کاربرد پانل بر

0

کاربرد پانل بر

کاربرد پانل بر : در هنگام شروع یک کار جدید در حوزه تولید پانل های چوبی و روکش دار که به دیوار و سقف کاذب معروف هستند و در محیط های داخلی ساختمان و منازل به کار می روند، شما نیاز به یک دستگاهی به نام پانل بر نیاز دارید تا پنل ها و صفحات چوبی را در اندازه های مشخص و مختلف ببرد.

کاربرد بیشتر این دستگاه در دکوراسیون های داخلی که از صفحات چوبی استفاده می کنند بیشتر است. دستگاه پانل بر در انواع متفاوتی وجود دارد و در برند های گوناگون معتبر و متفرقه ارائه و عرضه می شود. نوع اول دستگاه پانل بر، دستگاه پانل بر افقی می باشد که نحوه نصب این نوع بدین گونه است که یا به دیوار تکیه داده می شود و در همان جا نصب و استقرار پیدا می کند و یا اینکه روی پایه و چهارچوب شیب داری نصب می گردد و از آن استفاده می شود.

کاربرد در این نوع از دستگاه بسیار بیشتر از نوع دوم می باشد. نوع دوم دستگاه پانل بر، دستگاه پانل بر عمودی می باشد که نحوه نصب این نوع از دستگاه پانل بر به این صورت است که در یکجا تکیه داده می شود و در آنجا استقرار می یابد و تنظیم می شود.

کاربرد پانل بر عمودی در مکان هایی می باشد که فضای کمتری دارند و یک دستگاه پانل بر افقی در آن جا قرار نمی گیرد. در انتخاب دستگاه پانل بر عمودی باید بسیار دقت نمود، چرا که این نوع دستگاه برای صفحات پانل با اندازه های مختلف در دسترس است و باید دستگاهی را انتخاب نمود که باعث نشود در آینده به دلیل تغییر نیاز و تقاضا مجبور به تعویض دستگاه شویم. کاربرد پانل بر در نوع دوم یعنی پانل بر افقی بیشتر است چرا که این نوع دستگاه توانایی برش صفحات پانل را در بیشتر اندازه ها را دارا می باشد و همچنین استفاده از آن آسان تر و راحت تر از دستگاه پانل بر عمودی می باشد.

در هنگام خرید یک دستگاه باید نیاز خود را کاملا بسنجیم و با آگهی کامل به سمت خرید یک دستگاه پانل بر برویم. در این صورت است در کار تولید و برش صفحات پانل موثر واقع می شود. همچنین برای خرید یک دستگاه پانل بر خوب و با کیفیت باید سراغ شرکت های سازنده معتبر برویم و برای انجام خریدی مطمئن و خوب به نمایندگی های آن ها مراجعه کنیم. چرا که برند های متفرقه ای نیز وجود دارد که در صورت خرابی دستگاه بنا به هر دلیلی حاضر به تعمیر و تعویض دستگاه نیستند و برخی نیز عمل کلاهبرداری صورت می گیرد.

ویژگی ها و کاربرد آن

پانل بر ها دارای ویژگی های متعددی می باشد که بسته به نوع آن ها این ویژگی و کاربرد ها متغیر است. در کاربرد پانل بر، ویژگی ها تاثیر بسزایی دارند و کاربرد هر دستگاه پانل بر را بر اساس مشخصات و ویژگی های منحصر به فردشان مشخص می شود. ویژگی هایی که مد نظر است در درجه اول مواد اولیه و جنس استفاده شده در دستگاه است که باعث می شود بفهمیم دستگاه در برابر ضربات احتمالی چقدر مقاومت دارد و تا چه اندازه محکم است.

درجه دوم جنس و همچنین اندازه تیغ یا اره دستگاه می باشد که این ویژگی باعث می شود تا کاربرد پانل بر متفاوت شود، چرا که هر تیغه ای مخصوص برش یک سری از صفحات پانل می باشد. در درجه سوم ویژگی که باید بررسی شود، مقاومت دستگاه در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و جوی است که باعث می شود کاربرد پانل بر در انواع شرایط جوی مشخص شود و بر اساس آن شرایط دستگاه را خریداری کرد.

ویژگی دیگری که باید بررسی نمود نصب و راه اندازی دستگاه است که کاربردی بودن پانل بر را مشخص می کند. اگر دستگاه به راحتی و با نیروی کار کمتر نصب شد و در زمان کمی تنظیم و راه اندازی شد، نشانه آن است که دستگاه در این ویژگی کاربرد خود را دارا می باشد و اگر نصب این دستگاه سخت بود و به نیروی کار بیشتر و زمان بیشتری جهت نصب و استقرار نیاز بود، به این معناست که دستگاه پانل بر کاربرد آنچنانی در زمینه نصب آسان ندارد.

وِیژگی بعدی، ویژگی تعمیر پذیری دستگا است به این صورت که اگر دستگاه در صورت وقوع هرگونه مشکل و خرابی به راحتی و در زمان کمتر تعمیر بشود نشان از کاربردی بودن دستگاه در زمینه تعمیر پذیری آسان دارد و بالعکس اگر نتوان دستگاه را به راحتی تعمیر کرد و حتما دستگاه را جهت تعمیر باید به شرکت سازنده ارجاع داد، نشان از ضعیف بود در حوزه تعمیر پذیری آسان می باشد.

در هنگام خرید دستگاه پانل بر حتما باید به ویژگی ها توجه نمود چرا که کاربرد دستگاه را در شرایط مختلف مشخص می کند و همچنین در هنگام خرید دستگاه باید به شرکت های سازنده معتبر مراجعه کرد، چرا که دستگاه را در صورت خراب بود بتوان به شرکت جهت گارانتی ارجاع داد و از خدمات پس از فروش استفاده نمود.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کاربرد پانل بر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد