در چوبی با طرح سنتی 

0

در چوبی با طرح سنتی

در چوبی با طرح سنتی : این عقیده وجود دارد که ظاهر در های خانه حکایت از سلیقه و شخصیت افراد ساکن در آن دارد. طی نسل های متوالی، هرجا مردم زیسته اند، همیشه از خانه بیرون رفته اند و در پایان روز به خانه بازگشته اند. زندگی از درهای خانه شما عبور می کند و جریان دارد، و درهای سنتی بخش مهمی از این جریان بوده اند. این درها معمولا با استفاده از چوب طبیعی ساخته می شوند. درهای چوبی سنتی طیف گسترده ای از درها را با طراحی کلاسیک ارائه می دهند. این درها به سبک های مختلفی از جمله درهای تک لنگه، درهای دولنگه و… عرضه می شوند.

شما تنها لازم است از میان طرح های مختلف، طرحی را برگزینید که به بهترین وجه نمایانگر شخصیت و سبک شما باشد. از میان طرح های مختلف، طرح کلاسیک و سنتی مجموعه ای از عناصر است که هرکدام به تنهایی زیبایی چشم گیر خاص خود را دارند و در خانه ای با این طرح، درها نیز باید این ویژگی را منعکس کنند.

درهای چوبی سنتی :

یکی از جذاب ترین نکات در رابطه با داشتن یک خانه، این است که می توانید به هرشکلی که بخواهید آن را تزیین کنید، به شکلی که منعکس کننده شخصیت و روحیه شما باشد. اما حتی اگر به طراحی دلخواه خود اطمینان کامل دارید، برخی ویژگی ها در خانه و طراحی آن وجود دارد که پس از مدتی فراموش می شوند اما اهمیت زیادی در چگونگی به نظر رسیدن یک خانه دارند و یکی از این ویژگی ها درهای خانه ی شما است.

وقتی می خواهید در جدیدی برای خانه ی خود خریداری کنید، با طرح ها و رنگ های متنوعی روبرو می شوید. یکی از اصلی ترین تصمیماتی که باید بگیرید، انتخاب بین در سنتی و در مدرن است. ممکن است برخی تصور کنند تفاوت خاصی میان طراحی درب ها وجود ندارد، اما عده ای نیز وجود دارند که می دانند درهایی که از کیفیت عالی برخوردارند چه تاثیر فوق العاده ای بر آن فضا می گذارند.

درهای چوبی سنتی همیشه پرتقاضا بوده اند و می توانند به راحتی از عناصر اصلی دکوراسیون خانه به شمار روند. این درها نه تنها در آپارتمان و خانه ها، بلکه در فضای اداری هم جایگاه خاص و محبوب خود را دارند. در های چوبی کلاسیک ظاهری سخت اما جذابیت خاصی دارند، بسیار ظریف هستند و ویژگی های مشترکی از جمله تناسب اشکال، شدت خطوط و محدودیت در پالت رنگ دارند.

در چوبی با طرح سنتی

درهای چوبی سنتی با رنگ سفید بسیار پرطرفدار هستند، اما تن رنگ های نه چندان طبیعی مانند رنگ های پاستیلی، صورتی و بژ نیز بسیار محبوب می باشند.

این درها از جنس چوب طبیعی هستند، اگرچه داشتن این ویژگی همیشه الزامی نیست و به دامنه قیمت و تمایل شما بستگی دارد. پوشش های تزئینی بسیاری وجود دارند که کاملا بافت و ظاهر چوب طبیعی را تقلید کرده اند. درهای چوبی کلاسیک با ده ها گونه چوب طبیعی ساخته می شوند. کاج اغلب به عنوان یک ماده پایه به کار می رود، این چوب ارزان قیمت است و درهای چوبی کلاسیک از جنس کاج ظاهر بسیار زیبایی دارند. محصولات از جنس کاج، هنگام پروسه تولید تغییر رنگ کمی می دهند، اما مدل های گران قیمت رنگ و بافتی طبیعی دارند که اغلب از چوب گردو، بلوط و یا آبنوس ساخته شده اند.

اگر در طراحی در از شیشه استفاده می شود، باید پیکربندی آن به گونه ای انتخاب شود که تمرکز توجهات بر آن نباشد.

در رابطه با رنگ لوازم جانبی، محبوب ترین رنگ ها پتینه، برنز، برنجی، وگزینه های گران تر مانند طلاکاری و نقره است. می توانید در هایی با اتصالات کرومی و یا نیکلی پیدا کنید، اما این گزینه بسیار ارزان است و هماهنگی خوبی با سبک کلاسیک ندارد. کنده کاری روی چوب نیز اغلب به عنوان دکوراسیون برای پنل های در استفاده می شود. برخی مواقع نیز در مدل های گران قیمت تر، چرم نیز به کار می رود که زیبایی ظاهری منحصر به فردی به در می دهد

مزایا :

  1. درهای چوبی سنتی خیلی غیرمعمولی و یا منحصر به فرد و خاص نیستند، شما می توانید نمونه های زیادی از این درها را در بسیاری از خانه ها پیدا کنید.
  2. درهای چوبی سنتی معمولا با سبک دکوراسیون کلاسیک هماهنگی بسیار خوبی دارند. هنگام انتخاب میان طرح های سنتی و مدرن بسیار مهم است که تفاوت و نحوه تاثیر این سبک ها در منزلتان را به خوبی بدانید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
  3. درهای چوبی سنتی به طور معمول پیام اصلی که به بیننده القا می کنند، سادگی در عین زیبایی است.
  4. این درها با طراحی دقیقشان از مدل سبکی هستند که یادآور روز های خوش و خاطره انگیز گذشته اند.
  5. درهای چوبی سنتی معمولا با یک موضوع خاص تناسب دارند، برای مثال؛ برخی الگوهای در چوبی سنتی با اتاق یا خانه ای با تم ویکتوریایی سازگارند، در حالی که برخی دیگر با تم روستیک هماهنگی بیشتری دارند.
  6. درهای سنتی می توانند ظاهری مجلل داشته باشند، به شرط آنکه بقیه قطعات اتاق نیز ظاهری هماهنگ و مطابق با این دکور داشته باشند.
  7. درهای چوبی به نوبه خود فضایی گرم و دلنشین را به افراد القا می کنند و ترکیب این در با طرح سنتی به زیبایی هرچه بیشتر فضا منجر می شود
  8. درهای چوبی سنتی همیشه گران نیستند- امروزه فناوری هایی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که با قیمت مناسب مدل های کم نظیری را تهیه نمائید

معایب :

  1. درهای چوبی سنتی با تعداد کمی از سبک و دکوراسیون ها هماهنگی دارند که این سبک ها معمولا به شدت سنتی و قدیمی هستند.
  2. درهای چوبی سنتی اغلب از موادی با کیفیت پایین استفاده می کنند که این امر باعث می شود امنیت و دوام این درها تحت تاثیر قرار بگیرند. البته امروزه درهایی با جنس کامپوزیت وجود دارند که با ظاهری کلاسیک می توانند امنیت و راندمان را بالا برده و در عین حال متناسب با سبک مورد نظر شما باشد.

اگر تصمیم دارید از سبک کلاسیک در طراحی داخلی منزلتان استفاده کنید، بنابراین برای هماهنگی با سبک خانه لازم است که درهای خانه نیز از جنس کلاسیک و سنتی باشند، در عین حال رعایت برخی الزامات نیز مهم است، اولین الزام ترکیب مناسب رنگ در با رنگ مبلمان است. در نهایت این انتخاب شخص شماست که سبک دری را که منعکس کننده سلیقه شخصی شما، ظاهر و دکوراسیون فعلی منزلتان و چشم انداز آینده شما برای خانه ی خود است، انتخاب کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی با طرح سنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد