دانلود قالب رایگان سایت وردپرس

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: منظور از قالب رایگان، قالبی است که به ازای دانلود و دریافت آن به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیاز نمی باشد. کلا وظیفه قالب سایت، نمایش طرح، رنگ و اطلاعات جمع آوری شده است. پس نصب قالب یکی از ارکان مهم و ضروری بوده که بدون آن سایت ناقص به نظر می رسد.

دانلود قالب رایگان سایت وردپرس

قالب رایگان سایت چیست؟

شما به کمک نصب وردپرس و دانلود قالب رایگان می توانید در کمترین زمان بدون هیچگونه هزینه ای سایت مورد نظرتان را تهیه کنید.

تمام سایت های اینترنتی برای نمایش محتوا و اطلاعات درون سایت به قالب مناسب نیازمند است. شما با انتخاب قالب، مشخص می کنید صفحات سایت با چه طرح و رنگی به بازدیدکننده نشان داده شود.

فونت متن های سایت، تعداد ردیف و ستون ها، همگی به نوع قالب سایت بستگی شما دارد.

پس از نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور پیش فرض قالبی جهت شروع کارتان وجود دارد.

سپس با دریافت قالب رایگان می توانید قالب دلخواه خود را متناسب با خدمات ارائه دهنده دانلود و نصب کنید.

این قالب معمولا تنها برای نمایش مانیتورهای معمولی مناسب است و در دستگاه های دیگر همچون تبلت و گوشی به خوبی متن ها قابل مشاهده نیستند.

اگر تفاوت قالب رایگان و قالب های پیشرفته را متوجه شید شاید بهتر بتوانید مطالب را درک کنید.

چند نوع سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد سایت وجود دارد؟

امروزه بسیاری از کارهایی که در گذشته زمانبر بودند در منزل به سادگی با چند کلیک انجام می شوند. تمام کارها و حتی خریدهای روزانه به وسیله اینترنت آسان شده است.

در دنیای امروز صاحبان کسب و کار علاوه بر داشتن مغازه حتما به سایتی جهت ارائه خدمات نیاز دارند. برای داشتن سایتی مناسب می توان از سیستم های مدیریت محتوا بهره گرفت.

وردپرس از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا است که به کمک آن خیلی راحت می توان سایت مورد نظر را ایجاد کرد. پس از وردپرس، جوملا، اپن کارت و دروپال جایگاه خوبی در اینترنت دارند. کسانی که مشغول فروش هاست در اینترنت هستند سیستم مدیریت محتوای Whmcs مناسب آنهاست. برای تمام CMS های نام برده شده قالب رایگان می توان دریافت نمود.

انواع قالب رایگان موجود

وردپرس موجب شده هر فردی بدون هیچگونه دانش برنامه نویس سایت مورد نیاز کسب و کار خود را تهیه و آماده سازد. بسیاری از قالب های وردپرس به صورت رایگان در بستر اینترنت و خود وردپرس برای دانلود قرار گرفته اند که خود شخص با توجه به طرح و رنگ دلخواه خود تصمیم می گیرد که آیا قالب رایگان دریافت کند یا قالب خاصی را سفارش دهد.

قالب رایگان همانطور که از اسمش پیداست نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد و در عرض چند دقیقه می توانید روی سایت خود نصب نمایید. یعنی با انتخاب قالب و نصب طرح، رنگ، نحوه نمایش و چینش المنت ها تغییر خواهد یافت.

نحوه انتخاب قالب رایگان

بدیهی است که هر فرد متناسب با کسب و کار خود قالب را انتخاب می کند یعنی ممکن است شخصی سایت خبری داشته باشد شخص دیگر علمی و دیگری فروشگاهی و هر یک از این سایت ها قالب مختص به خود را می طلبد.

پوسته و یا همان قالبی را انتخاب کنید که در تمام زمینه ها ظاهر جذاب و گیرا داشته باشد و کاربر با دیدن آن به خواندن مطالب سایت تمایل پیدا کند.

قالب باید ریسپانسیو شده و واکنش گرا باشد تا افراد در گوشی موبایل خود به بهترین شکل از سایت دیدن کنند در این صورت تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بالا می رود و اگر سایت شما از نوع فروشگاهی باشد شک نکنید که میزان فروش شما بیش از همه به قالب سایت بستگی دارد.

اگر طرح و نحوه چیدمان محصولات سایت پیچیده و شلوغ باشد کاربر از جستجو در سایت شما خسته شده و رغبتی به خرید محصولات موجود پیدا نمی کند.

پوسته های وردپرس همگی دارای تنظیمات مختص به خود هستند و کاربران در جهت زیباسازی سایت می تواند از آن بهره گیری نماید.

برای سایت های فروشگاهی بهتر است در صفحه اول سایت محصولات پرفروش هفته و ماه را مشخص کنید تا مشتری متوجه شود چه محصولاتی بیشتر مورد پسند دیگر کاربران قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که قالب انتخابی شما قابلیت سئو و بهینه سازی را داشته باشد در غیر این صورت بالا آوردن سایت شما از بین سایت های رقیب امری غیر ممکن خواهد بود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد