انواع خانه های چوبی شیک

0

انواع خانه های چوبی شیک :

انواع خانه های چوبی شیک : خانه های چوبی شیک در همه جهان نمونه هایی را چه در گذشته به شکل سنتی و چه اکنون به شکل مدرن معماری خاصی را از خود به جای گذاشته اند. هم چنین این خانه های چوبی شیک هر کدام از مواد مستحکم و تنه بسیار قوی ساخته می شوند.

خانه های چوبی شیک چوب پنبه ای:

خانه های چوبی شیک سبک چوبی که به نام خانه های چوب پنبه ای معروف هستند. این نوع دارای دیوارهایی از فریم های افقی و عمودی قرار داده شده در فاصله های منظم و پر از مواد عایق است. این چارچوب مونتاژ شده در داخل بازسازی شده و با استفاده از مواد مختلف دیگری پوشش داده می شود که عایق خوبی را تشکیل می دهد و سبب می شود از لحاظ استحکام بسیار مناسب شود.در برخی از این نوع خانه های چوبی شیک معماران برای اینکه هزینه کمتری را صرف کنند از ورقه های جعلی برای دیواره ها استفاده می کنند که باید به این مورد حتما توجه داشته باشید.

خانه های چوبی شیک با تنه ای محکم:

خانه های چوبی جامد “Blockhaus” از این نوع هستند، دیوارهای ساخته شده از عناصر چوبی جامد یا روکش دار که با مشخصات گرد، مربع یا مستطیل شکل ساخته می شوند. این پروفیل های چوب جامد برای ساختن دیوارهای خانه از هم جدا می شوند. آنها همچنین می توانند در داخل خانه به منظور پوشش عایق مانند بکار برده شوند. کف ها معمولا با یک تنه چوب جامد ساخته می شوند تا یک خط زیبایی را در میان خانه نشان دهند.

خانه های چوبی شیک و روستایی Blockhaus  :

مفهوم Blockhaus از آلمان می آید، و به معنای واقعی کلمه ” بلوک خانه” گفته می شود. این کلمه در حال حاضر برای تعریف نوع خانه های چوبی ساخته شده از لبه های درختی که با هم ترکیب شده اند، دیوارها کامل از چوب ساخته می شود. یک نوع ساختمان بسیار روستایی و معمولی از مناطق کوهستانی شمال اروپا برای قرن ها به این شکل ساخته شده است و نمادی است برای خانه های روستایی که هم اکنون نیز ساخته می شوند. امروزه با توجه به زیبایی شناسی و ویژگی های عایق بندی آنها، و گرما و راحتی که این خانه های سبک روستایی ایجاد می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند

خانه های چوبی شیک با  سازه کانترا لمینت :

این نوع ساخت و ساز در چوب، دیوارهای ساخته شده از پانل های چوب جامد را نشان داده است، چسب و اتصال به یکدیگر با استفاده از میخ و پیچ صورت می گیرد. اسلب ها می توانند توسط پانل ها ساخته شوند. برای سقف معمولا از صفحات سه لایه با عایق بندی بهتر استفاده می شود.

خانه های چوبی شیک مدولار:

این نوع از خانه های چوبی ساخته شده و پیش ساخته در کارگاه  ساخته می شوند و در محل ساخت و ساز نصب می شوند. خانه های چوبی مدولار که ما تولید می کنیم، طراحی شده اند تا ظرف چند ساعت به آسانی ساخته شده  و نصب می شوند وساخت آپارتمان را در چند روز به پایان می رسانند. ماژول های پیش ساخته، مناسب برای حمل و نقل هستند.

ساخت پوشش در خانه های چوبی شیک:

با توجه به عملکرد مکانیکی و زیبایی شناسی،خانه هایی که دارای ساختار چوبی خوبی هستند،  در معماری مدرن محبوبیت زیادی دارند.خانه های چوبی شیک که پوشش زیبایی از چوب های محکم درختی دارند.

از یک طرف، عایق های خوبی در این نوع خانه ها بکار می رود، و از طرف دیگر، وزنی که در این ساختمان  ها مشاهده می کنید را کاهش می دهد. ما همچنین هزینه های ارزان تر را با کیفیت بالاتر و زیبایی شناسی گرم و دوستانه در نظر می گیریم.

بازسازی پوشش خانه های چوبی:

قبلا خانه هایی که از چوب ساخته می شد دارای ساختاری مناسب ولی تنها از چوب درخت بوده است. امروزه ساخت خانه های چوبی با پوشش انواعی از چوب است که در صنعت چوب سازی عناوین متنوعی را داراست.

در حال حاضر برای بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی چوبی، و با حفظ روح و ماهیت ساختمان اصلی، از تیرهای چوبی مناسبی استفاده می شود . از لمینت نیز استفاده ی می شود. تمام سازه های چوبی قطعات و توری با دقت ماشینکاری شده با تجهیزات مدرن ما مشخص شده و توسط آنها چوب ها تولید می شوند.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک انواع خانه های چوبی شیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد