  • پس از آماده شدن طرح سایت، آن را به کدهای css و html تبدیل کنید.
  • به کمک برنامه نویس با کدهای html و css سایت را برنامه نویسی کنید.
  • کدها را روی هاست معتبر کانفیگ کرده و سپس محتوای سایت خود را درج نمایید.
  • در انتها عملکرد سایت و محتوای آماده شده را بررسی کنید.

قالب سایت چیست و چه کاربردی برای طراحی سایت فروشگاهی دارد؟

به راحتی می توان با پلاگین های آماده همچون وردپرس سایت فروشگاهی خود را در عرض چند روز تهیه کنید اما پس از آماده سازی سایت فروشگاهی حتما نیاز به قالب سایت دارید .

قالب سایت در واقع شکل و ظاهر سایت شما است و شما می توانید متناسب با سلیقه و محصولات مورد نظرتان قالب مختص سایتتان را انتخاب کنید. البته هم نوع رایگان آن در اینترنت موجود است هم نوع پولی آن.

این موضوع را مهم تلقی کنید که ظاهر سایت شما می توانید تاثیر به سزایی در فروش محصولات داشته باشد چرا که بازدید کننده اگر از ظاهر وب سایت شما خوشش نیاید مطمئناً از بررسی محصولات شما در همان ابتدای کار پشیمان خواهد شد پس قالبی را انتخاب کنید که در عین جذابیت متناسب نیز باشد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

زمانی که در مورد طراحی سایت فروشگاهی صحبت می کنیم یعنی طراح سایت  مسئولیت نوشتن کدهای سایت شما را بدون هیچگونه کپی برداری تقبل نماید. در این صورت شما پنلی مخصوص مدیریت خواهید داشت و همان قالبی که در ذهنتان خطور می کند را به کمک طراح سایت ایجاد نمایید.

مسلماً هزینه طراحی سایت فروشگاهی به طور اختصاصی بیشتر از طراحی سایت به کمک پلاگین است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد