زندگی ساحلی زیبا در خانه های چوبی ساحلی

0

زندگی ساحلی زیبا در خانه های چوبی ساحلی

زندگی ساحلی زیبا در خانه های چوبی ساحلی : زندگی ساحلی دارای ویژگی های خاصی است. اینکه شما به صورت بی وقفه آسمان و دریا را لمس می کنید و می توانید طبیعت را در کنار خود ببینید بسیار لذت بخش است. در میان این همه زیبایی داشتن یک خانه چوبی ساحلی زندگی شما را شبیه به رویاهایی می کند که همیشه آن ها را در ذهن خود می پرورانید.

شاید شما در کشوری زندگی کنید که از ساحل های زیبایی برخوردار است و وقتی وارد ساحل هر شهر خواهید شد نمای چوبی از خانه های ساحلی چوبی چشم شما را خواهد گرفت. و اما برای ساختن اینگونه خانه ها در کنار ساحل که به خانه های چوبی ساحلی معروف شده اند باید زمانبندی و هزینه درست را براورد کرد.

طراحی خانه های چوبی ساحلی:

ابتدا شما باید طرح مورد نظرتان را در ذهن خود بپرورانید یک طرح که از ویژگی های خاصی برخوردار باشد، سبکی که از استانداردهای بالایی برخوردار باشد . شما باید به انبساط خانه و شیب خاک توجه کنید. مدیریت محیط اطراف خانه های چوبی ساحلی بسیار مهم است.پنجره ها باید به شکلی قرار داده شوند که نمایی زیبا از دریا به چشم بخورد. از نظر زمین شناسی محل مورد نظر باید کاملا مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعاتی نیز درباره لغزش زمین داشته و به شکل تخصصی مهندسان باید این موارد را مورد بررسی قرار دهند.

باید آب های زیرزمینی را نیز مورد بررسی قرار داده و در چنین مکان های خانه خود را نسازید. میزان فرسایش زمین نیز مهم است.تمامی هزینه ها را براورد کنید اگر شما تصمیم دارید یک خانه چوبی ساحلی را بسازید باید تمامی این موارد را رعایت کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از این نوع خانه های چوبی استفاده کنید.

زندگی ساحلی زیبا در خانه های چوبی ساحلی

طرح های زیادی برای خانه های چوبی ساحلی وجود دارد در این خانه های داشتن فضای باز و حمام های مدرن و اتاق خواب هایی که به سمت دریا باشند بسیار اهمیت دارد. موقعیت مکانی و شیب خانه های چوبی ساحلی را حتما در نظر بگیرید و نوع چوبی که می خواهید برای سقف و کف و پله ها بکار می برید نیز مورد بررسی قرار دهید.

در معرض دید بودن خانه های چوبی ساحلی:

بزرگترین دارایی یک خانه ساحلی معمولا چشم انداز آب و کیفیت ویژه ای از نور روز است که از آسمان گرفته می شود. بنابراین منطقی است که در این  مناطق باید سطح دریا را نیز در نظر گرفت و وسعت دیدی که دریا قابل مشاهده باشد و سطح اب را نیز باید مورد بررسی قرار داد. باید به شکلی خانه های چوبی ساحلی را مهندسی کرد که با بدترین آب و هوا ها نیز دوام زیادی داشته باشند و برخی از این خانه ها البته دارای وسعت زمین بیشتری بوده و حیاط هایی زیبا را در خود جای می دهند. داشتن بالکن نیز فضای باز و زیبایی را به خانه های چوبی ساحلی خواهد داد. از سبک های نوین برای ساخت خانه های چوبی ساحلی استفاده کنید البته برخی سازندگان به سبک های سنتی علاقه بیشتری دارند.

نمک و مقاومت شن و ماسه

اگر قرار است در یک محل ساحلی ساختمان خود را بسازید، بیشتر از مواد چوبی مدرن استفاده کنید. به ساخت پنجره ها توجه کنید و به دلیل اینکه وزش باد معمولا در ساحل ها بیشتر است بهتر است از مقاومت شن و ماسه های ساحلی و فاصله خانه ها تا این قسمت ها مطمئن شوید.

در برخی مناطق ممکن است نمک در هوا تا ۱۰ مایل یا بیشتر از لبه دریا وجود داشته باشد، اگرچه تاثیرات قابل توجهی در حدود ۲۰۰ متر ساحل دارد. در مکان های نزدیک به دریا، جایی که قطرات از اسپری در هوا حمل می شود، گالوانیزه استاندارد عناصر فولادی در معرض یک ساختمان ممکن است ناکافی باشد.

بهترین فلز برای استفاده از فولاد ضد زنگ است که تا حدی از کروم ساخته شده است. که می توانید همراه با چوب استفاده کرده و یک خانه چوبی ساحلی مقاوم را داشته باشید.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک زندگی ساحلی زیبا در خانه های چوبی ساحلی راجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد