خرید سرویس خواب

0

خرید سرویس خواب

خرید سرویس خواب همواره یکی از مسائل مهمی است که افراد به آن توجه می کنند. معیارهای زیادی برای مردم در خرید سرویس خواب وجود دارد که از آن جمله می توان به رنگ، سایز، جنس  و مدل سرویس خواب اشاره کرد و از همه ی اینها مهمتر، اساسی ترین دغدغه خانواده ها برای خرید سرویس خواب قیمت آن می باشد. همه ما همواره به دنبال این هستیم که با قیمتی مناسب و ارزان سرویس خواب با کیفیت و دلخواه خود را بخریم. اما واقعیت این است که در بازار های امروزه بدون آگاهی و اطلاعات خرید کردن باعث ضرر و زیان می شود.

برای خرید سرویس خواب حتما به بودجه و نیاز های خود دقت کنید. اگر مستاجر می باشید لازم نیست از سرویس خواب هایی استفاده کنید که حجیم و بزرگ هستند. بزرگ و سنگین بودن سرویس خواب تنها باعث دردسر  است. شما می توانید طرح های ساده و در عین حال شیکی را پیدا کنید که مناسب حال و روز شما باشد. در خرید سرویس خواب همیشه در نظر داشته باشید که این کالا جزء وسایلی است که قرار است مدت ها و یا شاید یک عمر با شما باشد، پس طوری هزینه کنید تا مجبور نشوید در مدت زمان کوتاهی اقدام به تعویض آن کنید.

خرید سرویس خواب و اینترنت

شاید شما هم یکی از آن افرادی باشید که از ترافیک و شلوغی بازار بیزار می باشید و هر زمان که  اسم خرید می آید ترجیح می دهید سردرد داشته باشید و در منزل بمانید و فقط کارت بانکی و رمز آن را به همسر خود بگویید و تاکید اکیدی بر میزان برداشت وجه از حساب بانکی خود داشته باشید. اما با پیامک هایی که از سوی با نک می آید مطمئن می شوید که مبلغی در حساب باقی نمانده است و ای کاش سردرد نمی داشتید.

یک راه حل خوب برای خرید سرویس خواب، خرید اینترنتی می باشد. شما می توانید به راحتی در منزل باشید و با تمامی افراد خانواده  اقدام به خرید اینترنتی سرویس خواب نمایید، بدون اینکه از منزل بیرون روید و یا احساس سردرد داشته باشید. لطفا در مقابل خرید اینترنتی مقاومت نکنید و نگویید مدل و طرح ها محدود و تکرای می باشند. سایت های بسیار خوبی وجود داند که می توانید از طریق آنها هم حساب بانکی خود را حفظ کنید و هم برای سلیقه های مختلف اقدام به خرید نمایید. البته در خرید اینترنتی همیشه باید مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشید.

سودجویان و کلاهبرداران همیشه، همه جا هستند. اگر در صدد خرید سرویس خواب به صورت اینترنتی هستید باید از این نوع خرید اطلاعات کافی و دقیق داشته  باشید تا بتوانید خریدی موفق را انجام دهید. خرید سرویس خواب به صورت اینترنتی، ارزان تر برای شما  می باشد چرا که واسطه ها حذف می شوند و دیگر لازم نیست پول دلال را بدهید،  از این رو سعی کنید این نوع خرید سرویس خواب را تجربه کنید. البته به نظر بسیاری از افراد تا جنس و کالا را لمس نکرد نمی توان  برای خرید آن اقدام کرد. اما بهر حال خرید سرویس خواب به صورت اینترنتی، امروزه رو به رونق است.

خرید سرویس خواب و انواع آن

برای اینکه در خرید سرویس خواب به مشکل بر نخورید و بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، در ابتدا سعی کنید انواع سرویس خواب و مدل آن را بشناسید. در ابتدا باید بدانید چه نوع سرویس خوابی برای چه کسی می خواهید. انواع سرویس خواب را می توان شرح زیر طبقه بندی کرد:

سرویس خواب نوزاد: برای خرید سرویس خواب نوزاد باید بیش از هر زمان دیگر وقت بگذارید و دقت کنید و معیار شما برای خرید تنها زیبایی نباشد. در خرید سرویس خواب کودک توجه کنید تا از مدل های چند منظوره استفاده کنید تا با رشد کودک، مجبور نباشید در مدت زمان کوتاه اقدام به تعویض آن کنید. همیشه امنیت در خرید سرویس خواب  نوزاد را مد نظر قرار دهید.

سعی کنید تا در خرید سرویس خواب نوزاد، بهترین جنس را انتخاب کنید تا باعث بروز حساسیت های پوستی و تنفسی برای فرزند تان  بوجود نیاید. بسیاری از سرویس خواب ها را با مواد نامرغوب می سازنند و سعی میکنند با رنگ آن را بپوشانند، دقت کنید سرویس خواب نوزاد نباید بوی تند و بدی داشته باشد. در خرید سرویس خواب نوزاد دقت کنید تا ترک و خوردگی در آن وجود نداشته باشد، ترک های موجود بر روی سرویس خواب نوزاد محل مناسبی برای حشرت و لارم های آن می باشد. سعی کنید سرویسی را تهیه نمایید  تا بتوانید ان را به راحتی  نظافت  و گردگیری کنید.

خرید سرویس خواب کودک و نوجوان

سرویس خواب کودک  و نوجوان: اگر از آن گروه از خانواده هایی می باشید که در منزل اتاق کافی ندارید  و در عین حال تمایل به خرید سرویس خواب کودک و نوجوان خود دارید، می توانید به سراغ خرید سرویس خواب های طبقاتی بروید. این نوع از سرویس خواب ها می توانید در طرح، مدل و رنگ های بسیار زیادی در بازار بیابید، که معمولا در طراحی های آنها از کمد و کشو هایی نیز استفاده می شود. این مدل از سرویس خواب بسیار مناسب افرادی است که همواره با کمبود فضا مواجه  هستند.

سرویس خواب کودک و نوجوان می توانید در نوع دخترانه و پسرانه نیز تهیه کنید. در این مدل ها سعی می شود تا درد طراحی رنگ و ساخت تخت خواب ها فاکتور هایی استفاده کنند که محبوب این دو قشر است. مثلا در نوع دخترانه آن سعی می شود تا از فاکتور های عروسکی در طراحی استفاده شود و در نوع پسرانه از طراحی های هواپیما و یا ماشین و توپ فوتبال و… بهره می برنند تا به این طریق نظر کودکان را به خود جلب کنند.

خرید سرویس خواب بزرگسال و اجزای آن

سرویس خواب دو نفره بزرگسال: خرید بزرگسال، همواره همراه با تعدادی لوازم جانبی می باشد. معمولا این نوع دارای قطعاتی مانند تخت و پنل آن، میز آرایش و میز پاتختی می باشد. البته شما تا هر اندازه که بخواهید می توانید از لوازم جانبی در خرید بزرگسال استفاده کنید.استفاده از این لوازم به میزان بودجه، نیاز و از مهمتر فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد.

اگر در اتاق خواب خود فضای کافی ندارید می توانید از انواع مدل های جک دار استفاده کنید. در این مدل ها از فضای زیر تخت به عنوان گنجه و کمد استفاده می شود. همچنین بسیاری از انواع سرویس خواب وجود دارند که در قسمت های بدنه کشو هایی تعبیه شده است و بدین ترتیب تا حدودی می توانند تا فضای محدود منزل شما مدیریت کنند.

سرویس خواب تک نفره: تک نفره نیز می توانید از انواع کمجا و تاشو آن استفاده کنید. بسیاری از سرویس های خواب به گونه ایی طراحی شده اند که می توانند به راحتی در طول روز از آنها به عنوان کاناپه استفاده کرد و در شب با باز کردن مفصل های آن تبدیل به تخت خواب می شوند، البته در سرویس خواب تک نفره می توانید  انواع  جک دار و کشویی آن را  نیز بیابید.

خرید و جنس آن

می توانید در جنس های مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، فلز و ملامینه بیابید. برای اینکه بتوانید جنس مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید، در قدم اول به میزان بودجه خود دقت کنید تا بدانید کدام جنس از سرویس خواب را می توانید تهیه کنید.

حتما می دانید که برای خرید چوبی باید هزینه ی بیشتری را در نظر بگیرید. مبلمان چوبی، به دلیل طرح، رنگ و استقامتی که دارند همواره مورد توجه صنعتگران و دوستداران چوب بوده است و شاید بتوان گفت نمی توان فردی را پیدا کرد که علاقه ایی به خرید چوبی نداشته باشد، تنها و مهم ترین دلیل یکه باعث می شود تا افراد نسبت به خرید آن عقب نشینی کنند قیمت بالای آن است.

سرویس خواب چوبی را می توانید در انواع چوب های گردو، راش، نراد و … در بازار بیابید که قیمت هرکدام بستگی به فاکتور هایی مانند استحکام، مقاومت در برابر شرایط جوی، رنگ و طرح آنها دارد. در این میان چوب راش را بیش از بقیه می توانید در بازار بیابید که احتمالا  فروشنده به شما خواهد گفت چوب راش گرجستان است. مبلمان های ساخته شده از چوب راش دارای رنگ قهوه ایی مایل به قرمز هستند.

سرویس خواب ام دی اف: امروزه در بازار فراوان ترین نوع سرویس خواب ها از جنس ام دی اف می باشد. ام دی اف یک فراورده چوبی، با چگالی متوسط می باشد که از ترکیب ضایعات چوبی با چسب در مجاورت حررات و فشار قرار میگیرد و محصول نهایی یعنی ام دی اف را می سازد.

مبلمان ساخته شده از ام دی اف نسبت به چوب دارای قیمت پایین تری هستند و قدرت رنگ پذیری خوبی را دارند. همچنین این فراورده ی چوبی به راحتی روکش می شود و ازاین رو جایگزین مناسبی برای چوب می باشد.

خرید و نکات فنی آن

هنگام خرید حتما آن را بو کنید. گاهی اوقات کالا های چوبی را از نوع بی کیفیت مواد تهیه می کنند و با رنگ و لعاب آن را زیبا و مستحکم نشان می دهند. اینگونه از مبلمان ها معمولا بوی تند و بدی دارند

در هنگام خرید حتما به لبه ها و برش های تخت دقت کنید. کلیه سطوح چوبی باید صاف و یکنواخت باشد و هیچگونه ترک و خراشیدگی نداشته باشد. خراش ها و بریدگی ها در سرویس خواب میتواند محل مناسبی برا ی حشرات و تخم ها ی آن باشد. بنابراین از خرید هایی که دارای شیار و ترک می باشند خودداری کنید .

در هنگام خرید همواره به اتصالات و ابزار های به کار برده شده در آن دقت کنید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

هنگام خرید حتما از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید سرویس خواب مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد