سرویس خواب

0

سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب مناسب باید در ابتدا به نیاز های خود توجه کنید. با گشتی در بازار می توانید با انبوهی از طرح ها و مدل های سرویس خواب مواجه خواهید شد که هرکدام با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. آنچه که در خرید سرویس خواب  بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد جنس آن می باشد و می توان گفت اولین سوالی که شما از فروشنده خواهید کرد در مورد جنس سرویس خواب خواهد بود.

بهتر است سرویس خواب را از جنسی بخرید که بتواند برای یک مدت طولانی دوام داشته باشد. اگر در هنگام خرید به این موضوع دقت نکنید، ممکن است در مدت زمان کوتاهی دوباره مجبور شوید که هزینه ایی را برای خرید و یا تعمیر آن در نظر بگیرید که این موضوع به لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

سرویس خواب و جنس آن

شما می توانید سرویس خواب را در جنس های ملامینه،فلز، ام دی اف و چوب در بازار بیابید. در این میان بیشترین جنسی را که می توانید بیابید ام دی اف خواهد بود. معمولا مبلمان ساخته شده از ام دی اف دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر جنس ها بخصوص چوب دارد و به جرات می توان گفت جنسی که عامه مردم توان پرداخت هزینه آن را دارند. البته ملامینه نیز جنسی است که در ساخت مبلمان نیز از آن استفاده می شود و همانند ام دی اف می توانید آن را به وفور در بازار بیابید. ملامینه نسبت به ام دی اف قیمت پایین تری دارد.

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب و خرید سرویس خواب باید به آن توجه کنیم. اندازه و سایز آن می باشد. البته باید گفت که سایز سرویس خواب برای ست دونفره دارای طول ۲۰۰ سانتی متر  و عرض ۱۶۰ تا ۱۸۰  سانتی متر می باشد و و نوع تک نفره آن دارای طول ۲۰۰ سانتی متر و عرض ۹۰ تا ۱۲۰  سانتی متر می باشد. این اندازه ها در تمامی سرویس خواب ها رعایت می شود.

آنچه که آنها را از هم متمایز می کند، مدل و طرح آنهاست. برخی از مبلمان های  خواب طرح های ساده دارند و برخی دیگر حجیم و بزرگ می باشند. از این رو بهتر است برای انتخاب و خرید آن در ابتدا به میزان فضایی که در منزل دارید توجه کنید تا بتوانید طرح مناسبی را برای خود تهیه کنید. برای این منظور می توانید از انواع سرویس خواب های کم جا و تاشو استفاده کنید که بسیار مناسب فضاهای کوچک می باشند. برخی از تخت های تاشو کاربردی چند گانه دارند، یعنی علاوه بر اینکه می توانید از آنها به عنوان تخت خواب استفاده کنید با جمع کردن و تا کردن مفصل های آن می توانید به عنوان مبل بهره ببرید.

 سرویس خواب چوبی، گران اما بادوام

سرویس خواب چوبی یکی از محبوب ترین انواع مبلمان خواب محسوب می شود و همچنین از گران ترین نوع آن . مبلمان هایی که از چوب ساخته می شوند دارای استحکام، زیبایی و طول عمر بسیار خوبی  می باشند. در ساخت این نوع از مبلمان ها از چوب های مختلفی استفاده می کنند که هرکدام با توجه به خصوصیاتی که دارند از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند. رایج ترین نوع چوبی که در صنعت چوب از آن استفاده می شود. راش می باشد.

راش چوبی است که استحکام و مقاومت  بسیار خوبی دارد و رنگ آن به قهوه ایی مایل به قرمز می باشد از این رو می تواند در نگاه اول توجه شما را به خود جلب کند. شاید در برخی از منابع گفته شود که چوب راش در برابر حشرات مقاومت خوبی ندارد، توجه  داشته باشید که این مقایسه در برابر چوب گردو انجام می شود. چوب گردو چون تلخ است و  مورد پسند حشرات واقع نمی شود.

اگر توانستید مبلمانی از جنس چوب راش پیدا کنید، در خرید آن دچار تردید نشوید. راش چوبی است که می تواند یک عمر پا به پای شما زندگی کند و اگر درست از آن نگهداری کنید همچنان جلا و زیبایی اولیه خود را خواهد داشت. رنگ آن نیز هرگز از مد نخواهد افتاد.

سرویس خواب چوبی – سلطنتی

یکی دیگر از انواع سرویس خواب های چوبی، سرویس سلطنتی می باشد. این سرویس خواب چوبی مخصوص افرادی است که به تجملات و زرق و برق اهمیت ویژه می دهند. اگر قصد خرید این نوع از سرویس چوبی را دارید بهتر است فضایی کافی در اختیار داشته باشد. مبلمان های سلطنتی معمولا حجیم بوده و وزن سنگینی دارند. پس فضایی را برای آن در نظر بگیرید که مجبور به جا به جایی آن نداشته باشید. سبک و طرح سلطنتی که به عنوان استیل نیز شناخته می شود از جمله مدل هایی است که هرگز از مد نمی افتد.

در ساخت سرویس خواب سلطنتی معمولا از چوب هایی استفاده می شود که ابزار خوری خوبی داشته باشند. چون در این سبک مبلمان ها دارای منبت کاری های بسیار زیبایی هستند و همین موضوع آنها را خاص می کند. چوب گردو گزینه بسیار مناسبی برای این مدل می باشد.این چوب هم استحکام خوبی دارد و هم به راحتی طرح های منبت کاری را  قبول میکند. سرویس خواب های استیل همواره از چوب های مرغوب ساخته می شوند، از این رو همیشه یکی از گران ترین مبلمان ها  می باشد.  

سرویس چوبی نیمه استیل

سرویس خواب چوبی  نیمه استیل نیز یکی دیگر از انواع مبلمان های چوبی می باشد. این سبک از مبلمان برگرفته از مدل سلطنتی می باشد. در طراحی این مدل نیز از منبت کاری استفاده می شود اما نسبت به سبک سلطنتی از زرق و برق کمتری بهر همند است. این مدل طرح به این سبب طراحی شد تا آن دسته از افرادی که به سبک سلطنتی علاقمند هستد اما بهر دلیلی توان خرید آن را ندارند بتوانند از جایگزین مناسبی برای آن استفاده کنند. البته باید گفت این سبک از مبلمان نسبت به مدل استیل از قیمت کمتری برخوردار است اما همچنان جزء گران ترین محصولات چوبی قرار می گیرد.

به طور کلی صنایع چوبی نسبت به سایر مبلمان ها دارای قیمت بیشتری می باشند از این رو خرید آن برای همگان میسر نیست. به همین دلیل سعی شده است با استفاده از اجناس دیگر، سرویس خواب هایی طراحی شود تا به نیاز اکثریت مردم پاسخ دهد. ام دی اف جنسی است که توانسته است به خوبی جایگزین سرویس خواب چوبی شود. امروزه استفاده از ام دی اف بسیار گسترده شده است و می توان گفت بیشتر مبلمان خواب از جنس ام دی اف میباشد.

سرویس خواب ام دی اف

سرویس خواب ام دی اف را می توانید در طرح ها و مدل های گوناگون بیابید. خوب است بدانید که ام دی اف یک فیبر چوبی با چگالی متوسط می باشد. در تولید ام دی اف ضایعات چوب را با چسب ترکیب می کنند و در مجاورت گرما و فشار قرار می دهند که در نهایت منجر به تولید ام دی اف می شود. این محصول به راحتی رنگ و روکش را قبول می کند و از این رو مورد توجه صنعتگران چوب قرار گرفته است. ام دی اف مقاومت  خوبی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند و همچنین قیمت مناسب تری دارد.

یکی دیگر از انواع جنس هایی که در ساخت مبلمان خواب از آن استفاده می شود ملامینه می باشد. ملامینه نیز مانند ام دی اف نوعی فراورده ی چوبی می باشد.  در واقع نوعی ورق از ضایعات چوبی می باشد که پس از تولید یک روکش بر روی آن می کشند تا هم مقاومت آن را بالا ببرند و هم ظاهر قابل قبولی داشته باشد.

در تولید آن نیز  ضایعات چوب و چسب را با هم ترکیب کرده و در مجاورت فشار و حرارت قرار می دهند. تفاوت ام دی اف و ملامینه در میزان چگالی آنهاست. ملامینه چگالی کمتری دارد و نسبت به ام دی اف دارد و  مقاومت کمتری را از خود نشان می دهد. سرویس خواب ملامینه را می توانید با قیمت پایین تری تهیه کنید.

بهتر است بدانید که ملامینه در برابر رطوبت مقاوم نیست  و به راحتی شکل خود را از دست می دهد.

آنچه که باید در خرید سرویس بدانیم.

همیشه در خرید سرویس خواب به میزان فضایی که دارید دقت کنید و با توجه به آن مبلمان خواب خود را تهیه نمایید. در صورتی که فضای کافی در اختیار ندارید می توانید از انواع تخت های کمجا، تاشو و جک دار استفاده کنید.

هنگام خرید به کفی تخت ها دقت کنید تا از کیفیت برخوردار باشند.

هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو کنید. گاهی اوقات کالا های چوبی را از نوع بی کیفیت مواد تهیه می کنند و با رنگ و لعاب آن را زیبا و مستحکم نشان می دهند. اینگونه از مبلمان ها معمولا بوی تند و بدی دارند.

هنگام خرید سرویس خواب حتما به اتصالات و ابزار های به کار برده شده  دقت لازم را داشته باشید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

هنگامی که بر روی لبه تخت قرار می گیرید کف پای شما باید به راحتی در تماس  کامل با زمین باشد و زاویه زانو ۹۰ درجه قرار گیرد. این فاصله استاندارد ارتفاع سرویس خواب می باشد

هنگام خرید حتما از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سرویس خواب مراجعه کنید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد