طراحی سایت صرافی

0

طراحی سایت صرافی : همانطور که تصور دنیای بدون فناوری‌های دیجیتال غیرممکن است، دنیای بدون پول نقد یا پول کاغذی نیز دشوار می‌باشد. اما با وجود پیشرفت فناوری، دیگر می‌توان بدون استفاده از پول کاغذی نیز معاملات را انجام داد. در طول تاریخ، پول نه‌ تنها عنصر پرداخت و وسیله انجام معامله بوده است، بلکه نمادی از جوامع مختلف نیز بود. هر جامعه و فرهنگی از واحد پولی مخصوص خود که متفاوت از سایر جوامع است استفاده می‌کند.

طراحی سایت صرافی

استفاده از مدل‌های سنتی کسب‌وکار برای صرافی‌ها نیز مانند سایر مشاغل دیگر پاسخگوی نیازهای حال حاضر بازارهای جهانی نیست.

ارائه خدمات آنلاین مبادلات ارز خارجی برای کمک به افراد در انجام فعالیت‌های روزمره اقتصادی و کسب‌وکار‌هایشان از نیازهای روز صرافی‌ها می‌باشد.

دلایلی بر لزوم طراحی سایت صرافی:

در دنیای امروز که رقابت‌های اقتصادی حرف اول را در زندگی مردم می‌زند و به‌ ویژه در اقتصاد ایران بخصوص در سال‌های اخیر و با تغییرات لحظه‌ای قیمت ارز و همینطور نقش غیرقابل انکار اینترنت در زندگی امروز، گاهی اوقات اگر این مبادلات به صورت آنلاین انجام شود بسیار کارآمدتر خواهد بود. طراحی سایت صرافی یکی از ملزوماتی است که به نظر می‌رسد هر صرافی، برای توسعه کسب‌وکار خود به آن نیاز دارد. انجام کلیه فعالیت‌های بانکی با استفاده از اینترنت و گسترش اینترنت بانک‌ها و نرم‌افزارهای مبادلات بانکی باعث شده است تا دیگر الزامی به حضور شخص برای انجام مبادلات ارزی نباشد. در این بین صرافی‌هایی می‌توانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند که همگام با پیشرفت‌های روز کسب‌وکارهای دیجیتال پیش بروند.

خدماتی که یک سایت صرافی ارائه می‌کند:

  • صرافی‌ها با داشتن یک وب‌سایت می‌توانند نوسانات قیمت ارز را به صورت لحظه‌ای در سایت خود اعلام کنند و به طور منظم نرخ‌های رقابتی بازارهای جهانی را در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.
  • همچنین با قرار دادن تحلیل‌های دقیق از نوسانات بازار در وب‌سایت می‌توانند به مشتریان خود کمک کنند تا استراتژی‌ مناسبی برای تصمیم گیری‌های اقتصادی خود به‌ دست آورند. به‌علاوه با قرار دادن آرشیو نرخ ارز، طلا و سکه درسایت می‌توان دید روشنی از بازار را در اختیار کاربر قرار داد.
  • انجام حواله‌های خارجی هم برای اشخاص و هم برای شرکت‌ها از خدمات دیگر صرافی‌ست که به صورت آنلاین قابل انجام است.
  • مشاوره مالی و ارائه راهکار جهت امور تجاری یکی دیگر از خدماتی است که در یک سایت صرافی به سهولت می‌توان بسترش را فراهم نمود.

امروزه همه چیز به سمت راحتی بیشتر پیش می‌رود وبا طراحی سایت صرافی شما این امکان را فراهم می‌کنید تا مبادلات ارزی برای مردم آسان شده و در نتیجه کارتان از رونق بیشتری برخوردار شود. کاربران سایت شما با امکان مقایسه قیمت‌ها و با کاهش تلاش و زمان برای تشخیص بهترین نرخ ارز می‌توانند به راحتی و با خیالی آسوده و تنها با چند کلیک خرید و فروش ارز را انجام دهند.

منوهایی که می‌تواند در سایت صرافی به کار رود:

صفحه اصلی :

که شامل اخبار روز اقتصادی، نرخ روز ارز و سکه وغیره باشد

درباره ما:

معرفی شرکت، تاریخچه آن، معرفی مدیریت و اعضاء و نمایش مجوزهای فعالیت

آرشیو:

سوابق و اطلاعات گذشته قیمت ارز و طلا و سکه

فرم‌ها:

که شامل فرم حواله، فرم خرید و فرم فروش می‌باشد

تماس با ما:

اطلاعات تماس با شرکت صرافی مانند شماره تلفن، فاکس، نشانی اینترنتی و صفحات مجازی و همچنین آدرس دقیق پستی صرافی در این بخش قرار می‌گیرد. قرار دادن لوکیشن اینترنتی در این بخش از امتیازات یک سایت می‌باشد.

ایجاد یک پنل برای کاربران که سابقه معاملات‌شان را به آنها نشان دهد و در عین حال امن و قابل اعتماد باشد و فقط برای شخص کاربر قابل دسترسی باشد، یک امتیاز و ویژگی مهم برای سایت صرافی به شمار می‌رود.

مسئله مهم در طراحی سایت صرافی انجام عملیات‌های دو جانبه است. یعنی کاربر هم امکان خرید و هم امکان فروش را داشته باشد.

مراحل طراحی و ساخت سایت صرافی:

توسعه وب‌سایت صرافی ممکن است در ابتدا یک چالش به نظر برسد اما شما به دانش فنی خاصی نیاز ندارید. زیرا شرکت‌هایی که به طور تخصصی به طراحی سایت می‌پردازند می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

در اینجا برخی نکات ابتدایی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با نحوه اجرای این فرآیند آشنا شوید.

شروع فرآیند ساخت وب‌سایت شامل خرید دامنه، هاست و حساب میزبانی و سپس ایجاد سایت با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی یا قالب‌های آماده است که به مرورگر وب امکان نمایش سایت شما را می‌دهد.

استفاده از مباحث سئو و بهینه‌سازی سایت و الگوریتم‌های گوگل، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که سایت‌تان دیده شود و طیف گسترده‌تری از مخاطبان را به‌دست آورید.

برای طراحی سایت صرافی میزان امنیت سایت و امکانات مطمئن برای پرداخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین جهت داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اهمیت زیادی دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب‌و کارهای اینترنتی تعلق می‌گیرد و نشان دهنده احراز هویت کسب‌وکار و سایت مربوطه از طرف این مرکز است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و با هدف احراز هویت و صلاحیت کسب‌و کارهای اینترنتی ایجاد شده است.

توجه داشته باشید دریافت این نماد کار سخت و زمان‌بری نیست.

برای هر سایت صرافی مهم است که از ارزهای مختلف پشتیبانی کند. به این ترتیب طیف گسترده‌تری از مخاطبان و مشتریان را به سمت خود جلب خواهد کرد.

طراحی ظاهر سایت نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه شود. هم به لحاظ زیبایی بصری و هم از جهت استفاده راحت از سایت و دسترسی آسان به بخش‌های مختلف آن. با استفاده از یک طراحی استاندارد، سایت شما هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل را پشتیبانی خواهد کرد و کاربر با هر وسیله الکترونیکی که در اختیار داشته باشد می‌تواند تنها با دسترسی به اینترنت از خدمات وب‌سایت شما استفاده کند.

امکان ساخت پنل کاربری برای هر مشتری، شرایطی را فراهم می‌کند تا افراد در جریان سوابق مبادلات خود قرار گیرند.

استفاده از یک میزبان هاست قوی باعث می‌شود که هم سایت‌تان از امنیت بیشتری برخوردار شود و هم در مواقعی که حجم معاملات زیاد است سایت‌تان با مشکل مواجه نشود.

یک پنل مدیریت قدرتمند به مدیرسایت کمک می‌کند تا فرآیندهای انجام شده در سایت و نقدینگی‌ها را حرفه‌ای‌تر و مفیدتر پشتیبانی کند.

در زمینه هزینه‌های طراحی سایت صرافی باید در نظر داشته باشید که باتوجه به امکانات مختلفی که برای سایت خود در نظر می‌گیرید می‌توانید این فرآیند را پرهزینه نکنید. به هرحال با نگرش‌های هوشمندانه و روحیه کارآفرینی، شما می‌توانید هزینه‌های راه اندازی سایت‌تان را به سرعت جبران کرده و در کار خود از سوددهی بیشتری بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

ابتدا یک طرح کسب‌وکار تبادل ارز آنلاین را بنویسید سپس یک قالب طرح کسب‌وکار دانلود کنید و آن را با جزئیات مربوط به مبادله ارز آنلاین که شروع می‌کنید، پر کنید. اینکه چگونه وارد بازار می شوید، چه برنامه عملیاتی در پیش دارید و کارکنان‌تان هرکدام برای انجام این برنامه چه مسئولیتی برعهده دارند، شامل این موارد می‌شود. داشتن یک طرح کسب‌وکار نوشته شده که هر جنبه‌ای از کار در آن قابل پیش‌بینی باشد کمک می‌کند تا در هر شرایطی بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی مجازی به شما این امکان را می‌دهد تا حضور خود را در بازار اعلام کنید.

با طراحی سایت صرافی خود، می‌توانید در راستای پیشرفت‌‌های قرن حاضر به پیش بروید و از مزایای کسب‌وکارهای دیجیتال نیز برخوردار شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد